fb

czwartek, 4 maja 2023

OSTRACYZM I PIĘTNOWANIE ...WYBORY I KAMPANIE

 






Księżyc  można zobaczyć na niebie ...

Można też zobaczyć jego odbicie w jeziorze lub w rzece ...

Można też zobaczyć w kałuży...czyichś łez...


I może kompozycja piękna ...na fotografii...

Lecz w życiu wszystko  wygląda inaczej ...


Wczorajszy dzień tak wiele pokazał...


Święto Konstytucji 3 maja...

tyle wzniosłych słów...tyle opowieści o historii i demokracji ...której NIE MAMY W POLSCE. 

Cały dzień byłam obserwatorem ...

Pełno KIEŁBASY WYBORCZEJ I LIZUSÓW ...którzy zaprzedali by Duszę Diabłu by dostać ...I tak robili wczoraj ...

Apogeum tego było w wykonaniu pewnej Pani na stanowisku,  która już wiele razy mnie zszokowała swoim zachowaniem opowiadając o tym kim była kiedyś, tym jak kiedyś rozpuszczała plotki nieprawdziwe na mój temat,  kiedyś martwiła się co zrobi z taką ilością medali i że będzie musiała nauczyć kogoś jak ma je poukładać jej w trumnie,  a teraz  ustawka : dzieci z balonikami i pieseczkiem i wspólne zdjęcie z Wicepremierem.  Tak ...I On i Ona już są w kampanii wyborczej. W Hajnówce  ludzie są tak wystraszeni, że nawet BOR-owcy trzymali się na dystans ...bo czy tutaj ktoś odważyłby się rzucić zgniłych jajem  ?  albo zadać  niewygodne pytanie ? albo krzyknąć  DOŚĆ KŁAMSTW NA TEMAT WSPARCIA DLA RODZINY  I OBIECYWANIA ...bo przecież wiemy jak jest obecnie ??? 


Tym warto się zająć i dać temu energię ...

dużo energii ...

a nie piętnowaniem Kobiety,  która jest przez wielu Ludzi ceniona i szanowana. 

Wczoraj  cały dzień tak wiele mi pokazał. 


Przed uroczystościami podszedł do mnie STARSZY PAN  84 lata ...jeszcze nie podam Jego nazwiska,  umówiliśmy się na wywiad. 

Opowiedział mi o tym jacy ludzie tutaj żyją i że  mieszkał na Śląsku  i w Poznaniu...I tam ludzie chronią rodzinę i stają po właściwej stronie. 

Powiedział że tutaj brat sprzeda brata ...dla zysku ...że na rodzinę nie wielu tu może liczyć, że w czasach wojny  niejednokrotnie rodzina wydawała i donosiła na swoich. 

I tak to przetrwało wiele lat ...z pokolenia na pokolenie.  W poprzedniej szkole Syna nauczycielka kazała dzieciom  na półrocze wypisać wszystko  co wiedzą o swoich kolegach, to co robią poza szkołą  także. Szok ...zabrałam Syna z tamtej szkoły, bo wydarzyło się znacznie więcej...łącznie z podcinaniem skrzydeł mojemu dziecku wielokrotnie ...a Ostracyzm?  w czwartej klasie  dziecko przyszło z płaczem bo był dzień bez Romka ...nikt z klasy się do niego nie odzywał ...taka zabawa ?  Czy gdzie indziej tak się " dzieci bawią " ? 

W tej szkole też wiele go spotkało i przykre jest to, że tu szybko ludzie się skrzykują ...często jednak przeciwko ofierze a nie tym co krzywdzą. 

Potrafią też zebrać środki na chore dziecko lub spalony dom, ale to osobny temat i też ważny. Jednak często też kierując się emocjami i plotkami piętnują innych. 


Inność w Hajnówce  to sygnał by niszczyć . 

Nagroda i jakieś wyróżnienie społeczne to powód by kogoś niszczyć. 

Wystarczy odnieść sukces i już Cię skopią. 

Obserwuję to na wielu płaszczyznach. 


I to cholerne TCHÓRZOSTWO. 

Bo przecież leżącego skopać to "BOHATERSTWO "  prawda  ? ?????


A gdybyś to był Ty ? 


Dlaczego ludzie wyjeżdżają stąd  ? 

Mądrzy,  wykształceni i zamożni ....

Bo mają dosyć ....dodać tego  czego tutaj doświadczyli Oni lub Ich Bliscy.  


Znam już tyle historii by napisać kilka książek...


Wczoraj  postanowiłam że dosyć obserwacji...

Czas na działanie ...


Moje życie nauczyło mnie upominać się o innych ...ale też  mam w sobie ogromne pokłady siły ...wczoraj  zdałam sobie sprawę jak wielkie ...

W końcu przeprowadziłam już ponad 200 Upadłości konsumenckich i pomogłam ludziom, którzy byli w beznadziejnej sytuacji...I żyją dobrze ...

Wielu ludziom pomogłam w wielu innych sytuacjach życiowych...I to są fakty ...

Mam mocny kręgosłup moralny ...ćwiczony. 

Wiem jak to jest, kiedy  człowiek jest w bagnie ...I wiem że : 

NIE MA TAKIEGO BAGNA Z KTÓREGO NIE DA SIĘ WYJŚĆ 


Ja już to przepracowałam I nikogo nie obwiniam ... 


Żeby innym pomagać trzeba samemu wiele przejść  ...

I trzeba mieć EMPATIĘ ...której tak brakuje politykom. 


Niestety kampanie wyborcze oparte są na czułych zdjęciach z pieskiem i dziećmi z balonikami ...obiecywaniu kolejnych plus 500 i innych ...

a jacy są Ci ludzie po wyborach  ????


bądźmy  uważni ...


ach ...I jeszcze jedno : 

KAMPANIA WYBORCZA POLEGAJĄCA NA TYM,  ŻE POKAZUJĄ SIEBIE LUDZIE NA CZYIMŚ TLE ...zamiast pokazywać co osiągnęli i co chcą zrobić dla innych ...

SŁABE TO 


zastanówmy się nad swoimi wyborami i tym jak traktujemy innych ...


i w czym odbija się KSIĘŻYC ...

w czystym sercu i dobrych intencjach ? 

czy w czyichś  łzach ? 


Laurka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.