fb

niedziela, 6 marca 2016

LOVE, GOODNESS, JOY AND PEACE .... szczerość i moja wizja....

SZCZEROŚĆ OTWARTOŚĆ  i czy to ma sens ???

to jak myślisz ???

warto być szczerym ?

hmmm....

a czym się kierujesz w życiu ???

Nie tak dawno na jednej z konferencji mówiłam o etyce w biznesie i jak bardzo ważne jest kiedy przykład idzie z góry ...kiedy to szef, prezes...kadra zarządzająca ...świecą przykładem...

To dobrzy ludzie i dbający o siebie i swoje rodziny i podwładnych ...

bo jeśli to nie jest spójne...to trudno o dobre relacje w firmie....a bez nich biznes...??? w dzisiejszych czasach ???
jak myślisz ???

w 2004 roku brałam udział w konkursie na Marketingowego Wizjonera Roku ...i byłam w Finale ...było nas 8 osób ...Finalistów ...
i były wizje na różne tematy ...bardzo się podobała wizja dotycząca reklamy interaktywnej połączonej z telepatią ...czyli o czym pomyślisz pokazuje się na bilbordzie za oknem samochodu ...
myślę o kawie ? ....mmmm ....reklama kawy ....myślę o seksie ...prezerwatywy...myślę o tym że jestem głodna ....sushi ....fajny pomysł....chyba jednak nikt jeszcze nie wymyślił jak to zrobić...choć ....to pewnie tylko kwestia czasu ...

moja wizja była o ....Wizji Lepszego Świata ....byłam Idealistką ...i Ci co mnie znają dobrze ...wiedzą, że nią jestem nadal ...wizjonerka i marzycielka...i ciągle wierzę, że wiele z tego o czym marzę uda się zrealizować ...
Kiedyś nazywano mnie Siłaczką , Doktorem Judymem ...tylko to inne czasy ...teraz można znacznie więcej ...i ja moje marzenia zrealizuję...

Ostatnim razem w telewizji ...gdzie pokazałam mój projekt "Jestem ze wsi"  ... usłyszałam od Jury , że Siłaczką jestem ..ale mimo tego byłam w finale...było tak blisko ...ech...dwa dni przed nagraniem programu ...straciłam pracę...poszłam na tzw. wydechu ...z energią na 30 % ...i nie mogło się udać...
Ja ten projekt zrealizuję...ale teraz już nie sama...znajdę ludzi którzy zrobią go ze mną...albo sami ...
bo jest bardzo dobry ...zabrakło na finiszu ...siły ...no cóż bywa  czasem ...

Moja Wizja Lepszego Świata dotyczyła właśnie firm ...i tego jak Szefowie Firm mają traktować swoich pracowników. Widziałam jak dbają o swoich pracowników, nie przetrzymują w pracy, płacą za dodatkowe godziny, albo zatrudniają dodatkowe osoby , jak dbają o opiekę socjalną i Ich dzieci, żeby widywały rodziców, jak sami nie przesiadują po nocach, tylko też są  w domu i dbają o swoich Bliskich ...to tak w dużym skrócie ...
poszukam tą moją wizję ...i Wam kiedyś pokażę...wiele dobra by z tego wynikło....i tak szczerze to ostatnio zauważam, że faktycznie to w niektórych firmach się dzieje...nowa kultura firmowa....tak bym to nazwała...
Ech gdyby taka była moda : MODA NA BYCIE DOBRYM SZEFEM   ...
Podoba mi się to bardzo. Kiedy kolega, który pracuje w Google opowiedział mi jak bardzo w Jego Firmie dba się o  pracowników , kiedy w innych firmach widzę i słyszę jak szefowie dbają o swoich podwładnych ...to się serce moje cieszy ...
To pięknie...i oby takich firm było jak najwięcej ...
i teraz ...aby tak było ...

no cóż...kiedyś na to nie wpadłam ...ale dzisiaj wiem ...że aby świat był piękniejszy ...to my my potrzeba abyśmy się zmienili ...bo zmiany zaczynamy od siebie ...

Jeśli ja jestem dobra ...
Jeśli Ty Jesteś dobry ...

ONi też będą ...to tak działa...
To nie tylko chodzi o przykład...o energię ...o inne składowe...
Chodzi o to, że kiedy Ludzie którzy sprawujący władzę w jakikolwiek sposób ...będą przykładem...to będzie ów efekt domina...poleci...i świat może się tak bardzo zmienić...

Dlatego postanowiłam nie czekać z moim pomysłem naprawy świata do czasu aż zarobię wystarczającą ilość pieniędzy, żeby go zrealizować...nie będę czekać, aż będę wystarczająco znana ...bo ...tego wcale nie chcę ...nie chcę aby mnie ludzie rozpoznawali na ulicach ...marzę o moim lesie i farmie lawendowo-ziołowej....i spokoju...ciszy przerywanej tylko śpiewem ptaków ...i ziemi ...uwielbiam ją uprawiać...i to wszystko będzie ...bo marzenia się spełnia...

Mam piękny pomysł...nie napiszę tutaj jaki ...lecz to projekt, który przedstawię dwóm Osobom :
Nickowi Vujicicowi i Markowi Zuckerbergowi .
Dlaczego Oni ????

Bo Nick Vujicic w zeszłym roku 30 kwietnia sprawił, że WIEM KIM JESTEM i JAKA JEST MOJA DROGA ....i MIŁOŚĆ której Was uczę i pokazuję swoim życiem ...Jest Także w NIM i ON NIą jest ......To co było w oczach NICKA ...kiedy spojrzał na ludzi na stadionie....to co wtedy poczułam...


to nie da się z niczym porównać ....i opisać ...i nie trzeba ...nie zawsze i nie wszystko ...

Wiem, że Nick pomoże mi zrobić mój projekt dla dzieci na całym świecie ...dla Rodzin...aby było więcej radości ...aby dzieci się uśmiechały ...aby serca Ludzi otworzyć ...i nie było wojen i cierpienia ...marzę o tym...wiem i poproszę Go o to ...

A Mark Zuckerberg ...ogłosił, że wspiera projekty gdzie może zrobić coś dobrego ...więc pomyślałam o NIM. Potrzebne jest stworzenie odpowiedniej przestrzeni Internetowej do mojego projektu ...więc to najwłaściwszy Człowiek.

...

Projekt będzie miał nazwę : LOVE, GOODNESS, JOY AND PEACE   
 
i...  uczę się angielskiego ...
bo mam marzenie ....i ....nie zawaham się je zrealizować...

Projekt napisałam na rok ...i można go powtarzać...

ulepszać ...itd....

zaczęłam od szczerości ...i ten temat jeszcze chcę rozwinąć :

niedawno usłyszałam, że szczerość jest nie modna...hmm...

a ja uważam zupełnie inaczej i tego uczę na moich wystąpieniach ...dobroci, szczerości i miłości ...i zasługiwania ....

jeden z moich przyjaciół kiedyś mnie zszokował pewną opowieścią ...dzisiaj ...dzisiaj dziękuję , że go poznałam ...bo to kolejny anioł na mojej drodze...bo mi pokazał ...

pokazał mi co nie tak było w moim życiu ...

o tym jutro ....albo w nocy napiszę...

bo ....

to temat bardzo ważny ....szczerość to podstawa każdej relacji ...i dlatego to takie ważne, aby powiedzieć sobie wszystko ...ale o tym jutro ....
Będzie też o szczerości w mediach ....bo temat ostatnio bardzo mnie poruszył....

dzisiaj mój Skarb Guzik na scenie na której wystąpił NICK VUJICIC ...tuż przed Jego wystąpieniem

....30.04.2015 ...



a to ja ...w moim przebudzeniu ....tak sobie idę...oczywiście to zdjęcie z Internetu ...ale takie sobie zrobię....już niebawem....


to pięknej Drogi ....

i ŻYCIA BEZ OGRANICZEŃ....

może Łukasz Milewski robiąc THE WAY AHEAD i ŻYCIE BEZ OGRANICZEŃ ....nie wiedział, że takie rzeczy się podzieją...ale robił to tylko w dobrej intencji ...i szczerze ....

a kiedy robisz coś z serca...szczerze ...i z dobrych pobudek ...

to wszystko jest możliwe...

każdego dnia życie mi to pokazuje....że wszystko jest możliwe...

KOCHAM SIEBIE I SWOJE ŻYCIE ...takie jakie jest ....
i Kocham Ludzi ...
i wszystko...

i ta MIŁOŚĆ się nie skończy ....bo niczego nie oczekuję....dla siebie...
za to mam cele i je zrealizuję...

w tym...albo kolejnym życiu ....choć wszystkie znaki na ziemi i niebie wskazują , że to będzie całkiem niedługo ...



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.