fb

wtorek, 25 grudnia 2018

siła przyciągania i doświadczenia

Siła Przyciągania i doświadczenia ...

Przyciągamy wydarzenia i ludzi tak jak rezonuje nasze serce...

Czasem wielokrotnie przyciągamy podobne sytuacje aby przepracować, a czasem by się przekonać, że to już nie rezonuje...

Co to oznacza ?

Trzeba wsiąść do samolotu by się przekonać, że już się nie boisz latać.


a czasem po co wsiadać ? jeśli nie czujesz potrzeby ?

kiedy masz doświadczenia związane z jakąś lekcją sprawdzenie przyjdzie...choć czasem w inny sposób a bedzie dotyczyło tego samego.

Tak jak ludzie którzy się pojawiają w naszym życiu :

i nie zawsze wiemy od razu ...

Wiem jakie procesy przepracowałam ...wiem co może się sprawdzać ...
Jak pojawia się coś nowego ...obserwuję i staram się znaleźć odpowiedź i uzdrowić ...

Prezent ...no tak ...spotykam ostatnio ludzi o których poprosiłam ...

Dlaczego podobni są do mnie w wielu aspektach ???

no pomyśl ...

to piękne....

pamiętam swoje doświadzcenia i pamietam jak trudno było innym mi pomóc ...bo chciałam wszystko sama...dotknąć i doświadczyć...
od kiedy pozwoliłam sobie by ktoś podał mi ręke ...moje życie osiągnęło punkt zwrotny

zrozumiałam , że z bagien nie wychodzi się samej...bo można wpaść głębiej ...
że kiedy ktoś poda dłoń ...jest łatwiej i lżej i że nie musi boleć i być ciężko by wyjść ...i swój wysiłek jest nieunikniony ...

od tego dnia pomagam innym kiedy poproszą a i sama zdarza się że proszę o pomoc

i to jest dobre...
to jest ok

doświadczenia są częścią nas...


najważniejsze to sobie pozwolić na nie...

w spokoju przyjrzeć im ...

i cieszyć się nimi kiedy  nam pokazują ...cokolwiek to jest ...


takie to myśli dzisiaj ...




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.