fb

niedziela, 20 września 2015

Czy istnieje prawdziwa przyjaźń między mężczyzną i kobietą ? relacje i związki ....

Witajcie ...
od kilku dni ten temat mnie nie opuszcza ...
pomyślałam, że się z nim rozprawię ...

No to jak to jest tak naprawdę ???

Na moje pytanie odpowiedzieliście rożnie....ale zupełnie mnie nie zaskoczyliście ..... tego się spodziewałam...

Każdy człowiek patrzy ze swojego punktu widzenia...

i każdy z nas ma inne doświadczenia ...

Każdy z nas też ma inną osobowość ...inne priorytety i jest wyjątkowy ...
dlatego każdy z nas ma inaczej....

Moje życie mi pokazało, że istnieje prawdziwa przyjaźń między kobietą i mężczyzną....
bo....

bo ja mam mężczyzn Przyjaciół ...
Kobiety również ...ale długo to trwało, zanim się z kobietami zaprzyjaźniam ...bo...bo nie trawię małostkowości, obgadywania, zazdrości...itd...i nawet jak się zaprzyjaźniłam z jakąś kobietą, to zawsze kończyło się podobnie...więc ...pozostałam przy mężczyznach....
Do dzisiaj czkawką odbija mi się pewna przyjaciółka, która z powodu zazdrości położyła mnie na łopatki finansowe....hmmm...bo odrzuciłam jej miłość...a ja tylko przyjaźń miałam do zaoferowania....

Mężczyźni przyjaciele są cudowni.
Uwielbiam nasze spontaniczne wypady na piwo, kolację, spacer nad rzeką ...itd...

Kiedy jest dobrze widujemy się po prostu..dla towarzystwa..lubimy wiele o sobie wiedzieć...
Oni mają Żony ...dzieci...
Kiedy bywało mi ciężko...zawsze byli...

Kiedy zmarł na początku tego roku Ktoś mi bardzo bliski....kogo bardzo kochałam...byli wszyscy ...przyjechali po moim jednym sms-ie ..." potrzebuję wsparcia " ....
potem miałam ramię ...kiedy pojechałam się pożegnać nad rzekę z moją Miłością ....

Kiedy grunt usunął mi się spod nóg w czerwcu....w nocy jeden z nich przyjechał...przytulił...pocieszył...pozwolił wypłakać w męskie ramię...ulżyło ...

Kiedy byłam po wypadku...codziennie ktoś był...napełniali mi lodówkę...nawet rosół dostałam...i ciasto...

cokolwiek by się działo...są....
Kiedy byłam szczęśliwa ...też byli ze mną ...
wiesz ,,,potrafimy się wspaniale bawić...tańce nawet do rana...uwielbiam tańczyć...i moi przyjaciele tez uwielbiają się bawić...
dziwi Cie to ?
a nie powinno ....

przyjaźń jest czymś cudownym ..czymś bardziej cennym niż miłość...bo nie masz oczekiwań ...
po prostu dbasz o tą druga osobę nie oczekując nic w zamian...
dla mnie nie ma problemu ugotować rosół i zawieźć któremuś z nich.
dla mnie to normalne...
tak samo oni dbają  o mnie....

czasami jednak nie jest tak idealnie...miałam jednego przyjaciela..17 lat...i po 17 latach powiedział mi , że zawsze mnie kochał...i ...widujemy się rzadko....

czy popsuł piękna relację ?
hmm....na pewno się przekonał, że ja jego nie kocham ...i pozbył się złudzeń i oczekiwań ....
czy było to łatwe ???

nie ...

nie potrafiłam inaczej....

a czy możliwa jest przyjaźń z byłym mężem ???

może komuś się udało...mi nie udało sie i nawet nie próbowałam...
starałam się jednak aby te relacje były normalne, dla dobra dzieci ...bywało różnie i różnie bywa..ostatnio tego doświadczam...z pierwszym byłym mężem...
o przyjaźni..nie ma mowy...kiedy on ciągle zionie nienawiścią...
może złe piwo mu zostawiłam na serwetce z napisem : wypij za moją przyszłość i szczęście ?
a może bardzo mnie kochał i teraz równie bardzo nienawidzi ?
to już nie mój problem...i nie chcę tego zgłębiać...mam swoje życie...

drugi były mąż...rozmawiamy normalnie...przecież byliśmy sobie bliscy...i kiedyś wiele dla mnie znaczył...
tylko czy jest możliwa przyjaźń ?
Nie, bo my nigdy przyjaciółmi nie byliśmy ....

Mój Przyjaciel Krzysiu, od 23 lat ...był w najważniejszych chwilach mojego życia....
poznałam go kiedy odwiedzał swoja obecną Żonę..mieszkałyśmy razem w Akademiku ....
Mój Przyjaciel Tomek, poznaliśmy się na komunikatorze....10 lat temu ...

...
i tak mogę wymienić jeszcze 11 osób...

myślę, że chciałabym być z mężczyzną, który będzie moim przyjacielem...i będziemy się wspierać we wszystkim...ale tez który będzie mnie kochał...taką jaka jestem..ze wszystkim...

wtedy to będzie piękny sens życia ....

dbać o siebie ...wspierać i rozpieszczać ....

To możliwie :-)

Uważam, że pomiędzy mężczyzną i kobietą może być przyjaźń....skoro mi się udało..o trwa to wiele lat....

To Ty decydujesz ...z kim i gdzie jesteś :-)
Kto jest Twoim Przyjacielem....

i kto nim nigdy nie będzie również ....



i tak samo jest z przyjaźnią...

ona po prostu nas spotyka ....

nie oczekuj...tylko otwórz serce...

przyjdzie i Cię znajdzie :-)

dziękuję moim Przyjaciołom...

i Miłości która przyjdzie...też dziękuję :-) że będzie :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.