fb

wtorek, 21 lutego 2023

Świadome Życie

 wszystko  czemu dajesz energię to wzrasta ...

jak ciasto...

wszystko  od czego odwrócisz energię 

rozpada się i znika ...


świadome energie będą tak długo jak chcesz by były...

żyjmy świadomie...



ZMIANY ZMIANY ZMIANY ...

ileż widzę ...

byłam kilka tygodni ...w sobie ...

bardzo ...obejrzałam swój ...każdy z nas je ma ...popracowałam ...

zobaczyłam co we mnie  uruchamiał ...

oswoiłam to ...

przytuliłam ...

uwolniłam ...


każdy z nas codziennie się uczy ...

tylko głupiec mówi : wiem wszystko...

albo : daj uzdrowię za Ciebie...

albo jeszcze lepiej :  wziąłem to na siebie ...uzdrowiłem Cię...

choć nikt nie prosił ...


pamiętajcie...możemy pomagać innym ale uczyć ich jak to robić...jak pomagać sobie ...a nie robić za nich ...


wczoraj  robiłam gruntowne oczyszczanie ...

sobie 


przyciągałam cudaków ...moja Dusza wołała o uziemienie ....I o siebie ...


po wczorajszej pracy ...same ANIOŁY OBOK ...


jeden pomógł w druku prezentacji 

drugi przywiózł  okładki 

trzeci zawiózł z Białegostoku 

czwarty uśmiecha się do mnie w kawiarni

z piątym spotkam się za kilkadziesiąt minut 

a szósty będzie kierował pociągiem 

siódmy mnie odbierze z dworca 

kolejne na spotkaniu w Bibliotece spotkam 

a potem moje dwa domowe 

otulą mnie miłością  ...


wdzięczność przepełnia moje serce  <3 

miłość otula moje wszystko...


tak wiele dobra się dzieje wokół ...


mimo wszystko  ...


bywało i bywa ciężko...jak w życiu  ...


daję energię pięknym chwilom ...

I temu co dobre  <3 


też tak możesz ...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.