fb

środa, 28 września 2016

świadome życie ...czy mam wiedzę ? ...a może jestem tchórzem i boję się jej użyć ? ...a może po prostu jestem leniwy ? ...śpię ??? OBUDŹ SIĘ !!!!

taaaak ...

co ten obrazek z Internetu pokazuje ???

1. smutna dziewczyna
2. samobójczyni
3. zamyślona kobieta
4. medytuje ???
5. sen ?
6 . Ktoś buja w obłokach ?
7. niebo
8. Czyściec na pewno ...
9. szczyt góry ?
10. randka z Bogiem ?
...


ooooooo i można tak jeszcze długo
Ten obrazek autor zatytułował : " równowaga i spokój "
ja bym dodała :  jestem w sobie ...

Taaaaaaaaaaaak ...świadoma i piękna...
Ja i Wszechświat ...

to jedziemy po kolei :

Świadome życie :

Świadomość – podstawowy i fundamentalny stan psychiczny, w którym jednostka zdaje sobie sprawę ze zjawisk wewnętrznych, takich jak własne procesy myślowe, oraz zjawisk zachodzących w środowisku zewnętrznym i jest w stanie reagować na nie (somatycznie lub autonomicznie).


Życie (gr. βίος,bios) w biologii ma dwie, związane ze sobą definicje:
  1. zespół procesów życiowych – swoistych, wysoko zorganizowanych funkcjonalnie (w cykle i sieci), przemian fizycznych i reakcji chemicznych, zachodzących wotwartych termodynamicznie, wyodrębnionych z otoczenia układach fizycznych (zawierających zawsze kwasy nukleinowe i białka, według stanu współczesnej wiedzy), zbudowanych morfologicznie (o hierarchicznej strukturze), składających się z jednej lub wielu komórek (organizmachosobnikach) oraz swoistych zjawisk biologicznych, zachodzących z udziałem tych organizmów – istniejący na Ziemi, a być może też na innych planetach[1][2]
  2. właściwość pewnych układów fizycznych (→ organizmów), w których zachodzą procesy życiowe

Świadome życie ??

czyli jakie ???

Niestety wielu ludzi mówi, że żyje świadomie, a to nie prawda !

Masz wiedzę o wielu rzeczach, o zjawiskach, tylko czy ją stosujesz ???
Bo wtedy to będzie świadome działanie ...i świadome życie ...

Nie jak we śnie ...kiedy wiele nie zależy od Ciebie ...ale sen nam tez pewne rzeczy uzmysławia. 
Widzisz...skoro 96-97 % tego co robimy i jak to robimy ...robimy z poziomu podświadomości ...to tam trzeba też siebie naprawiać ...

Sama wiedza wyczytana w książkach, nawet najlepszych, nie wystarczy !
Dlatego wielu pisarzy z rozwoju osobistego jeździ i uczy ...podaje przykłady, robi warsztaty ...
Dlatego szkolenia są takie ważne i rozmowy z trenerami ...

Czy jak chcesz osiągnąć coś w sporcie, to uda Ci się samemu ????
Bez trenera ????
Dlaczego myślisz, że tak samo możesz w życiu ??? samemu ???
Jeśli już chcesz coś naprawiać, to są trzy powody :
1.albo właśnie życie wypieprzyło Cie z Twojej strefy komfortu 
2. Albo kogoś z Twoich Bliskich spotkało bagno 
3. albo budzi się Twoja świadomość , by życie miało inną jakość ...lepszą...

Każdy ...powtarzam każdy powód jest dobry, by zacząć zmiany ...

Tylko jeśli chcesz pomagać innym...zacznij od siebie ...

Tylko wtedy możesz innym pomóc...kiedy Jesteś silny !
Kiedy masz mogę w gipsie, to możesz pomóc w czymkolwiek ?????
no i tak traktuj siebie...dopóki nie wstaniesz...

Ostatnio spotykałam wielu ludzi, bo prosiłam o to ...prosiłam o odpowiedź :

co mam zobaczyć w świecie rozwoju osobistego, czego nie widziałam dotąd ???

Jak złapać równowagę między duchowością i życiem i zarabianiem ????
i zobaczyłam ...

zobaczyłam, że są osoby, które wiele potrafią, ale nie umieją tego sprzedać...
Są takie co gwiazdorzą a wiedza znikoma ....
Są takie co mają dziesiątki szkół i kursów , ale boja się uczyć i często wynika to z Ich poczucia własnej wartości zbyt niskiej ...bo ...bo nie tylko nie przepracowali czegoś, ale tez często dalej są w bagnie...nałogów choćby ...z jednego wyszli, poszli w inne...
Tak bardzo wielu ludzi robi ...

Są tacy co nie są mega osobowościami i nie mają charyzmy na scenie, ale są świetni na sali, na warsztatach ..lub indywidualnie... 
Nie każdy jest do wszystkiego...

Jednak jakie to ważne ...aby mieć świadomość gdzie jestem i dokąd zmierzam ???
Świadome życie, to TU I TERAZ ...wyciągam naukę z tego co było i planuję co będzie ...i ...
robię to na bieżąco ...dzisiaj nie zmienisz tego co było wczoraj ..ale Twoje dzisiaj może być cenne jutro jako doświadczenie które zdobyłeś....

Są też trenerzy leniwi ...jak wielu ludzi...
Ile razy słyszę na rozmowie : chciałabym, chciałabym...ale ... no własnie ...i potem nie mam czasu etc. ...
lenistwo i prokrastynacja idą w parze...lubimy odsuwać w czasie to co jest trudne...lubimy w pierwszej kolejności robić to co łatwe...

i to tez nie jest świadome życie...jeśli wiesz że to robisz...to zmień to !

nie śpij !

Obudź się !!!

i bardzo ważna informacja : jeśli coś zacząłeś, to pamiętaj, że  najchłodniej jest przed wschodem słońca ...nigdy się nie poddawaj ...

Żyjąc świadomie w końcu złapiesz równowagę i spokój ...
To nie jest łatwe ...i nie ma jednaj drogi ...
Dla każdego jest inna ...gdyby to było takie proste ...mielibyśmy nudne życie...

To Twoja odpowiedzialność...za Twoje życie ...

Ja uczę Ludzi uważności ...na przykładach : choćby na kwiatach i biedronkach i wschody słońca pokazuję na fb...to moje ...i potrafię to robić skutecznie...budzić delikatnie...to moje własne ..każdy ma swój sposób ...
Potrafię tez być jak czołg ...zabieram Prezesa firmy na spotkanie ze sobą w mieście ...

i to co Mu robię...jest totalnym wyjściem spoza jego strefy komfortu ...

godzi się na to wcześniej ...

i to także działa...
wczoraj dostałam wiadomość :" Laura ,jesteś popierdolona pozytywnie !  Po tych dwóch dniach z Tobą  ...zobaczyłem inaczej swoje życie. Zauważam więcej i potrafię cieszyć się z tego co mam.  Mam marzenia i cele...i odróżniam. I znowu mam ochotę na seks. Dziękuje......"

I to cieszy ...Człowiek, który czuł się wypalony ...a Prezes ogromnej firmy ...mógł pójść gdzie indziej ...poznał mnie kiedyś w szkole...i poprosił o pomoc...

Mój Przyjaciel M. ...też fajny przykład, robiłam mu audyt i rewolucje w firmie...pomalutku wprowadza zmiany ( każdy ma swoje tempo) , ale też poszedł do przodu ...bardzo ...Jego Ludzie lepiej pracują...i On sam..znowu marzy , nie boi się...i realizuje swoje plany ...

I takich osób jest znacznie więcej...

Uwielbiam to co robię ...
Budzić ludzi do świadomego życia ...

bo takie życie to największa jakość...

Równowaga we wszystkim...

sama też cały czas jestem w procesie...teraz świadome odżywianie...sporo się dzieje...

Marzę, aby lepiej wyglądać, mimo, że akceptuję swoje ciało, to chcę je pokochać ...a tak będzie jak będzie trochę lżejsze...wiele lat ciężkiej pracy na wsi i potem byłam sportowcem...mięśnie ważą  ...ciąże zrobiły swoje...ale dzisiaj byłam zrobić wszystkie badania a potem diabetolog i czas zrobić porządek ze sobą i w tej kwestii ...i wiem, że i tutaj będę ekspertem...bo chcę...

zrobiłam porządek w podświadomości z przekonaniami w tej materii ...i ruszył proces...

też tak możesz ...

Kocham moje życie ...ŚWIADOME I DOBRE ...

też tak możesz ...

Tylko podejmij decyzję i działaj ...

Pamiętaj, że najlepsi  Mistrzowie, też mają swoich Trenerów ...bo potrzebna jest opinia i spojrzenie z boku ...


a to 4 moje fotografie ...na przestrzeni lat :
12 lat temu ...po moim pierwszym wirażu osobistym ...

 2 lata temu  po moim drugim wirażu ...
 w zeszłym roku ...po kilku ogromnych stratach ...

teraz : 


Świadomie żyjąc ...

To widać...w moich oczach...

i dwa jeszcze przełomowe :
kiedy zaczęłam pracę z podświadomością ...i wywaliłam ogromne ilości przekonań, nawyków ...itd. 
 podczas utulania i pracy z MOIM Wewnętrznym Dzieckiem...kiedy stałam się świadomym dzieckiem i rodzicem...


Nie jestem panienką w ołówkowej spódniczce ...mam ogromny dystans do siebie ...

i potrafię wiele...
EMPATIA ...to jedno z moich imion ...Intuicja także ...
i dlatego rozumiem Ludzi ...
Do tego ma wspaniały warsztat ...dobre narzędzia ...i potrafię pomóc... 

Jestem silniejsza o moje doświadczenia ...i bogatsza o czyjeś...bo i z tego korzystam...

zapraszam na drogę ŚWIADOMEGO ŻYCIA ...I WSPANIAŁEJ JAKOŚCI ...
SPOKOJU I RÓWNOWAGI ...

mmmmm....

BO życie jest takie piękne....

i można połączyć to wszystko ....

Pracę z dobrocią, z duchowością i z zarabianiem pieniędzy ...

The Way Ahead 












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.