fb

niedziela, 14 maja 2023

Osobowość narcystyczna i co dalej ...

 Opowieści część  3 


NARCYZM ...cóż to takiego ? 


"Osoba cierpiąca na narcyzm jest bardzo wrażliwa na oceny innych i przywiązuje do nich dużą wagę. Wobec otoczenia pacjenci bywają aroganccy, nieprzyjemni, co więcej mają tendencję do poniżania, pogardy. Osoby z opisywanym zaburzeniem mają także skłonności do obwiniania innych za swoje problemy"


tak czy owak wieczna OFIARA ...

taka Osoba powinna pójść do specjalisty i leczyć się a nie atakować innych I to jeszcze w mało umiejętny sposób ...


Człowiek  z osobowością narcystyczną opiera swoje oskarżenia na plotkach I nie potwierdzonych informacjach ...zniesławia i znieważa innych ludzi ...

Taka osobowość wybiera na Ofiary zagubione osoby ...którym już Ktoś dokopał i dołącza do Nich ...bo wtedy lepiej się czuje. 

Komentuje choćby wpisy na Facebooku i innych stronach w ciekawy sposób...bez konkretów byle zaatakować i często widać jak podburza innych i chce błyszczeć ...bo to narcyz...wzbudzić sensację ....

Często też jest tchórzem i posługuje się fałszywymi profilami by wesprzeć swoje niecne działania. Narcyz nie jest dziennikarzem choć za takiego chce uchodzić. Nie napisze artykułu opartego na faktach i wiedzy ...ale będzie wrzucał tzw. posty zaczepki ...że wie coś ...że słyszał....itd byle tylko mieszać i mącić ...bo wtedy bierze ...bierze energię....

bo to biorca ...czyli wampir energetyczny 


Bywają też narcystyczne osobowości, które  opisując siebie i swoje życie,  czasem nawet to co gotują na obiad,  chcą coś zyskać, a z pewnością jest to podziw i sympatię innych ...

co nie znaczy, że każdy kto to robi jest narcyzem ...warto się jednak temu przyjrzeć , bo jeśli to nie szkodzi innym I jest miłą opowieścią typu " co u mnie " to ok...jeśli dzieli się przepisami to jest ok, lecz jeśli to uderza w innych...pełne jest sarkazmu i ironii...to uważajcie ...


I dlaczego o tym piszę odnośnie Hajnówki? 

Obiecałam, że opiszę tzw. pseudodziennikarzy ...


uważajcie zatem i obserwujcie 


to biedni zgorzkniali ludzie...


nikt szczęśliwy nie pisze kłamstw i plotek na innych ludzi byle by ich zniszczyć 


nikt szczęśliwy nie atakuje ludzi 


nikt szczęśliwy nie porównuje i nie poniża innych ludzi ...metaforą czy w jakikolwiek sposób 


rok temu pewna Pani mnie atakowała tak właśnie...zablokowałam ją ...bo nie przeczytała moich książek,  nic o mnie nie wie, nie ma pojęcia co robię dla innych ludzi i ilu wyciągnęłam z bagien ...chciała mnie przekonać, że z bagien nikt nie wychodzi, no cóż a jednak się myliła, bo ponad 200 osób wyciągnęłam z długów pomagając im zrobić Upadłość konsumencką  ...w Hajnówce  też są tacy i okolicach ...ale nigdy nikomu o Nich nie opowiem ...natomiast zablokowałam tą Panią...pisała na mnie do do Władz, chwaliła się nawet odpowiedzią na Facebooku....zbierałam to skrupulatnie ...

I cóż ...teraz widzę że atakuje kolejne osoby...więc dosyć...zrobię użytek z tych materiałów...

co i jak ...zobaczy ta Osoba ...

I inni kiedy będzie mnie przepraszała w mediach i zapłaci zadośćuczynienie na Hospicjum ...


ostrzegałam ...teraz czas na działanie 


I tak będzie z każdym, kto niszczy innych ...spotka kogoś kto sobie z nim poradzi 


bo w energii nic nie ginie 


to co dajesz ...dostajesz 


W Hajnówce  ludzie mądrzy a wielu jest takich,  obserwują z boku to co się dzieje ...ale nie chcą wchodzić w konflikt ...I to też nie zawsze dobrze bo warto pomóc tym co ich kopią 

warto poczuć EMPATIĘ I poczuć co by było gdyby to mnie kopali ... kto by mi pomógł? 

Przecież to w Średniowieczu wytykano palcami ...kamienowano i palono na stosie ...a mamy XXI  wiek ...


Niestety mieszka tu też sporo ludzi, którzy żyją tylko tym by niszczyć innych. Czasami z braku wiedzy, ale też dlatego że taki mają w sobie mechanizm...wypracowany latami i pokoleniami...pisałam o tym wcześniej w poprzednim poście... I często nie mają wiedzy ...


To przykre, że chodzą do Kościoła i Cerkwi tyle lat ...I nie nauczyli się być dobrym człowiekiem...nie oceniać według plotek a czynów ...tego co zrobił ów człowiek I widziałeś ...a nie co ktoś chce byś widział ...

Tak łatwo wierzą Ci ludzie ... I przekazują dalej ...


I to piętnowanie LUDZI SUKCESU ...

tutaj pojawia się ogromna zazdrość  i niszczenie ...


Staraj się coś osiągnąć  

pracuj na to 


nie rób z innych ludzi swojego podnóżka by być widocznym 


nie ośmieszaj nikogo 


chcesz coś zrobić dla innych rób to w cywilizowany sposób nie niszcząc życia innym ludziom 


mała Hajnówka 


chcemy tutaj turystów i jedni robią wszystko  by ich zaprosić...by miasteczko zyskało wiele walorów ...

a inni to niszczą ...

nie mają innych pomysłów 

nie przedstawiają ich 

tylko krzyczą, że wszystko  co robią inni jest złe ...a to nie prawda 

rozliczają innych z tego ile zarabiają 

atakują na oślep kogo tylko się da 

I jak widzę ostatnio...też są manipulowani przez innych ...a to ciekawy wątek ...


kto kogo chce  na Burmistrza 

kto komu co proponował 

I kto się złapał na ten haczyk 


o tym jutro 


a dzisiaj ...no cóż ...


piękny poniedziałek 

pogoda zawsze jest jakaś  :) 


pracę już zaczęłam...


mam prośbę do tych z Was co mnie czytają  : 


bądźcie dobrzy dla siebie i dla innych także 


nie opłaca się ale warto 


bo w życiu warto być szczęśliwym człowiekiem 


Laurka 


Jestem miłością...tak ...jestem ...

daleko mi do ideału 

jednak bycie miłością to coś więcej...to dzielenie się dobrem  i pomaganiem innym ...nawet jeśli inni nie mają odwagi ...



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.