fb

środa, 10 kwietnia 2024

choć ze mną do puszczy ...w nocy

 Piękny dzień przed nami ...

W poniedziałek  cały dzień spotkania biznesowe ...jeździłam z moimi Gośćmi ...

brakowało oddechu po trudnym weekendzie ...wiadomo czemu był trudny ...

Wczoraj potrzebowałam Bliskości ...dobrej energii ...odpoczynku i zrzucenia z siebie tego szamba politycznego ...którym zostalam obrzucona ...


to zostawiam dla inteligentnych Ludzi...takich wielu mnie czyta ...

Porozmawiałam z Przyjaciółmi ...pomogło...

Potem jeszcze dotarło do mnie że niektórzy ludzie mają czas dla nas kiedy nas potrzebują ...bo kiedy my potrzebujemy ...Oni są zajęci: spotkaniami, pomaganiem sąsiadom,  są u fryzjera,  itd ...nie mają czasu ...kury i inne sprawy są ważniejsze...

no cóż...widzę i weryfikuję te znajomości ...

pojawiają się nowe ...wartościowe...I to jest piękne ...

zawsze jednak są sprawdzeni Przyjaciele...nawet w pracy potrafią wyjść na chwilę i porozmawiać...I za tych dziękuję  ❤️ 

W puszczy było cudownie ...wiewiórka kilka kilometrów wędrowała ze mną ...

potem Przyjaciele  po mnie przyjechali ...to było bardzo miłe...

z kwiatami z ogrodu Przyjaciół...wróciłam do domku ...

































było cudownie ...

idąc tak przez Puszczę...słuchając śpiewu ptaków i szeptu drzew odklejałam z siebie g*wno którym obrzucili mnie ludzie z Hajnówki...kilku biednych ludzi ...bo wielu jest cudownych i poznaję ich coraz więcej ...

Mam prawo być w Komisji !

I byłam...wybrana w uczciwym losowaniu...

I tam gdzie mnie przydzielono ...

Złamano ciszę wyborczą !!! na "tej" stronie ...

Nowy fejkowy profil...tacy tu tchórze mieszkają ! 

I oczywiście  " już nie Radna na której ludzie się poznali " komentuje ...znana z zakładania fałszywych profili i atakowania innych ...

fejkowy profil komentuje i ona zawsze mu odpowiada ...łatwo to zobaczyć kiedy zbiera się te wszystkie rzeczy ...tak ...zbieram dla mojego prawnika ...bo już dosyć !!!!!

I dosyć tego co się dzieje na owej  stronie ...

jak ludzie piszą o prowadzeniu samochodu pod wpływem alkoholu kandydata na Burmistrza...to od razu admin to usuwa i umieszcza komentarz ,że nie wolno umieszczać takich treści ( mam zrzuty z ekranu )  ...kiedy komentarze są niewygodne tak robi ...a kiedy jest przesłuchiwany twierdzi że nie czyta tego co ludzie piszą...bo jest zajęty...tylko jak to możliwe że On I Jego Żona komentują to wszystko...I podkręcają ...

jak długo to potrwa ? 

jak długo będą niszczyć ludzi ? wspierani przez kilka osób...tylko kilka bo to fałszywe profile głównie ...

zastraszanie wszystkich pytaniami o informację  publiczną ???? 

wysyłanie do wielu instytucji zapytania o mnie i współpracę???????

sugerowania że  jestem kimś niewiarygodnym bo miałam 3 nazwiska ...podawanie moich danych adresowych ....no no ....

mam to wszystko...

wiem o wszystkim  i mam już dokumenty potwierdzające to !!!

I nie robiłam żadnej prowokacji pisząc o Dyrektor Przedszkola , że przestalam Jej pomagać. To była prawda. Ma prawników i radzi sobie. Pozostałe kwestie nie są na bloga. 

Pomagając Jej sama stałam się obiektem ataków przez ludzi, którzy mnie nawet nie znają ...

a gdybym ja napisała o Nich ! 

a wiem dużo 

...

oddałam to specjalistom ...

ten się śmieje kto się śmieje ostatni ...

robienie ze mnie TREDOWATEJ ...NEPOTYZM  I OSTRACYZM ...DOSYĆ !!!

coź ...pełno tutaj pomników z tekstem : 

ZŁO DOBREM ZWYCIĘŻAJ 

I pięknie że ludzie tak myślą ...większość...

I takie przypominajki są super ...

nie do wszystkich  trafiają ...cóż 

puszcza pomaga wiele zrozumieć ...

I łagodzi stres ...

można też w niej przepracować STRACH ...

I rzucam wyzwanie : 

TCHÓRZOM KTÓRZY  MNIE  HEJTUJĄ : 

wypełznijcie zza klawiatury ! 

zapraszam na spacer w puszczy...

I rozmowę  ...

może czegoś nauczymy się od siebie ? 

może poznamy i zobaczymy Kogoś innego ? 

jeśli macie odwagę to zapraszam...

jeśli nie ...cóż  ...I tak się spotkamy tylko okoliczności będą  inne ...

myślę  że miejsca w Hajnówce jest wiele ...dla każdego...

Laurka 

ps. polityka to wielkie szambo ...I wielu w niej jest tchórzy  ...cóż...

uważacie mnie za kontrowersyjną ...och ktoś nawet chciał mnie wykluczyć w wyborach twierdząc że jestem karana ...wysłałam mu zaświadczenie  o niekaralności...choć to było też ciekawe doświadczenie...nie pierwszy raz ktoś komu pomogłam kopał pode mną ...

no cóż ...nie planowałam kondydować z prostej przyczyny : w zeszlym roku doswiadczylam jak manipulują media i politycy ...

nie dla mnie to ...

żyję uczciwie i to moja siła ...

I nawet jak będą Tacy co będą pisać kłamstwa na mój temat i opluwać mnie w mediach ...pozostanę sobą ...

nie wielu ludzi rozumie co oznacza BYĆ MIŁOŚCIĄ ...




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.