fb

wtorek, 13 czerwca 2023

Niektórzy RADNI BYWAJĄ BEZRADNI ...

 Wczorajszy dzień na długo zapadnie w mojej pamięci. Wyspana stanęłam do życia ...I nieśmiało przyszła myśl :  czas coś konkretnego zrobić z tym co przynoszą mi mieszkańcy ...

jak pomyślałam...tak zrobiłam 

przygotowałam wniosek o którym nikt nie wiedział ...zadzwoniłam do Przewodniczącej Rady zapytać  komu go złożyć  ...

zapytałam prawników i kilku expertów z  Innych Gmin ...którzy są w Radach ...a nawet mojego Przyjaciela który jest Przewodniczącym...po konsultacjach usiadłam do Statutu Miasta Hajnówka 

Polecam każdemu tą lekturę...wiele się można nauczyć...

gotowa pojechałam na Posiedzenie Komisji Skarg i Wniosków i Petycji Rady Miasta Hajnówka  ...jako mieszkanka mam do tego prawo...

ok 14 złożyłam wniosek w sekretariacie Pana Burmistrza i przed rozpoczętym posiedzeniem na ręce Pani Przewodniczącej Komisji ...


Całego posiedzenia nie będę streszczać ...bo trwało prawie 3 godziny. 

To czas, który zabiera wielu ludziom POSTRONNY MIESZKANIEC HAJNÓWKI...

a jak to robi ?

a choćby wczoraj...

Rada Miasta odrzuciła wniosek anonimowy

( donos)  w sprawie Pani Dyr. Przedszkola numer 3 w Hajnówce....bo tak mówi prawo, że anonimów  się nie rozpatruje. 

Postronny Mieszkaniec Hajnówki  w takim razie podpisał ten anonimowy donos i złożył wniosek by został rozpatrzony. 

Na stronie na Facebooku   nakręcał sarkazmem spiralę nienawiści...

Na wczorajszej Komisji zapytany o to o co chodziło w jednym z punktów: 

odpowiedział że cyt." to nie ja napisałem ten donos " 

zapytany o rzekome taśmy i nagrania o których jest informacja we wniosku 

odpowiedział cyt. " nie mam nagrań i dowodów " 

bardzo chciał zapraszać  byłe i obecne pracownice przedszkola ...


ale został poinformowany ...że sprawy personalne jeśli jest podejrzenie mobbingu to do Sądu Pracy muszą sami zgłosić zainteresowani...

a co do Rady Miasta to : 

NIE JEST SĄDEM 

NIE JEST TEŻ KOMISJĄ ŚLEDCZĄ 


no tak ...z 16 punktów anonimu ...zostały 4 ...które I tak może tylko skontrolować Pan Burmistrz a nie niektore Radne ...które łamiąc prawo niejednokrotnie chciały być KOMISJĄ ŚLEDCZĄ 

Pani Radna ...zapytana przeze mnie czy wystąpiła z pismem do Dyrektor Przedszkola w sprawie punktu X 

odpowiedziała że TAK 

czy dostała odpowiedź  od Pani Vice Dyrektor, bo Pani Dyrektor  była na zwolnieniu lekarskim 

odpowiedziała że TAK 

czy w tym piśmie odpowiedź  była  x  ( zawierała wyjaśnienie tematu ) 

odpowiedziała że TAK 

x okazało się że nie jest prawdą 

nawet inni Państwo Radni byli oburzeni, że ma wiedzę i ją zatajała ...

TAK PROSZĘ Państwa...tak działają tutaj niektórzy RADNI ...

NIEETYCZNIE ...NIE BEZSTRONNIE ...

I chcą być KOMISJĄ ŚLEDCZĄ , SĄDEM I WYDAWAĆ WYROKI 

CZY TO JEST ROLA RADNYCH ????

Tą Panią RADNĄ bardzo zmartwił mój wniosek przeciwko innej Radnej ...bo u nas PO I PIS trzymają się razem ...

jak tak można ...

Ta Pani Radna też cały czas wtóruje POSTRONNEMU MIESZKANCOWI HAJNÓWKI ...

no no ...to dopiero ZESPÓŁ 

A Mieszkańcy pojęcia nie mają kogo wybierają ...

To, że ktoś na każdej Radzie Miasta ma coś do powiedzenia...nie oznacza że zawsze ma rację ...

To, że Ktoś drwi z Dyrektor  Przedszkola  i nazywa MARKIZĄ ... to nie świadczy,  że to odważny człowiek...bo wczoraj  przyszedł na Komisję i mowa ciała pokazywała Jego stosunek do nas wszystkich...a czyny ? 

BRAK DOWODÒW 

BURZENIE LUDZI I NAMAWIANIE DO SKŁADANIA ZEZNAŃ 

SARKAZM NIE NAJWYŻSZYCH LOTÓW WZGLĘDEM PANI DYREKTOR 

OPLUWANIE PANA BURMISTRZA 

I PRACOWNIKÓW URZEDU MIASTA 

( znowu interesuje się wynagradzaniem pracowników Urzędu...no tak ...ale skoro PANIE RADNE ...niektóre ...obiecały mu stanowisko BURMISTRZA to już się tak poczuł ) ...

informuję że wiem to bezpośrednio od Nich ... 

Radnych i samego zainteresowanego 


to KIM JEST TAKI CZŁOWIEK ? 

Z wszystkimi sąsiadami walczy ...

po sądach Ich ciąga o przysłowiową żarówkę 


...

szukałam postaci godnej  by  też znaleźć te cechy ...I nawet STAŃCZYK  był postacią pozytywną choć drwił z wielu rzeczy i rozśmieszał wszystkich podobnie jak POSTRONNY MIESZKANIEC HAJNÓWKI  ...

ale był bardzo pozytywną postacią ...


a ja pomyślałam, że po wczorajszej Komisji 

wiem jak mógłby się nazywać Ów ...

przedstawiam Państwu zatem 

SOBIESTAŃCZYK 


I lubi niebieski kolor ...to się postarałam 

Już dosyć !


Mieszkańcy też mają dosyć ! 

Jakim prawem  !

Kiedy Władze wreszcie to załatwią ? 

Prosi o to wielu Mieszkańców Hajnówki...

Nie można pozwalać na drwiny z Urzędów...
z Rady Miasta ...z Komisji ...
z nas ...
Ten SOBIESTAŃCZYĶ 
mówi o pieniądzach mieszkańców a czas, który Urzędnicy  przeznaczyliby na dobro dla nas ...przeznaczają na odpisywanie na jego ciągle pisma i donosy...których nawet sam nie napisal i nie ma dowodów...wczoraj potwierdził to na Komisji...


Idą zmiany ...
nie bądźmy bierni ...
dbajmy o nasze Miasteczko ...wszyscy 

ZMIANY SĄ DOBRE 

Laurka 

ps. odważna jestem ...a Wy ? 








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.