fb

niedziela, 13 września 2015

zmiany... NIE Samobójcom ! i bądźmy sobą ...

dawno nie pisałam dla Was ....wybaczcie....

tak wiele pracuję ostatnio....

sporo się uczę ....i czytam....to ostatnio pochłania mnie bardzo...jest jak namiętność w sypialni....

czytanie i pisanie....

zwariowałam ???

Nie :-)

Bądźcie spokojni o mnie....

bardziej niż teraz...nie stałam nigdy na ziemi...więc wszystko u mnie dobrze....

Pomyślałam, że wiele razy pisałam Wam o zmianie....ale trzeba pisać coraz więcej.... i więcej....

bo ????

bo tak wielu ludzi tego potrzebuje....tak bardzo....

" bądź zmianą którą chcesz ujrzeć we Wszechświecie "
te słowa Gandhiego ....są jak maksyma...jak najważniejsza z rzeczy, które powinieneś wiedzieć...

a to oznacza...że nie oczekuj...nie oczekuj od innych....
zacznij od siebie....

obserwuję wielu ludzi, którzy stracili swoje majątki....a tak bardzo starają się pomagać innym...pracują dla fundacji...itd...nie rozumieją....że powinni najpierw sobie pomóc ????
nie rozumieją....

podobnie z ludźmi, którym życie w inny sposób dokopało....organizują szkolenia,chcą pomagać innym....a sami nie przepracowali lekcji...nie naprawili siebie....to jak chcą pomóc innym  ???

na spotkaniach..szkoleniach...są mało profesjonalni....uprawiają prywatę....

i kiedy słyszę ten brak skromności....która jest domeną ludzi wielkich...tak tak..tak właśnie....
kiedy widzę , jak ktoś mówi : dziękuję sobie...że zrobiłem coś dla Was...albo pod przykrywką konferencji robi ktoś biznes na czyimś cierpieniu....
to mnie przysłowiowy szlak trafia !!!!!!

a gdzie szczerość i autentyczność ?

Gdzie słowa płynące z serca ????

Gdzie miłość do drugiego człowieka ????

nie ma !!!!!!!!!

to pytam : po co to robisz ????????

Jest tylu pseudo nauczycieli wokół....

a szkoda....bo zamiast tych samozwańców ....warto posłuchać ludzi naprawdę mądrych....
i od nich się uczyć....

Są Firmy , które organizują szkolenia i zawsze mają sprawdzonych mówców ...a nowych dają takich, którzy mają naprawdę coś ciekawego do przekazania i potrafią to zrobić....

Tych się hejtuje...a to takie nie fer....bo robią kawał dobrej roboty....

za to tych co chcą pieniądze, aby załatwić swoje prywatne sprawy...na scenie...jest wcale nie tak mało...i mimo, że w kuluarach się szepcze....to i tak jest ciche przyzwolenie na to....

pytam dlaczego ???

Ja od 3 lat jestem na prawie wszystkich szkoleniach firmy : Milewski & Partnerzy ....i nigdy nie byłam niczym rozczarowana. Byłam tez na wielu szkoleniach i należę do społeczności Pawła Jana Mroza i mimo, że jestem po wielu szkoleniach...i to co mogłam się nauczyć...to już potrafię...to nadal Pawła polecam...bo to dobry nauczyciel...nie dla każdego..nie każdy Go rozumie...są tacy, którym nie odpowiadają Pawła metody, ale wielu ludziom pomógł, mi również. Za kilka dni kolejne szkolenie u Mariusza Szuby ...już nie mogę się doczekać.
Uwielbiam Ilonę B. Milles, za etykę szkoleń i profesjonalizm, Olka Sienkiewicza za piękną naukę sztuki sprzedaży....jego uczniowie czasem stają na mojej drodze,,,,....i pewnie jeszcze o kilku osobach mogę napisać...ale nie wymienię z nazwiska celowo, tych którzy uprawiają prywatę na szkoleniach...to nie fer. Ludzie przyjeżdżają po wiedzę ...płaca za to ogromne pieniądze, które nie rzadko są trudno zapracowane....i zasługują na szacunek i autentyczność i wiedzę....

pamiętajmy o tym....

dlatego postanowiłam czytać...jeszcze więcej...i więcej....
bo to dobry sposób na zdobycie wiedzy....

i piszę ...piszę do 6 tytułów...więc sporo się dzieje....

za dwa dni premiera Magazynu Numer 1 .....magazynu z zakresu samorozwoju ...a w nim premiera moja...artykuł pt. " jak popełnić samobójstwo ? "

koniecznie przeczytajcie....

i podajcie dalej....

Po przeczytaniu mojej książki , tak wiele osób do  mnie pisze...
i najpiękniejsze listy to te, gdzie piszecie o zmianie....o nowych decyzjach...i zmianie nawyków ...
i te ...takie jak ten z przed kilku dni temu, gdzie chłopak napisał:

"Laura , moja przyjaciółka dała mi Twoją książkę....i ...płakałem jak ją czytałem....straciłem prace kilka dni temu...mieszkałem kątem u kolegi....ale to co TY przeszłaś....i wiesz...ja jednak chcę żyć, choć jeszcze wczoraj wszystko nie miało sensu....szukałem sposobu..."

napisał jeszcze wiele ciepłych słów....ale nie o to chodzi...najważniejsze jest że podjął decyzję i zaczął zmiany....i znowu chce żyć.....

zdajecie sobie sprawę jak wielka odpowiedzialność jest na moich plecach....??? w tym co piszę ???

a jak jest w tym co TY robisz ???
co mówisz do innych ???

kogo pokazujesz ???
kim się otaczasz ???

co mówisz o innych ???

zastanów się czasem....

ostatnio sporo się mówi na temat pseudo coachów....jada na jedno..dwa szkolenia..zapłacą słono i maja dyplom, że ukończyli szkolenie trenera albo ...itd....

a co z wykształceniem ? co z przygotowaniem do zawodu ? co z doświadczeniem ?

uważajcie na takich Samozwańców ....

nie nazywaj siebie kimś , kim nie jesteś....

bądź sobą ...

i pomagaj , ale zawsze tak, aby nie zaszkodzić...
myśl o tym co mówisz i piszesz....

i najpierw sam siebie ulecz, zanim zaczniesz pomagać innym...

to ważne....

a teraz idę luli....

obejrzałam gwiazdy....
porozmawiałam z księżycem....
i idę przytulic małego chłopca ...który tak bardzo mnie kocha ....a ja Jego....


dobranoc dobrzy Ludzie....


lecę w moje marzenia.....







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.