fb

wtorek, 15 marca 2016

dobroć ...miłość ...wszystko wraca ...karma...

zamknij oczy i poczuj ...
jest poranek ...rozmowa z szefem ...
mówisz mu , że dziękujesz za współpracę ...
on nie rozumie Twoich powodów ...nie rozumie, że nie chcesz robić czegoś, co jest nie zgodne z Tobą...z Twoim światem...
Ty już potrafisz wybierać...
nie bierzesz wszystkiego ...
Jeszcze rano ktoś ze znajomych Ci dołożył tekstem :
" nie masz wyboru, trzeba mieć za co żyć "
Pomyślałaś : " mam ...trzeba siebie szanować ...i wymagać tego od innych ...
nie będę sprzedawać czegoś co ...ech ..."
po rozmowie myślisz : " Ile razy jeszcze ? co to za doświadczenie ?
.....a potem ....Idź swoją ścieżką ...zaufaj ...zaufaj "
podnosisz głowę...ocierasz łzę ...i idziesz sprzątać szafę... i półki i dokumenty ...
i nagle klik ...na fb ktoś przysłał Ci wiadomość ...nie musisz zaglądać kto ...już wiesz ...i cieszysz się tym ...
i ...tam widzisz drugą : " Dziękuje ci Lauro...
próbuje się 3mać ale nie jest łatwo....właśnie szukam jakiegoś zajęcia, najchętniej kierowca busa bo przy okazji noclegi mi odpadają...taka trasa 3tys w Europe..mogę jechać 3.5 tony,jakbyś coś miała ..."
mówisz : " u mnie zawsze znajdziesz dach ...i nie tylko ..."
i po chwili dzwonisz do znajomej ...i mówisz o Nim, pytasz czy nie ma pracy dla niego ...
a Ona ma... i już się zdzwaniają ...ale pyta Cię co u Ciebie ?
Mówi , że obserwuje na fb ...i
pada dużo słów ...rozmawiają dwie kobiety ...więc szczegółowo omawiają sytuację...
i nagle : " ja mam pomysł na Ciebie ...." i mówi ....a Ty czujesz jak ciepła fala zalewa Twoje serce.... ciepła i bardzo przyjemna....
i ....10 minut rozmowy i Twoje życie znowu nabiera kolorów....
uwielbiasz takie rzeczy robić....to zgodne z Tobą i Twoją ścieżką ...
i pomógł Ktos z boku...kto widział to, czego Ty nie widziałaś...
dziękuję Wszechświecie ....
po co to piszę ????
żebyś zobaczył , że pomagając innym pomagasz sobie ...
że dobro tak szybko wróciło ...
że to piękna energia miłości i dobra ...w Tobie...może to zmienić...przetransformować wszystko ...
Wszechświat jest piękny i daje nam to o co odważymy się poprosić...
i bądźmy dobrzy dla innych ludzi ...
traktujmy ich tak ...jak byśmy sami chcieli być traktowani...
kilka dni temu usłyszałam , że "kończy się czas ochronny" ... i dotknęło mnie to bardzo ....ale nie jestem zła na osobę która to powiedziała, tylko żal mi jej...bo to co dajemy innym, dajemy sobie ...
a ja ...mam piękne Anioły obok ....i wszystko będzie dobrze ...
kolorowych snów i pięknych przemyśleń ...
i dbajmy o siebie ...


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.