fb

sobota, 10 czerwca 2023

KOMUNIKACJA ...GŁUCHY TELEFON, PLOTKI I FAKTY ...jaka to różnica ?

 JEDNA KOZA OGON ZADRZE ...RESZTA ZA NIĄ ...

piszę bo jest potrzeba ...

znacie takie powiedzonko  ? 

a czy wiecie że to tylko plotka  ?

bo kozy tak nie robią  ?  choć mają mnóstwo innych nawyków i zachowań...


a ludzie  ? 

ludzie jednak tak robią ...tak często powtarzają i plotkują ...bo ktoś powiedział...bo jak kilka osób  powiedziało  to na pewno prawda ...

bo lepiej iść z tłumem...

to jak z tymi kolejkami w PRL-u ...bo wtedy każdy w nie stawał...nie wiedząc wielokrotnie za czym stoją...

zawsze później można było się zamienić z Sąsiadką na rajstopy...czekolady....śpiochy  dla dzieci itd. 

kiedy były kartki i pod wydziałem sama stałam kilka razy w takich kolejkach za cytrynami ...I innymi dobrymi rzeczami ...jako dziecko ...

w Hajnówce  ...w Kraju ...ludzie nadal tak postępują .. tylko to nie kolejki i nie w takim celu ...dzisiaj czemu innemu to służy...

KOMUNIKACJA 


szpaki w okresie Godów mają niesamowite kolory ...to też forma komunikacji...

mimo, że mamy Internet i Media społecznościowe które mają służyć ludziom ...to często są wykorzystywane do niewłaściwych celów ...

Nie możemy się cofać ...nie używać Facebooka czy innych mediów...bo to droga do nikąd...

Trzeba by były i była informacja ...tylko dbajmy by była prawdziwa ...a Tych co piszą nieprawdę...dbajmy by zapłacili za pomówienia i zniesławienie...

Niestety polska policja w tym temacie wykazuje ogromną indolencję ...nie chcą przyjmować zgłoszeń...

od czasu kiedy można złożyć oskarżenie z powództwa cywilnego i zapłacić 300zl i już sprawa jest w sądzie karnym ...policja nie chce przyjmować zgłoszeń...a nawet jak je przyjmie to nie prowadzi postępowania tylko przekazuje to zgłoszenie do sądu...nie łudźmy się że odwiedzi STALKERA ...czy inną osobę piszącą  nieprawdę ...

czas to ukrucić  ...

jeśli będziemy reagować to w końcu mamy szansę wygrać proces o zniesławienie 

rok temu kiedy byłam "opluwana" w Internecie  i nawet na rynku kiedy poszłam po zakupy ...przez zupełnie nie znaną mi kobietę...

złożyłam akt oskarżenia  do sądu...

podpowiem od razu, że warto dobrze ubezpieczyć dom lub mieszkanie...z ochroną prawną ...I mieć  30000zl na proces o zniesławienie....

ja mam takie ubezpieczenie i śpię spokojnie ...za to Ci którzy plują na mnie powinni uważać...bo umiem i mam zawsze za co się obronić...

Też Wam to radzę...wszystkim ...żyjemy w niebezpiecznych czasach ...

wygrałam proces ...byłam przeproszona w mediach. 

...dostałam zwrot za adwokata ...

I osoba która mnie zniesławiła zapłaciła okrągłą sumkę na Hospicjum...

Myślę sobie że w taki sposób stało się dobro ...


JEDNAK ...to co przez kilka tygodni przechodziłam ja i moja Rodzina ...I NIKT ...poza Przyjaciółmi...nam nie pomógł...to nie jest w żaden sposób do wynagrodzenia ...

dlatego ja pomagam ...bo tak trzeba ...

bo tak czuję...

mam świetnego prawnika ...dam kontakt ...

Prokurator umorzył postępowanie... Ukrainek wobec mnie ...

a ja dbałam jak o rodzinę ...I tylu z nich pomogłam...

dzisiaj nikomu z Ukrainy nie pomogę...mimo że są też i biedni ludzie z Ukrainy ...dosyć...nie mam przestrzeni by to sprawdzać 

Ci którzy przybyli do nas przed wojną..

pracują...żyją uczciwie i uczą się naszego języka...tak jak Polacy jak wyjeżdżają do Anglii, Niemiec ...czy gdzie indziej. 

Ci którzy przyjechali rok temu ...tak wielu jest roszczeniowych ...oczekują że my mamy się uczyć ich języka...chcą i mają prawa specjalne w szkołach i przedszkolach ...w szpitalach ...a my Polacy jesteśmy traktowani gorzej ...

to coś tu jest nie tak! 

żyjemy w Polsce  !

Mieszkam w Hajnówce...mieszka tu wielu ludzi różnych narodowości i religii ( 11 różnych religii) i skoro mieszkamy w Polsce to skoro tak wybrali by tu mieszkać...żyjmy wszyscy jak Polacy ...a nie narzucajmy innego języka czy specjalnego traktowania ...

Jest to jedna z przyczyn piętnowania i ostracyzmu tak silnego tutaj ...eskalowanego już w szkołach ...I wśród dorosłych...

Uczmy się siebie ...swoich tradycji 

..ale nie narzucajmy tego ...nie wymuszajmy ...

To Polska ...I nie zapominajmy o tym ...

Piekne są tradycje rozmawiania w języku Dziadków ( również i moich i znam go dobrze)

tutaj sie mowi " po swojemu" piękna to gwara 

 ...I pięknie że ta tradycja się zachowała tutaj ...ale w urzędach jest język polski i to jest ok 

Pisałam wcześniej  o BIEŻEŃSTWIE ...to też jedna z przyczyn tego ...dlaczego ludzie tak postępują tutaj ...dlaczego bywają tak okrutni wobec siebie ... żyją w strachu 

Żyjemy w XXI WIEKU i czas żyć  świadomie...

I być dobrym człowiekiem...

nie musisz być SKURWIELEM by się ludzie Ciebie bali ...by przetrwać  ...nie jesteśmy na wojnie ! 

Nie niszcz innych ...bo atak nie jest potrzebny ...są inne bardziej cywilizowane formy obrony ...

poznaj przyczynę...dlaczego tak bardzo się boisz ? 

uwolnij ten strach 

znam wiele sposobów...pomagam w tym ...

Straszą Ci którzy sami się bardzo boją  ! 

Plotki ... są jak pieczęci...na osobach które  to robią ...

Bawiłeś się kiedyś w GŁUCHY TELEFON ? 

Podajesz hasło i je powtarzają wszyscy ...

pierwszy słyszy KROWA ...a ostatni słyszy CIEMNOŚĆ 

pierwszy słyszy OSIOŁ a ostatni słyszy  MIŁOŚĆ 

pierwszy słyszy MIŁOŚĆ  a ostatni słyszy NIENAWIŚĆ 


bo SÓL wygląda jak CUKIER 


OTWÓRZMY OCZY 

w USA największą rasistowską organizację rozpracował jeden Człowiek...który wszedł w ich szeregi ...opisał to w książce FREAKONOMIA ...czyli matka ekonomi  ..przyczyną ekonomii...

Lewitt ...najmłodszy Profesor Ekonomii na świecie...I Jonson ...dziennikarz..

czytajcie książki...

a u nas ? 

ostatnie dni pokazują kolejne odsłony...

wyroki sądu na pewną RADNĄ...w mojej skrzynce na listy 

Wyroki sądu na Stalkera ...

indolencja policji, która znana jest przez turystów z wysokich mandatów ...ale kiedy wielokrotnie  dzwoniłam zgłosić że psy bezpańskie pod blokiem są...nikt nic nie zrobił...2 dni temu pies na wolności  pogryzł dotkliwie dziecko ...z drugiej strony Hajnówki...może teraz coś się zmieni ...tylko dzieciątka szkoda ...

dopóki coś się nie stanie ...

kto weźmie odpowiedzialność  za niszczenie ludzi ???? 

W Hajnówce  ???? 

w Polsce  ????

jesteśmy pierwsi w Europie pod względem ilości samobójstw i mamy najniższy wskaźnik urodzeniowy ...jak w czasie Drugiej Wojny Światowej...

dlaczego ? 

bo ludzie czują się bezsilni 

bo żyjemy na krawędzi ...


kto odpowie za to ? 

I Radni , niektórzy wspierający Stalkera ...

niektórzy milczący i głosujący wstrzymujac się...to też wymowne ...czy to brak przygotowania do Rady Miasta ? 

Czy może konflikt interesów własnych i swojej Rodziny   ? 

A może chcecie mieć święty spokój  ? 

pytam ? 

potrzebujemy ludzi, którzy umieją zadbać o dobro mieszkańców...a nie takich co niszczą kogoś bo tak już wystartowali z kampanią wyborczą ...

a Ci co kilka lat siedzieli i nie zabierali głosu?

albo Ci co zawsze mają coś do powiedzenia...dla zasady I tylko w ciągu kilku posiedzeń o 180 stopni zmieniają zdanie ? 

czasami nie wierzę że to możliwe...

tutaj wszystko  jest możliwe 

a Radny kontrolujący bez podstaw prawnych ????? 

czyż nie powinien to być człowiek który słucha ludzi ...spotyka się z nimi ...I jak w Szwajcarii...przeprowadza nawet ankietę wśród swoich wyborców ...chodząc od domu do domu ...I tak pracuje ...  ? 

bo nie ankieta w Internecie  gdzie na 20 000 mieszkańców  zrobiło ją niecałe 300 osób...bo to nie miarodajne ...a jeszcze nie dawno ta sama Osoba wyśmiewają ankiety Urzędu w szkołach...gdzie było kilkanaście przeprowadzonych...tylko wtedy to był ten konkretny target ...

no tak ...wiedza  ...wiedza to podstawa ...

Chcijmy wiedzieć  ...

nie od kogoś kto pisze od wielu lat bzdury i komentuje tendencyjnie posty atakując innych ...

Lub od kogoś kto nie napisal nigdy nic konkretnie a tylko wrzuca równoważniki zdań ...

to nie są informacje ...

lub od dziennikarki która  pyta i spotyka się tylko z tymi co powiedzą coś złego w wiadomej sprawie ...dla reszty nie ma czasu i obraża ludzi ...

pamiętajmy...SÓL  WYGLĄDA JAK CUKIER 

bądźmy uważni ...

I zawsze warto pomyśleć zanim coś powiemy ...zadać sobie te trzy pytania : 

czy to co mówię jest dobre ? 

czy to co mówię jest prawdziwe ? 

czy to co mówię płynie z serca ? 

tak ja robię ...nawet pisząc ten post ...



a tak piszą Sufici ...Bardzo wielcy myśliciele ...

tyle ...


fakty są kiedy widzieliśmy i byliśmy świadkiem 

plotki są jak GŁUCHY TELEFON 

przenoszą je ludzie niskowibracyjni ...

daleko od nich ...to biorcy Twojej energii


WARTO oddzielać te rzeczy i być UWAŻNYM...


idą zmiany ...ogromne 

w Hajnówce 

w Polsce 

na Świecie 


Laurka 


PS. ZMIANY SĄ DOBRE 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.