fb

czwartek, 1 czerwca 2023

STALKING ...a Pisareczka pisze ...i pisać będzie

 Dzisiaj o poranku...z ulubionym kubkiem kawy ...usiadłam w fotelu i...

UŚMIECHNĘŁAM SIĘ SZEROKO  😀 

czytelnictwo mojego bloga ponad 1000%  wzrosło ...

a tu i tam są tacy co przeczytają  o sobie tutaj...bo ...bo stoję po stronie DOBRYCH LUDZI 

potem miałam piękny  dzień ...

I też świętowałam  DZIEŃ DZIECKA ...

za to kiedy wróciłam do domu ...znowu w skrzynce pocztowej  kolejne dokumenty znalazłam...

a potem poznałam Ludzi, którzy mają  wyroki na pewnego .............mieszkańca  Hajnówki 

I to co usłyszałam  pokazuje, że jest grupa Osób karanych wielokrotnie, które współpracują ze sobą...a co ciekawe ...dwie sprytne kobiety nimi sterują ...

och te kampanie wyborcze ...

tylko czy Ktoś wybierze człowieka karanego ?

albo tego co mu kampanię robią ludzie, którzy zajmują się przemocą fizyczną I psychiczną  ? 

w prawie to się nazywa Stalking ...




I dzisiaj już wiem ...bo nie tylko usłyszałam od kilku osób co tu się dzieje ...ale i dokumenty zobaczyłam...a przecież to co się dzieje na Facebooku  to też dokładnie  to ...

ba ...nawet padły nazwiska Sędziego zaprzyjaźnionego ...co wspiera Stalkera ...no no ... 

a na dniach wszystkie wyroki Sądu  dostanę ....

szykuje się ogromna sprawa ...

I być może pozew zbiorowy ...bo okazuje się że w takiej małej Hajnówce  jest sporo osób poszkodowanych ... w ten sam sposób  ...

jak to dobrze, że w zeszłym roku zrobiłam krok do tyłu i zobaczyłam...

jak to dobrze,  że wszystko się tak poukładało...I wyszło tyle spraw ...

że zobaczyłam...

nie rozumiałam dlaczego ludzie się boją...

a teraz ...

no cóż pisalam nie raz  SÓL WYGLĄDA  JAK CUKIER ...czasami ...

a ja że ufna jestem ...I myślę że inni są też w porządku...to nie zauważyłam...

choć namawiali by DOKOPAĆ moimi rękami Radnemu ...by innym też dołożyć  ...

a Radny ...no cóż ...trzyma z Nimi ...szkoda...

tylko ja jestem Miłością  ...I nie robię takich rzeczy 😀  ... przecież Stalkerzy już to wiedzą i piszą o tym ...

ciekawe w sumie ile profili ma jeden Człowiek  na Facebooku  ?  


co robić ze STALKERAMI ?

absolutnie nie odpuszczać...ale też nie dawać im swojej energii...

dlatego  będę pisać tylko fakty i to konkretnie ...

“If you change nothing, nothing will change”. W wolnym tłumaczeniu znaczy tyle co “Jeśli nic nie zmienisz, nic nie zostanie zmienione”

należy zmieniać  !!!!!

należy iść i zgłosić na policję i do Sądu!!!

w związku z tym, że widzę co tu się dzieje ...proszę ... dosyć już milczenia i pochylania głowy...

zebrała się już liczna grupa Osób  poszkodowanych ... 

ciekawe jest że  dotąd milczeli ...wystraszeni i zastraszani ...przez Stalkerów ...bo jest ich więcej...nie jeden ...

Ktoś tam pisze o BAREI  a sam proces o stłuczoną żarówkę wytoczył ...no no ...


piszę tu byście Państwo wiedzieli ...bo wielu ludzi nie wie...jak ja jeszcze kilka miesięcy temu ...jacy ludzie tutaj potrafią być  ...

teraz kiedy wiem rozumiem...dlaczego tak trudno tutaj jest żyć ...mimo pięknej przyrody...

Wierzę,  że jest tutaj wielu mądrych I świadomych ludzi i uda się zrobić porządki w Hajnówce...

bo kto to widział, by uciekali stąd wspaniali ludzie ...bo ...no właśnie  ...


czas na zmiany ...

polubicie moje kropki...One są rozwojowe...

pozwalają pomyśleć  ...


duże zmiany się szykują  ...

tu proces... tam proces ... tu jestem świadkiem...tam jestem świadkiem...

ostrzegam ...mówię o faktach 

I mam mocny kręgosłup moralny ...

bo w Hajnówce  czas na zmiany ...

dosyć wykorzystywania ludzi i mobbingu w firmach 

dosyć  stalkowania pracowników Urzędu 

dosyć  ośmieszania nas mieszkańców na Radzie Miasta ... Przed całą Polską 


a potem mówią Polska B ... 

a jak mają mówić  skoro niektórzy Radni albo siedzą i nic nie mówią a inni  coś opowiadają bez ładu i składu....ech 

czas też na to by Burmistrz pokazał, że potrafi obronić swoich pracowników i pomoże uporać się ze Stalkerami 

liczymy na to ...

I niecierpliwie czekamy ...

Zmiany są dobre ...

tak sobie dzisiaj tylko pomyślałam:

może Panie Radne z PO i PIS nie wiedzą z Kim się zaprzyjaźniły ?  

no na pewno zrobiły to ze sobą ...I znowu Hajnówka jest inna niż reszta Polski ...

ale proszę 

warto się zastanowić...

raz jeszcze ...

WARTO 

bo wszystko wraca ...

dawajmy dobro by wróciło dobro ...

Laurka 


ps. podaję e-mail : laura.zurawska@wp.pl 

spływają do mnie wyroki sądu...

nawet z Siedlc Ktoś się odezwał ...

zbieram i oddaję do prawników ...


 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.