fb

niedziela, 23 lipca 2023

Wyrok SĄDU ...i wybory

 Jeśli Ktoś czekał na niespodziankę...to była ...

była nią cisza...I spokój...



Dzisiaj o tym będzie...

WSZYSTKO CZEMU DAJESZ ENERGIĘ TO WZRASTA 

WSZYSTKO OD CZEGO ODWRACASZ SWOJĄ ENERGIĘ ...ROZPADA SIĘ I ZNIKA 


postanowiłam nie dawać energii Ludziom  którzy niszczą HAJNÓWKĘ ...

będę umieszczać fakty ...bez emocji ...

I oto jeden z nich : 

Postronny Mieszkaniec Hajnówki  doniósł na Dyrektor Przedszkola...I Sąd  ...

" oddalił  sprawę w przedmiocie informacji publicznej " 

Okazuje się  że jednak nie nauczył się na szkoleniach Watchdogów  ...

Kochani ...to że Ktoś bije pianę nie znaczy że jest odważny i że zawsze ma rację ...

Pisałam Wam o tym, że na wniosek pewnej Radnej wyrzucono mnie z Komisji Skarg Wniosków I Petycji...

Akurat była omawiana ważna sprawa ...

Popytałam prawników...okazało się, że zrobiono to bezprawnie ...I...będę miała nagrania z tej Komisji...ważne dla mnie z powodu zniesławienia...

I już wiadomo...że jeśli zanosicie cokolwiek do Rady Miasta  zamiast do sądu...to musicie się liczyć z tym, że to będzie publiczne ...wszystko...wszystko  co może rozpatrywać Rada Miasta  i Komisja Skarg Wniosków I Petycji...reszta będzie oddalona ...

więc nie piszcie wniosków i skarg, które nie mogą być rozpatrzone ...więcej o tym jutro napiszę ...

WARTO SIĘ ZASTANOWIĆ CO ROBIMY 


Wczoraj  kobieta, która widzę jak wtóruje PMH ...zaatakowała mnie na Facebooku...

odpisałam Jej na priv ...grzecznie ...usunęłam Jej wpis i USUŃ ZABLOKUJ ...

moja tablica moje zasady 

Postronny umieścił REGULAMIN strony ...to za mało kiedy jest tam tak wiele komentarzy opluwajacych innych ...

I Kto Mu wtóruje ? 

Ludzie ...więcej korzystajcie z rozumu ...mniej z emocji ...no i te emocje ...czy są właściwe ? 

DOROSŁOŚĆ I DOJRZAŁOŚĆ  to umiejętność  panowania nad emocjami ...


W Hajnówce  ludzie są podzieleni...I to bardzo ...niestety to z powodu współpracy  PIS  z pewną RADNĄ PO ...bo wszystkich do jednego worka nie wkładamy...

Cóż ... 

Poznałam ostatnio Ludzi z PLATFORMY OBYWATELSKIEJ W HAJNÓWCE ( koło numer 2 )   ...I to super EKIPA ...ZGRANI ...DOJRZALE MYŚLĄCY ... mający pomysły na nasze Miasteczko ...tak wiele tu może się zmienić...

(niebawem będzie okazja ...opowiem o tym co było na jesieni ...kiedy poznałam koło numer 1)

Bardzo mnie to cieszy ...I zamierzam Im pomagać ...

Mam tu też wielu Przyjaciół i Znajomych ...którzy chcieliby by żyło nam się coraz lepiej ...I widzą kto stopuje rozwój Miasta...przez Kogo  tracimy dotacje...kto  już porozdawał stołki i naobiecywał ...to też wiemy ...

Tylko to nie możliwe ...

PRZECIEŻ WYBORY przed nami ...

Pamiętamy co przez ostatnie 5 lat robili Ci ludzie ...

Pamiętamy czego nie zrobili...

to że teraz chcą ławeczki postawić dla emerytów...I podają się za matki i ojców sukcesów ...choćby w sprawie Szkoły numer 3 ...

to nie wystarczy ...

my widzimy ...

są materiały z wcześniejszych Rad Miasta ...

warto Drodzy Państwo  obejrzeć  ...

to że szukają na mnie haków ...to też słabe...jestem jak otwarta księga ...o Wszystkim  piszę...

jednak to pokazuje co to za ludzie ...

zamiast robić coś dobrego do czego się zobowiązali i przysięgali...co czynią  ? 

warto też  przyjrzeć się Ich działaniom...rok temu ...itd...

Ktoś kto ciągle czepia się o wszystko ...kto szuka haków na innych ...kto robi brudną kampanię chcąc siebie wybielić na innych tle ...

Chrońmy Hajnówkę  przed takimi ludźmi...

Ludzie, którzy nie widzą DOBRA w naszym Miasteczku....nie potrafią być wdzięczni za pracę wszystkich Urzędników...I Władz...

nigdy nie powinni nas reprezentować...

WOLNOŚĆ  ...Żyjemy w WOLNYM KRAJU ...

Ludzie, którzy manipulują  ...nie SĄ WOLNI ...A JEŚLI NIE SĄ TO I NIE BEDĄ CHCIELI TEGO DLA NAS ...

w Sądach pracują mądrzy Ludzie ...potrafią ocenić hejt i nagonkę  ...od prawdy ...

w Instytucjach również ...

Rok temu wiem co mnie spotkało od Ludzi tutaj ... wiem też że za serce I pomoc dla wielu  Ukraińców...oberwałam ....

wygrałam proces ...

co z tego ? 

Zapomnieć się nie da tego co czułam ...

Czy Pani która mi napluła na buty na ryneczku kiedyś mnie przeprosi ? 

A ludzie, którzy mnie obmawiali ? plotkowali ...bo ktoś im kłamstw naopowiadał  ? 

Dziękuję  Tym co pomogli ...bo to są Ludzie ...

Tych wcześniej  pozdrawiam ...I życzę dobrze ...mimo wszystko  ...

choć nigdy nie zapomnę ...

I współczuję Im...bo jak wróci to co mi robili to będzie słabo z nimi ...już wiem że niektórzy chorują ...

mogą to zmienić ale upartość i wredność  ...niestety 

WARTO BYĆ DOBRYM CZŁOWIEKIEM 

WARTO POMAGAĆ INNYM 

czasami drobiazg dla Kogoś wiele znaczy...

nie zmieniajmy innych ...


pracujmy nad sobą...

tylko to ma sens ...

BĄDŹ ZMIANĄ KTÓREJ OCZEKUJESZ OD WSZECHŚWIATA 

dziękuję  i jestem wdzięczna  za dobrych ludzi na mojej drodze ...

tym drugim mówię: umiem I nie chce się uczyć z Wami ... niech wszystko  co mi robicie i życzyvie wróci do Was i odbierzcie swoje lekcje 


bądźmy  UWAŻNI ...

mamy wybór 

JEŚLI CIĄGLE ROBIMY TO SAMO I TAK SAMO NIE LICZMY NA ZMIANY 

czas powiedzieć Sąsiadce która ciągle narzeka : 

A co dobrego u Ciebie  ? 

I opowiedzieć o swoich sukcesach...

odejdzie ...albo zrozumie ...


odejdzie to nie szkoda 

zrozumie ...to pięknie 


piszę dla Was prostym językiem...by każdy zrozumiał ...

DUCHOWOŚĆ  TO DOBRE ŻYCIE  NA CODZIEŃ 

TO SPOKÓJ I MILOŚĆ 

TO UMIEJĘTNOŚĆ  STAWIANIA GRANIC 


dbajmy o siebie ...

Laurka 


ps. czy według Was Ktoś kto na zadane pytanie podczas Komisji  odpowiada : "nie mów do mnie" to Ktoś  komu zależy na dobru Mieszkańców  ? 

Rozumiem, że nie lubi mnie bo pisze jak to wygląda z innej strony ...nie przez pryzmat nienawiści i żądzy ...

ale żeby być takim ? 

Warto się zastanowić... 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.