fb

niedziela, 23 grudnia 2018

dzisiaj ...jest najlepszy dzień by podjąć decyzję ...

Kreacja swojego życia

kiedy możesz zacząć ???

DZISIAJ


tak ...to najlepszy dzień ...


nie odkładaj szczęścia na jutro ...
i nie odkładaj trudnych spraw na jutro ...

to działa tak samo ...

Jestem zwyczajna i niezwyczajna, rozważna i romantyczna, dobry człowiek i piękna Dusza.

Kto może zrozumieć te słowa ?

Ktoś KTO  ma podobnie...


To teraz o kreacji swojego życia .

Przeprowadziłam piękną grupę 12 KOBIET  przez PROCES DROGI DO SIEBIE.

4 etapy :

POWIETRZE ( wydmuchuje jak wiatr wiele z przeszłości , odkrywa zakryte )
WODA ( wymywa i oczyszcza , łzy , i wybaczenie )
OGIEŃ (spala to co już nie nasze i płonie...kreuje nowe, tworzy )
ZIEMIA ( materializuje , umacnia i uziemia nasze marzenia i plany )

potem pozwoliłam się prowadzić dalej ...poleciało ...z 25 dni zrobiło się 40 dni.

Leciały różne procesy ... dziewczyny się otworzyły ...cudownie.

Każdego dnia coś nowego się pojawiało ...czasem we śnie ...pisałam i robiłyśmy ...bo ja pracowałam z NIMI ...

to co już robiłam sama ...kolejny raz umacniało się we mnie...lub odpadało ...to było niesamowite ...


Od początku procesu też dostawałam od dziewczyn feedback i to taki konkretny ...

Do tej pory pracując z ludźmi indywidualnie lub na warsztatch widziałam efekty ...ale nie aż takie jak przy pracy w grupie...on-line...codziennie...w procesie ...

Dawałam z siebie wiele...czasami byłam bardzo zmęczona...widziały to ...ale i One tak wiele mi dawały ...za co jestem ogromnie wdzięczna.

Otworzyłam drugą grupę i wniej 4 mężczyzn ...4 kobiety ...równowaga ...
Ta grupa pracowała inaczej ...nie porównuję ...bo każdy to co miał zrozbić i zrobił ...zobaczył efekty ...

Co u mnie ?
stała się dzisiaj rzecz niesamowita
rok temu w Wigilię napisałam list do św. Mikołaja i położyłam na choince ...

a dzisiaj wypadł mi z szafki kiedy szukałam koperty by napisać list do Kogoś ...

otworzyłam ...
a tam ....

to niesamowite 

wszystko się spełniło ...

i to zdanie na końcu : nie moja ale Twoje wola niech się stanie ...

pełne zaufanie ...
kiedy zaufasz Bogu ...wszystko jest możliwe...

Guzik jest moim Prezentem od św. Mikołaja ...chłopcy do Niego napisali ...

teraz i moje marzenia się spełniają...


bo

pozwoliłam sobie 



pozwoliłam sobie ...marzyć ...i poprosić ...i każdego dnia krok po kroku działam...

obfitość w ostatnich dniach ...wszelkiego rodzaju ...nie oczekuję a dostaję ...

ważna jest intencja...same oczekiwania są też dobre jeśli intencja jest właściwa.

też tak możesz ...

zapraszam...


2.01.2018 ...rusza Nowa GRUPA...22 dni DROGI DO SIEBIE

https://www.facebook.com/events/2154390964611541/

zapraszam...


Daj sobie prezent ...

każdy dzień jest najpiękniejszym darem jaki możesz sobie dać ...
Tylko Ty możesz sprawić, że będzie pięknie ...

kocham Cię ...bezwarunkowo ...

pozwól sobie ...




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.