fb

niedziela, 19 września 2021

WDZIĘCZNOŚĆ NAJWYŻSZA FORMA MIŁOŚCI ...

 dzisiaj o poranku ...takie przemyślenia ...

obudziłam się 2:22 i 4:44
jestem uważna...
wiem że Anioły tak mi coś podpowiedziały ...
moja Intuicja aż krzyczy ostatnio :
- przyglądaj się zachowaniom ludzi których spotykasz
odpowiadam jej :
- jestem uważna przecież
- to reaguj i nie daj się wykorzystywać
- a jeśli nic nie oczekuje ?
- to pomyśl o dziurze energetycznej ...
pomyślałam ...
wszędzie okazuję wdzięczność....
o tak wielu ludzi dbam ...
nie oczekuję niczego a mimo to otrzymuję ...czasem tak wiele od zupełnie niespodziewanych Osób...Anioły ...tych dostaję najwięcej...
I dużo cudownej energii...
czasem też w inny sposób ktoś mi pomaga ...
wczoraj pewna piękna Dusza zapytała mnie? czy może mi pomóc i wysłać przetwory...bo ja przecież mam teraz 2 dzieci w domu ...
łzy mi popłynęły ...
podziękowałam...bo przecież mamy co jeść i wszystko jest ok ...ale za samą propozycję podziękowałam...że pomyślała jak matka ...
u mnie wszystko dobrze ...I już szkolenia ruszyły ...On-line...I w październiku wydane będą moje książki...cudowny czas ...
Radość ogromną mam w sercu i WDZIĘCZNOŚĆ...za wszystko co otrzymuję ostatnio ...
najbardziej za to, że mimo tylu przeszkód...książki się ukażą ...bo Anioły przysłały Anioły do mnie i wszystko się układa...
Pamiętajcie o wdzięczności za wszystko co dla Was Ktoś robi ...
pamiętajcie też by nie przyjmować wszystkiego ...
to również bardzo ważne...
Konfitury od pięknej Duszy na pewno pyszne, ale mamy dużo swoich i możemy się wymienić...nasze są z malin ...nie o taką sytuację mi chodzi ...
Nie przyjmujcie wszystkiego ...czyli jeśli ktoś mówi że daje a jednak oczekuje za to pieniędzy... ( taką sytuację miałam na wiosnę z ziemią)
Jeśli ktoś daje to co Wam się nie podoba...powiedzcie że dziękujecie ...
Jeśli czujecie, że ten Ktoś nie daje szczerze ....to zła energia ...
Mam ten komfort że nie przyjmuję wszystkiego...więc przymyślenia Wam zostawiam ...
Trzymam swoje granice ...
Pilnuję i widzę stare programy i już nie pozwalam na kolejny raz...
WDZIĘCZNOŚĆ TO NAJWYŻSZA FORMA MIŁOŚCI
ale możesz odmówić i nie przyjąć czegoś co Ci się nie podoba
lub czujesz że nie chcesz ...
PAMIĘTAJ O TYM ...
KOCHAM CIĘ

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.