fb

czwartek, 18 kwietnia 2024

#dureń...durny...duriti...durzyć...

 Szanowni Czytelnicy 

Ciekawy temat się pojawił ...

Właśnie pokazał mi Facebook:



wejdźcie i zobaczcie szczegóły...

dziwi mnie, a może nie dziwi ...że Postronny nic nie opublikował ...no cóż...

nie można w swoje gniazdo robić...wiecie czego ...

ale to wytłumaczenie Kim jest Dureń ...no no ...

I tyle mądrych słów: etymologia...pejoratywne ...

cóż...

same słowa nie wystarczą ...

wycięłam sobie ten kawałek i powiesiłam na lodówce ...

co podejdę ...będę się uśmiechać ...do lodówki  😀 

śmiało...możecie kopiować 


no rozśmieszyła mnie ta kampania wyborcza ...


Oczywiście wiadomo że zagłosuję na uczciwego i rzetelnego Człowieka, MĄDREGO i wykształconego bo to gwarancja bezpieczeństwa i dobrych praktyk. 

Mój Kandydat łączy Ludzi i z każdym potrafi rozmawiać ...nikomu nie grozi że wszystko zmieni ...

I co najważniejsze  ...

JEST ZDROWY ...

oj dzieje się ...

cóż za emocje ...

cóż za kampania ...

dobrze że już się kończy ...

Laurka 


ps. zapytałam Profesora Bralczyka o to kim jest DUREŃ ?  napiszę Wam jak odpowie ...

dziękuję  za to , że mamy odważne Kobiety w Hajnówce !  dziękuję Pani Skarbnik Agnieszce Zabrockiej 

wejdźcie i poczytajcie ...na Jej stronę na Facebooku 

https://www.facebook.com/agnieszka.zabrocka.773

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.