fb

niedziela, 2 grudnia 2018

dzień ...definicja SUKCESU ...mało znana ...

Niedzielny poranek ...
mróz za oknem ...a ja w wygodnym łóżku ...w świeżutkiej pościeli ...w mojej sypialni ...
przeciągam się ...
zobaczyłam w łazience moje włosy ...nie rozczesane wczoraj ...stodoła na głowie :-)
to taka namiastka tego co było kiedyś ...mocne i loki ...dzisiaj puszysty stóg siana ...ale pomyślałam , że też mają swój urok ...bo w końcu ważne że są i to moje :-)
nie wszyscy tak mają ...

potem uśmiechnęłam się do siebie w lustrze... powiedziałam cześć Kobieto Kocham Cię
przygiegł mój mały Skarbek ...pokokosić się ...lubimy te poranki najbardziej...kiedy nie trzeba spieszyć się do pracy czy szkoły ...
potem telefon od Przyjaciółki ...
i wstałam ...
poranna praca na fb ...mam swoje grupy ...
i juz jestem znowu ...w sobie ...
i pewna Piekna Kobieta napisała :
Kochana wczoraj przyszedł do mnie twój tato. Pachniał mlekiem z czosnkiem i masłem. Jak będziesz rozmawiała z mamą to powiedz jej że w niebie nie będzie liczyć pieniędzy a chwilę kiedy pomyślicie o niej z miłością. Jej sakwa się kurczy. A jej niechęć do ciebie to ból bo ty tak bardzo potrzebujesz taty. Bardziej niż ona. To jakby odeszła od niego wcześniej niż on ją opuścił. Ale nie ma żalu. Bo gdzie deszcz tam jest tęcza a gdzie miłość jest wybaczanie.

a potem
Uśmiechaj się on nie chce twoich łez a spełnienia marzenia o którym kiedyś z nim rozmawiałaś. Jest przekonany że to twój czas miejsce i pora byś spełniła to o czym kiedyś marzyłaś. Nie mam pojęcia ale zawsze o tym mu mówiłaś
Zatem susz zioła. ❤️Kocham cię.
Zawsze mówiłaś że usiądzie na fotelu bujanym obok kominka prawda?
Cudowny ciepły choć zamyślony człowiek. Który nie zawsze umiał być blisko. Jakość chyba mnie lubi bo parzy sobie kawę chyba pół kawy pół wody 😂😂
Robi swoje i nie wygląda na smutnego. Bardziej strzela palcami bo jeszcze tyle by zrobił.


usiadłam ...
Kocham Cię Tatku ...

wybuduje ten domek drewniany z kominkiem i fotelem bujanym ...dla Ciebie ...i będziesz tam z nami ...tak jak teraz Jesteś ...
Tatku ...
napisałam list 6.09.2017 roku ...
Laura ,
Masz 48 lat . Mieszkasz w pięknym drewnianym domu z bali. Ma niecałe 100 metrów kwadratowych.
Wokół domu jest cudowny ogród pełen kwiatów i ziół wśród których króluje lawenda i rozmaryn.
Na budlejach jest tysiące motyli a ogród pachnie ciepłym latem. Wokół domu rosną malwy i słoneczniki …mały piesek biega po ogródku z Guzikiem…
Pod dachem w werandzie wiszą suszone pęczki lawendy i innych ziół…
Biała weranda i fotele wygodne …i winogrono pnie się po słupkach …chroni przed słońcem…
A w domu ciepły przytulny salon z kominkiem, z dużym oknem na taras …gdzie od wiosny do lata siadacie przy stole i pijecie ciepłą kawę w ulubionym kubeczku …lub herbatę w filiżance…gdzie odwiedzają was przyjaciele i znajomi …gdzie wieczorami słuchacie świerszczy i cykad grających …gdzie miłość otula wszystko …
Obok salonu jest jadalnia z dużym stołem …żeby było jak się zmieścić jak zjadą się Twoje dzieci z rodzinami … i kuchnia jasna …i piękna z suszonymi ziołami i grzybami na sznurkach …i spiżarką pełną słoiczków z zaprawami, które tak uwielbiasz robić…
W kominku Ktoś dokłada drewna…pachnie lasem…fotel bujany obok ...
A na poddaszu 3 pokoje i łazienka z wanną …Twoje królestwo …
Pokój Guziczka, Twoja sypialnia i nie tylko Twoja …i pokój do pracy w którym są dwa biurka i wygodne fotele…
Sypialnia oczywiście biało –lawendowa …z drewnem…i oknem w dachu żebyś
mogła oglądać gwiazdy …
Twój dom …
Twoja łazienka szmaragdowa …
Twoje życie …
I Twoja miłość …w tym domu jest ogrom miłości i spokój …i dobroć…i uczciwość …i szacunek …i pokój.
Mieszkasz w domu z Twoim Synkiem Romusiem i z Kimś kogo bardzo kochasz, tak w sercu …tak bardzo, że już bardziej nie można. I tak samo kochana Jesteś. Odwiedzają Cię starsi Synowie. Z radością gotujesz i pieczesz ciasto dla Nich i cieszysz każdym dniem…każdą minutą życia …
Jesteś szczęśliwa.
Wydałaś już kolejne książki :
I NA BAGNACH MOGĄ ZAKWITNĄĆ TULIPANY
PRZEZROCZYSTE DZIECI
WIERSZE LAURY
BAJKI NIEDOPOWIEDZIANE
I POWIEŚĆ O PIĘKNEJ MIŁOŚCI …TYTUŁ JESZCZE NIE ZNANY
Jeździsz po świecie. Uczysz ludzi miłości i dobroci, uczysz wybaczania a wszystko w imię Boga.
Uczysz zmiany myślenia i sama Jesteś przykładem zmiany. Wyglądasz świetnie, nosisz rozmiar 42/44 , tak jak lubisz najbardziej. Masz piękne długie włosy i zadbane wszystko w drobnych szczegółach. Twój uśmiech sprawia, że ludziom otwierają się serca …i też pragną zmiany… sama Jesteś zmianą, której oczekiwałaś od Wszechświata …Jesteś autentyczna i spójna…Jesteś zdrowa.
Jesteś bardzo bogata i możesz i pomagasz wielu ludziom. Prowadzisz Fundację która uczy dobra dzieci …a poprzez nich rodziców …
Działasz na całym świecie.
Podróżujesz po Polsce i po Świecie , ale zawsze z radością wracasz do domu ….i On jest …czeka na Ciebie …są tam Twoje obrazy i Twoje ulubione Anioły …z każdego kącika zagląda Anioł…
Przyjmujesz wszystko co daje Ci los…a daje to o co poprosisz …i co wykreujesz…potrafisz.
Obserwujesz niebo …wschody i zachody słońca i łapiesz chwile w obiektywie…
A potem piszesz wiersze do zdjęć…tak jak to robisz już dzisiaj…

Zaczynasz pracę nad projektem : OŚRODEK ŚWIADOMEGO ŻYCIA.
Taka Jesteś mając 48 lat …
6.09.2020 roku …
Do zobaczenia w tamtym czasie

Laura  


Jeszcze wtedy wierzyłam , że wyzdrowieje mój Tato ...
Cierpiał ...ból nie do zniesienia...
21.03.2018 roku odszedł ... 
a dla mnie jest teraz bliżej niż kiedykolwiek...
odwiedza mnie we śnie...
zabiera mnie na spacer w lesie ...albo do helikoptera i pokazuje puszczę ...i radzi co mam posadzić : morwę ...i zioła... goździki ...niesamowite ...i stworzę to miejsce...

W tych snach jest taki szczęśliwy ...

i ja skorzystam z tych podpowiedzi ...bo  Z TATĄ JEST LEPIEJ ...

wybaczyłąm przeszłości ...
byłam Jego małą ISKIERKĄ ...

Iskierko
Moja ...
Tak mówiłeś...
...
Kochałam całym sercem
Dzisiaj wiem Że i Ty mnie kochałeś Tęsknię ...Tęsknię po ludzku ...Za czułością I wtuleniem W Twoje ramiona...bezpieczne ...Tak wiele lat Nie dane nam było Dbać o siebie ...Bo była ...Dzisiaj Jesteś Tam gdzie przytulić Cię nie mogęA mogę w sercu ...
Tatku ...
Bądź...choć we śnie ...
A ta róża... dla Ciebie ...

Guziczek robił ostatnio drzewo genealogiczne ...
i tak sobie pomyślałam :
dopóki jeszcze kwiaty oglądam z góry ...trzeba działać i spełniać marzenia...
i wszystkie spełnię...
teraz kiedy wybaczyłam wszystkim...mamie też ...choć nie mam wpływu na Jej decyzje...to i tak Ją kocham ..
teraz kiedy moje dzieci, mimo że daleko w sensie kilometrów, to są blisko mojego serca...i sami szukają kontaktu ze mną...
teraz kiedy uporałam się z przeszłością ...zamknęłam wszystko ...jeszcze chcę okazać wdzięczność tym co mi pomogli kiedyś ...a teraz zaczynam nowy czas...nową pracę i nowe wyzwania przede mną...
teraz staram się zarażać miłością ...bezwarunkową...
to jest wspaniałe życie...
już na nic nie muszę czekać...znowu mogę działać ...i działam...
to ogromna wolność ...
piękna przestrzeń się otworzyła...

odrzuciłam iluzje ...
i każdego dnia odrzucam kolejne...
udało się ...połączyć serce z umysłem...


Myśl z którą się zidentyfikujesz dostaje moc sprawczą ...Kiedy uwierzysz 

no właśnie ...uwierzyć najtrudniej ...kiedy ma się taki bagaż doświadczeń ...
zawsze przecież może pojawić się strach ..
tylko jeśli wiesz...że celem Twoje Duszy , jak i innych, jest się go pozbyć...to robisz to ...i idziesz za głosem serca z wiarą i miłością ...robiąc DOBRO ...
spróbuj ...nbsp="" szukaj rozwiązań ...a nie przeszkód ...i rozprawiaj się ze strachem ...nie jest Ci do niczego potrzebny ...jeśli wierzysz, że jest Ktoś kto Cię wspiera ...jakaś Siła Wyższa...sprawcza ...
Ja nazywam Go BOGiem ...Żródłem...Szefem ...
nie ma znaczenia jak Go nazywasz ...
jeśli wierzysz że wspiera Twoje działania w dobrym ...
czyli :


MYŚL + TWOJE SERCE + DZIAŁANIE + WIARA = SUKCES 


to wszystko się uda...

taaaaaaak ...wiem...myślałeś, że przeczytasz o czymś innym ...

o jakimś superbiznesie .... :-) 

kiedy dojdziesz do tego co ja zrozumiesz, że SUKCES to dobre spokojne życie, rodzina i przyjaciele, to miejsce gdzie nie marnujesz czasu w korkach, autobusach i metrze, a ten czas masz dla swoich bliskich , to pasje które rozwijasz...i to uczucie o poranku : taaak ...dobrze że tutaj jestem ...


dobrego czasu ...i niech się dzieje ...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.