fb

piątek, 30 czerwca 2023

SIŁA I MOC ...jest w miłości i wspólczuciu ...

 już dosyć  ...

Mądry Człowiek  widzi co tu się dzieje...

Moje posty nie są dla "postronnych"...

są dla Ludzi Świadomych i dobrych ...


Wczoraj  poszłam z Synem na spotkanie w sprawie muralu...

zdażył się tam incydent ...

nie napiszę jaki ...bo to było dla mnie ...żebym zobaczyła jacy ludzie tutaj mieszkają ...za kogo chcą uchodzić a kim są naprawdę ...

dzisiaj rano dostałam 2 wiadomości ...

niby nie pogróżki, mnie trudno wystraszyć ...

wiele przeszłam a to hartuje i daje siłę ...

jednak poczułam, że skoro chcę coś stworzyć z pasją a ktoś chce to zniszczyć...to przykro by było...

chciałam odpuścić ....

potem Syn i Ktoś   jeszcze przekonał mnie, bym nie odpuszczała...I robiła to co czuję...jeśli to mi sprawi radość  ...

I postanowiłam jednak zrobić zwierzątka...

a nawet znalazłam koleżankę do pomocy, bo będzie weselej tworzyć...

 

Potem  zobaczyłam, że Pani Radna szuka na mnie haków w Internecie...

W tym samym czasie dostałam kilka wiadomości z takimi informacjami od Mieszkańców...na Tą Panią RADNĄ....I inne 3 jeszcze ... czytałam dwa razy dokumenty ...

Pojechałam do Centrum ....zaniosłam dokumenty do Urzędu...poszliśmy z Synem na lody ...odwiedziliśmy  Przyjaciół ...

zrobiliśmy zakupy ...

I...po powrocie do domu  kolejny powód by zwymiotować ...

na pewnej grupie ...

artykuł z 2007 roku ...

pomijam to jak napisany ...ale cóż ...

może cofnijmy się do urodzin każdego...

obejrzyjmy jaką kupę robił ...jaki kolor i konsystencję ...

czy matka przytulała czy nie 

to wszystko  ma wpływ na rozwój 

czy ojciec był i pił i bił ...czy inna patologia ...

bo coś musiało być...

u każdego coś się znajdzie ...

jakie kwiaty rosły w ogrodzie ...

co sąsiad robił za płotem...

kto z kim sypiał ...

może były to związki w rodzinie ...kazirodcze 

a może ktoś oszukiwał że jest w ciąży...

albo inne rzeczy robił ...

( kryminał mogłabym napisać ...może już czas ) 

czy ptaki latały normalnie ...

czy grzbietem do dołu ...

a może jakiś tajemniczy front atmosferyczny był nad Hajnówką i potem rodzili się ludzie, którzy niszczą innych ludzi ...tylko tyle potrafią ...

wiemy kto ...sami się tym chwalą ...na Komisjach 

I nie tylko ...


pokazuję absurd ...tego co się dzieje tutaj ...

za chwilę niektórzy RADNI będą obliczać ile bąków puścił  Ktoś tam ...no bo przecież  uwielbiają grzebać ...w ...

Kiedyś pewna Pani dziwiła się, że chce tu mieszkać  cyt." w zagłębiu schizofreników " ...

nie widziałam ich ...teraz widzę jak pytają mnie o leki ( nie potrzebuję ) ...jak szukają w przeszłości granicząc  z paranoją  ...jak czerpią radość  z uderzania w innych ...

I nie mają EMPATII ....a to podstawowa definicja PSYCHOPATY ...

nie czują ...

krzywdzą  całe rodziny ...

teraz widzę co znaczy:

odwracać kota ogonem ....

o taaak ...

to co mają w sobie ...robią innym ...I jeszcze o to co sami robili obwiniają innych ...

I myślą, że nikt nie widzi ...

Jest w mieście wielu ludzi inteligentnych ...którzy widzą ...I nie godzą  się na to ! 

zupełnie jak w Warszawie... obwiniania i rozliczanie II WOJNY Światowej ...I innych  historii ...a sami co zrobili Polsce i Polakom ? 

kłamstwa na temat inflacji ...

itd.

preparowanie dowodów ... manipulacja mediami ...

itd. 

Ich też historia oceni ...to pewne ...

ja się w tym babrać nie zamierzam ...

jednak widzę I wiem ...I nie zawaham się użyć jeśli będzie taka potrzeba ...

chorzy z nienawiści ludzie ...

ooo i niektórzy twierdzą, że ponieważ są prawosławni i mają tzw. układy...to wygrają wybory ...straszą ludzi że muszą na nich głosować...a sami zasypiają pijani z głową w talerzu ... zdjęcie na plakat wyborczy ...

dlaczego nie dbają o siebie i innych  ? 

dlaczego przez tyle lat bycia Radnym nic nie zrobili dla innych ? 

a może warto rozliczyć Ich ? 

ile wniosków i jakich złożyli ? 

ilu mieszkanców wysłychali  ? 

to byłaby ciekawa statystyka ...

ile razy głosowali ? 

ile razy się wstrzymali  ? i w jakich sprawach  ? 

( to też o wielu rzeczach  świadczy ) 

z kim są połączeni więzami krwi  ? 

a z kim układami  ? 

ile razy byli jak wąż i się ślizgali  ? 

polityka to bagno !!!


&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&

ja wracam do lasu ...

dzisiaj blokuje  I nie chce oglądać...wiadomej grupy ...bo tam jest tylko nienawiść i SARKAZM i to nie najwyższych lotów ...

pełno klakierów ...

pod ukrytymi profilami bez zdjęcia i to jest bohaterstwo prawdziwe ...

nawet prowadzący był anonimowy ...dopóki nie pokazał się na Radzie Miasta...

Człowiek skłócony z wieloma ludźmi...współczuję 

Towarzystwo warte siebie ...ta EKIPA... 

myślicie ze wygraliście bo Burmistrz nie dostał Votum zaufania  ?


chcecie wprowadzać zmiany  ? 


dlaczego nie przedstawicie jakie  ? 

ach marzą Wam się te stołki ...

no cóż...ja Wam życzę żebyście spróbowali...I poczuli ...a my będziemy Was oceniali i robili to co Wy teraz ...

będziemy pamiętać...

Wierzę, że ta SIŁA która  steruje Światem dba o równowagę...za wszystko  będzie zapłata...

Jedna jaskółka wiosny nie czyni ...


za to piękny czas wakacji przed nami ...

idę do puszczy ...

spotkać wilki i żubry ...bo tam jest natura i zdrowie ...

spokój i harmonia ...

I drzewa cudowne ...

I ptaki ...

I bagna ...które są piękne...

nie jak to w Hajnówce...

piszę Książkę  o Podlasiu ...

zaczęłam powieść  ...o miłości...

nie nie ...nie lubię horrorów i kryminałów...wystarczy mi tutejszego realu ...

a od dzisiaj koniec z   dawaniem energii 

tym co nie zasługują....

WSZYSTKO  CZEMU DAJESZ ENERGIĘ WZRASTA 

WSZYSTKO OD CZEGO ODWRÓCISZ SIĘ ...ROZPADA SIE I ZNIKA 

ZATEM czekam na ten rozkład ...

w spokoju i harmonii ...


Laurka 


ps. gdyby wiedzieli co sobie czynią...

lepiej nie sprawdzać tego co potrafię...Babcia była Szeptuchą ...jestem ukochaną Wnuczką ..

trochę przeszłości...dla Tych co lubią...magię...

wszystko  cokolwiek Ktoś wysyła do mnie niech wróci do Niego 

życzę wszystkim  dobrze ...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.