fb

środa, 24 kwietnia 2024

"HAJNÓWKA TO STAN UMYSŁU" ...

 tak mi Ktoś kiedyś powiedział ...

dzisiaj wiem co miał na myśli ...

od dzisiaj zmiana ...

skoro możecie drwić ze mnie i pisać głupoty...powinnam pisać co wiem o Was ...

o Pani która ciągle mnie obsmarowuje a może ja napiszę o tym co robiła i kogo poszukiwała i gdzie znalazła w dzień wyborów  ??? 

wiem dużo więcej...

chciałaby Pani aby cała Hajnówka o tym wiedziała  ? 



o Pani którą karma już dopadła...przegrała wybory ...skasowała samochód na śmieciarce i teraz konkurencję ma tuż pod nosem ...całe życie niszczyła życie wielu ludziom w Hajnówce i nie uwierzę że kiedyś czegoś się nauczy i zmieni swoje postępowanie...bo do tego potrzebowała by refleksji i empatii ...a tego nie ma w sobie ...

o Paniach co pisały donosy i nic nimi nie wskórały ...I ludzie Ich nie wybrali tym razem ...niszczyły inne Radne pisząc że są karane i rozsiewając plotki ...a kto był karany ? 


o Małżeństwie, które manipuluje całym miasteczkiem pisząc donosy i inne pisma ...na tych co myślą że to kto inny robi ...

o tych osobach co ciągle zakładają fałszywe konta i podszywają się pode mnie ...a potem sami sobie z innego konta odpowiadają ...ten sam adres IP ...tak 9 lat w telefonii komórkowej...umiem wiele ...nawet ostatnio dowiedziałam się kim są ...dzięki dobrym ludziom ...

o tych co piszą o mnie same głupoty...

uff...a już ten tekst o rzekomym moim parkowaniu na miejscach dla niepełnosprawnych...to mnie rozbawił na maksa  ...

jak ja to robię  ? 

bez samochodu i prawa jazdy ? 

chyba k@wa na miotle !!!!!!!!


taaak ...kim jest człowiek który  tak pomawia i zniesławia... ? 

a nie poznaje mnie na ulicy ...

itd. 


nie będę komentować wyborów ...

cieszę się że tak wszystko  się potoczyło ...

mało tego ...to jeszcze nie koniec ...

ciągle jest Człowiek, który  nie ma Honoru i myśli że jest ponad prawem bo od wielu lat to prawo łamie ...I dotąd nikt z tym nic nie zrobił...

to umieszczam dla inteligentnych  Ludzi...

bo właściwie zrozumieją : 

https://wartowiedziec.pl/serwis-glowny/aktualnosci/14761-miejsce-zamieszkania-i-zameldowania-radnego-a-prawo-wybieralnoci

wielu jednak traktuje tutaj prawo jakby nie istniało ...roszcząc sobie prawa do samostanowienia i z racji bycia rdzennym do decydowania kto tu może mieszkać i o czym decydować może ...bo np. ma pieniądze ...

jak pokazały wybory :  to nie wystarczyło ...

nikt nie bedzie tu ponad czy poza prawem ...

I nie wystarczy mówić " mogę pomóc ale tylko w granicach prawa " 

stosuj je Waćpań najpierw wobec siebie !!!

jest więcej takich Osób ...I to się zmieni ...nie lubię uprzedzać faktów ...

Poczekajmy na Nową Radę ...I to jakie mieszkańcy złożą wnioski ...

Zobaczymy co się wydarzy...

Szpiegujecie niektórzy moje profile na fb ...

nie mam nic do ukrycia ...

I nie potrzebuję tego robić...

bo żyję w prawdzie ...

I drwicie z tego jak piszę ...jak chodzę ubrana ...ale ani z mojej choroby i wyglądu drwić nikomu nie pozwalam ...I cóż ...spotkamy się ...

choć ostatnio i to puściłam...

celowo noszę zielony sweterek ...

I nawet zieloną bieliznę...bo lubię ...

w Hajnówce  o Was też ludzie dużo mówią...

o dwóch Rodzinach , które tu dominują i rządzą  wręcz...

w pewnej firmie o byłych pracownikach i obecnych...

o straszeniu kontroli przez tych co nasyłają je na innych ...

codziennie ktoś dzwoni i przychodzi ...

ludzie mają odwagę mówić...

mają dosyć ! 


idą zmiany ...

w energii nic nie ginie ...

tu ktoś ma zarzuty ...

a mówi że jest " Strażnikiem ...." ...no no ...tupet ogromny !!!

tam ktoś niszczy ludzi i myśli że o tym nikt nie wie ...

ostatni rok to BRUDNA....kloaczna kampania wyborcza ...

przegraliście...

czas się z tym pogodzić i pozwolić nam wszystkim  tu żyć...

niech jedyne sensacje jakie będą w mieście to : 

Nową firma się otworzyła  

Nowy trawnik 

Nowy  skwerek którego  chorzy ludzie nie zniszczą w nienawiści ...bo służy nam wszystkim...

Nowe dzieci się urodzą...

Itd...

niech każdemu wiedzie się dobrze i niech żyje w pokoju i miłości...

I zajmie swoim życiem...nie życiem innych ...

"badź zmianą którą chcesz zobaczyć we Wszechświecie "  powiedział Ghandi ...

I niech tak będzie...

uczciwie informuję że od dzisiaj mój blog będzie antypolityczny ...

za to na innych stronach w mieście znajdziecie sporo o sobie ...skoro tego chcecie ...???

Może już czas by oficjalnie Was przedstawić  ??? 

Myślicie że Mieszkańcy będą korzystać z usług i zakupów u ludzi którzy niszczą innych ? 

Ludzie wiedzą ...

Jestem odważna ...bo nic złego nie robię ...

a Wy ? 

Uczciwi ludzie śpią spokojnie ...

ile nienawiści musi być w ludziach by niszczyć innych ??? 


apeluję : 

spójrzcie w lustro 

zacznijcie żyć w prawdzie i uczciwie 

biegacie do Kościoła i Cerkwi ...czego się tam uczycie ???

czy widzicie swoje życie  ??? 

nabijacie się ze mnie ...piszecie same kłamstwa ...

wymyślacie bzdury takie jak to o parkowaniu i inne ...

Admin to jeszcze podgrzewa ze swoją Żonką ...

a tak naprawdę mnie nie znacie ...

tylko to On nie pisze, co zrobił Człowiekowi, drwi z policji i myśli że jest ponad prawem ...a nie jest ...już niebawem zobaczycie ...

przemoc fizyczna i psychiczna ...

tym się zajmujecie ...

KTOŚ KTO W JAKIKOLWIEK SPOSÓB NISZCZY INNYCH ...podlega karze...


BIERNY RÓWNIEŻ ...więc Ci co patrzą na to z boku i nic nie robią ...też są  współwinni ...






I tak to wygląda  ...

przez wiele miesięcy miałam zawieszoną firmę ... 

dałam się Wam wystraszyć  ...

Firmę odwiesilam w październiku...

pozbierałam się i zdobyłam siłę ...

z tych doświadczeń ...

wydaje kolejne książki ...

pracuję ...

ściągam tutaj turystów ....dla każdego z Was ...

tylko trzeba umieć myśleć by to zobaczyć !!!

robię dużo więcej...ale nie będę o tym pisać...bo tutaj ...podasz komuś wodę a za chwilę opowiedzą o tym że dałaś truciznę ...

albo opowiedzą że tą wodę na pewno ukradłaś z ich studni mocy ...

albo jeszcze coś innego ...

nigdzie tak nie jest !!!!

tylko tutaj ! 

od kiedy przestałam się tym przejmować...żyję spokojnie ...

to tylko kilkanaście osób...jakże biednych ludzi którym współczuję...

można się uczyć i być mądrym...albo ...

resztę  sobie dopowiedzcie ...

I jeśli komuś mądremu ktoś mówi że jest glupi ...to nie uwierzy w to i spłynie po nim ...

a głupi będzie chciał udowodnić...walczyć...

tylko co robi? 


piszę dla inteligentnych  Ludzi...

ale czytają mnie i inni ...

staram się by zrozumieli ...

tylko jak ktoś jest burzydupą i kłamcą to nawet w piękny słoneczny dzień będzie widział deszcz ...nawet jeśli to tylko woda w klozecie ...jego własnym ...


Laurka 


ps. 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.