fb

wtorek, 16 maja 2023

POTRZEBNA POMOC ...PODAJCIE DALEJ

 poszukałam zdjęcia ze światłem...



wczoraj  mi się pokazało w jakimś moim poście ...

dzisiaj poczułam że potrzeba wiele światła ...by widzieć...

I by nie pójść w ciemność...


lubię pisać o poranku ...


dzisiaj długo spałam...

a obowiązki domowe i mój  TELEFON ANIELSKI ...też od rana dzwonił ...


tu rana, tam pomoc potrzebna, tam świadomość się pojawiła i refleksja i nie wie człowiek  co dalej ...to normalne ...prawie każdy dzień tak się toczy ...

wielu ludzi 

wiele spraw 

wiele wyborów 


każdy potrzebuje  PRZYJACIÓŁ

I szczęśliwi ludzie ich mają 

jestem SZCZĘŚCIARĄ BO MAM ICH WIELU 


wielu ludzi w podbramkowych sytuacjach dowiaduje się Kim są ludzie obok ...

I po to są też takie sytuacje 


abyś wiedział ...


tyle wstępu ...


teraz będzie krótko i konkretnie 

potrzebna jest pomoc 


pomoc dla CUDOWNYCH LUDZI 


Kochani ...

Znam Gosię i Pawła  wiele lat ...

Nasze dzieci bawiły się razem ...

Ta Rodzina tak wiele już przeszła ...

7 lat temu stracili Synka o którego 5 lat walczyli ...miał glejaka mózgu...Bartusia 

W tym samym czasie Gosia już chorowała...na raka.

Teraz zmaga się z glejakiem mózgu ...I potrzebuje Ona i Jej cała Rodzina wsparcia. 

Paweł Jej Mąż pracuje  w przerwach kiedy wozi ją do szpitala, na kolejną chemię ...

Jednak to nie wystarcza ...paliwo itd...nie muszę Wam tłumaczyć. 


Jeśli możecie to na zdjęciu jest numer konta...pomóżmy...tak jak możemy. 




Bardzo proszę ...

I dziękuję...bo wiem że macie Wielkie serca...


Laurka 

Znam Ich wiele lat...

To przez co przechodzą w życiu ...to ogromnie dużo ...


nikt z nas nie powinien być sam ...

wiem że czyta ten blog wielu ludzi na całym świecie ...jest tłumaczony na 24 języki ...

jeśli możecie pomóc ...bardzo o to proszę 


a tu link gdyby Jakiś Dobry Człowiek  chciał porozmawiać z Gosią i Pawłem 



Gosia : 

https://www.facebook.com/profile.php?id=100089928174286


Paweł : 

https://www.facebook.com/profile.php?id=100005744714817

strona Ich Synka Bartusia : 


https://www.facebook.com/Bartek.Hadynski/


Tu macie badania i wszystko...

Proszę o pomoc dla moich Przyjaciół  


Laura 




 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.