fb

niedziela, 19 września 2021

kim jestem ...


 Witajcie <3 

Mam  49 lat <3 

4 wspaniałych Synów <3 <3 <3 <3 

25, 22, 20 i 12 lat  <3 

lekko nie było ...

Piszę od kiedy pamiętam...pierwszy to blog: 

koralikblue.blogspot.com 

od 8 lat <3 

6 lat temu pierwsza opublikowana książka: 

NIE MA TAKIEGO BAGNA Z KTÓREGO NIE DA SIĘ WYJŚĆ  

5 lat temu druga książka: 

ROZMOWY Z GUZIKIEM 

3 lata upadły  konsument po tym jak straciłam firmę i wszystko  ...dotąd 183 osoby skutecznie oddłużone... pomogłam przejść cały proces i napisać wniosek 

za chwilę 2 lata ...znowu PRZEDSIĘBIORCA...

wiele trzeba było w sobie pokonać ...

3 lata skutecznie wspieram głównie kobiety na moich kursach PORZĄDKI ŻYCIA , SWIADOME ŻYCIE,  SKALA WIBRACJI HAWKINSA i innych ...

3 lata  mieszkam w Puszczy Białowieskiej...szczęśliwa...zaczęłam 4-ty...

z Guzikiem lat.13 i Melką ...nasza sunia 

26 nowych Kół Gospodyń Wiejskich tu założyłam ...pomagam tam gdzie widzę że mogę pomóc...

7 nowych tytułów w tym roku ...mocnych...

już w czerwcu ...

jestem zwyczajna ...

w tym roku FUNDACJA DOLINA DĘBÓW ...już piszemy statut ...potem OŚRODEK ŚWIADOMEGO ŻYCIA...miejsce dla kobiet po przejściach...

Od kiedy żyje  świadomie jestem szczęśliwa...


kocham Życie, Ludzi, przyrodę...


Zmieniłam w swoim życiu wszystko  ...warto było <3 


Jestem wdzięczna za wszystko  czego doświadczyłam i każdego człowieka  na mojej drodze ...

wszyscy byli dla mnie <3 


www.laurazurawska.pl 

zapraszam 


Laura


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.