fb

piątek, 5 kwietnia 2024

ZŁO DOBREM ZWYCIĘŻAJ ...

 Taaak ...

przed nami wybory ...

jak codzień ...bo przecież codziennie wybieramy : 

wstać czy nie

umyć się czy nie 

zjeść i co zjeść  

wypić kawę  czy herbatę 

spotkać się z kimś czy zostać w domu 

iść do pracy czy też leżeć przed telewizorem 

iść do lasu czy chodzić po galerii 

robić dobro czy nie robić 

a może czynić zło  ?

to cały czas wybór ...

cały czas wybieramy ...codziennie ...

w każdej sekundzie ...

dopóki żyjemy...

...

potem inni decydują ...

I nawet jak sobie postawisz pomnik na cmentarzu..


to wcale nie oznacza że tam Cię pochowają ...

taaak ...


Mieszkam tutaj z wyboru. 

Kocham Puszczę i Żubry i Wilki ...I każdy kwiatek w puszczy I porost ...

I śpiew ptaków ...

kocham znacznie więcej...

potrafię to bo kocham siebie ...I Jestem MIŁOŚCIĄ...

rozumieją to ludzie którzy wiedzą...którzy mnie znają I są blisko ...

którym pomagam ...

reszta nie musi ...

NIE JESTEM STODOŁĄ BY SIE WSZYSTKIM PODOBAĆ ...pisałam już o tym wielokrotnie ...

nie interesują mnie TCHÓRZE  pod fałszywymi profilami ...zakładający kolejne maski ...grającymi swoje role upadłych Aniołów...bo przecież to nie są Szekspirowskie role ...czy inne  ...dobre ...

a ja Wam życzę takich ról ...bo być może chcielibyście by w końcu Ktoś Was dostrzegł i dał Wam uwagę ...I uznanie ...o które tak bardzo się dopraszacie ...

nie interesują mnie biedne poszarpane Dusze  nie uznające żadnych autorytetów...podważające te znane ...bo cóż reprezentują sami niszcząc życie innym ???? pisząc donosy ...pisząc zapytania o cokolwiek ...byle by kraść czyjś czas i uwagę ...

no cóż ...życzę Wam wszystkim  by kiedyś nie zabrakło Wam czasu ...by powiedzieć i zrobić to co ważne ...

nie interesują mnie karierowicze zdradzający swoje Żony i zaniedbujący swoje dzieci a tak bardzo chcący uchodzić za prawych i praworządnych...

no cóż życzę Wam byście pokochali Wasze Rodziny i zajęli się nimi i sobą ...

nie interesują mnie alkoholicy i Żony alkoholików...którzy pchają się do władzy...




pamiętajcie że alkoholik to chory człowiek który sobie z czymś nie poradził i potrzebuje uwagi ...czasu ...miłości...

życzę Wam miłości i cierpliwości i wyjścia z nałogów...pomóżcie też Waszym bliskim 

nie interesują  mnie kłamcy ...donosiciele i manipulanci ...niektórzy nawet na ulotkach opowiadają sami o sobie ...czasem trudno uwierzyć...ale to fakty 

życzę Wam zadbania o siebie i wybranie prawdy i uczciwości...bo to wtedy nie trzeba pamiętać co d

sie nakłamało ...a ludzie przecież widzą i Was znają I rozmawiają...po co więc  to robić ? 

nie interesują mnie ludzie którzy kurczowo trzymają się władzy...brudne kampanie robią Ci co sami nic nie osiągnęli...wybielają siebie na czyimś tle ...

Życzę Wam czystości serca i wielu pomysłów...własnych...nie skopiowanych od innych ...

Kto kocha nasze Miasteczko ...ten zrobi dla Hajnówki  wiele dobrego...

Warto tego poszukać i tak spojrzeć na KANDYDATÓW...


Mamy takich również ...

Ja już mam swoje TYPY ...a Wy ??? 

Każdy głos jest ważny i potrzebny ...

Pójdźmy wszyscy na Wybory ...


Życie pisze różne scenariusze ...

Ale to my wybieramy i decydujemy ...

Każdy otrzyma w życiu to ...na co zasłużył.  

Moim Przyjaciołom  Życzę zdrowia  i miłości...

Tym co mi źle życzą Życzę zdrowia i miłości i by dobro zwyciężyło...

a jak nie radzicie sobie ze sobą, to szukajcie specjalisty i idźcie po pomoc ...

Laurka 


ps. schizofrenię, alkoholizm, dwubiegunówkę , i inne choroby dzisiaj można leczyć ...zadbajcie o siebie...proszę ...dla dobra nas wszystkich 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.