fb

poniedziałek, 18 maja 2015

wakacje, wypoczynek, oferta ...mówiłam, że Was zaskoczę :-)

Dzisiaj wpis wakacyjny....pomyślałam, że miło będzie coś zrobić dla Was....

wprowadzić Was w cudowny nastrój....

do świata marzeń....

spędziłam cudowny weekend nad morzem ...u Cudownych Ludzi....
Pierwszy raz od bardzo dawna poczułam się jak w Rodzinie ...tak było tylko kiedy jechałam do Babci ....do Drezdenka ....kiedy z Dziadkiem chodziłam na ryby ....kiedy toczyliśmy takie wspaniałe rozmowy ....kiedy babcia co chwilkę coś podsuwała pysznego ....za to wszystko jestem wdzięczna i dziękuję  <3

bałam się tego wyjazdu ....bo ostatni raz byłam w tamtej okolicy w grudniu ...Człowiek, którego tak bardzo kochałam tam mieszkał....tam też się ostatni raz pożegnaliśmy... Umarł na początku stycznia...

Było mi ciężko tam jechać...w te miejsca ...tak bardzo wspólne...
czułam ...że będzie ciężko ...i było ...ale wszystko jest po coś...
i za te cudowne wspomnienia DZIĘKUJĘ ....
Mam miłość w sercu i zawsze tam będzie ...On jest częścią mnie...nikt i nic tego nie zmieni ....bo kiedy jest takie porozumienie dusz ...taka jedność ...ech....

ale miał być wakacyjny wpis ...więc wracam na ziemię....

Morze i Góry ...Mazury ....Agroturystyka....od wyboru do koloru ....
gdzie tylko zamarzysz ....możesz zabrać swoich Najbliższych na wakacje ....

Dwa lata temu, kiedy byłam po wypadku, pokochałam morze....bo z nogą po wypadku w góry....to raczej było bezsensowne....



Dostałam od kogoś dwa vouchery z Firmy Darmowenoclegi.pl  ....i za tydzień wyżywienia zapłaciłam 1768 zł za całą moją gromadkę : ja plus moich 4 Synów. Byliśmy cały tydzień.
Spędziliśmy cudowny czas nad morzem w Wisełce ....u wspaniałej ciepłej Kobiety Ewuni Walkowiak w Pensjonacie "Perła" ...między jeziorami i morzem...

Płaciłam za jedzenie, które z góry było wiadomo ile kosztuje, reszta była z okazji posiadania voucheru ....

pomyślałam, że zbliżają się wakacje i warto, abyście poznali najnowszą ofertę tej firmy, bo można tanio zwiedzić Polskę, odpocząć i sporo zaoszczędzić ...

Oferta poniżej :

Firma DARMA-TUR będąca właścicielem serwisu rezerwacyjnego darmowenoclegi.pl działa w
branży turystycznej od roku 1999. Głównym celem jest spełnianie potrzeb i oczekiwań Klientów
oraz Firm współpracujących na jak najwyższym poziomie oferowanych usług w sposób
umożliwiający osiąganie satysfakcji przez każdą ze stron.
Specjalnie dla czytelników Bloga Laury, pragniemy umożliwić niezapomniany wypoczynek z
darmowymi noclegami.
Posiadamy około 35 różnych propozycji pobytów wypoczynkowych. Nasze hotele partnerskie
zlokalizowane są w wyjątkowo atrakcyjnych i malowniczych miejscach, takich jak: góry, morze,
jeziora i uzdrowiska. Oferty te zachwycają naszych klientów, dlatego w tym roku dajemy
możliwość wypoczynku na jeszcze lepszych warunkach.
Wierzymy, że zechcą Państwo zostać stałymi klientami naszego portalu, aby zaoszczędzić pieniądze
w trakcie wymarzonych wakacji.
Oferta pozwoli Państwu nawet dwukrotnie wyjechać na wypoczynek z bezpłatnymi noclegami,
wystarczy dokonać jednorazowej rejestracji.
Każdy zarejestrowany klient otrzyma pakiet powitalny,a w nim:
• 2 vouchery ważne 12 miesięcy
• indywidualny nr stałego klienta darmowenoclegi.pl
• pierwszeństwo i pomoc przy wyborze najlepszej oferty wypoczynkowej
• możliwość opłacania wyżywienia w dogodnych ratach bez oprocentowania
Pakiet daje możliwość dwukrotnego wypoczynku, każdy Voucher uprawnia dwie osoby do
skorzystania z 7 lub 14 bezpłatnych noclegów.
Koszt rejestracji 190 zł
(rejestracja będzie aktywna przez 12 miesięcy, bądź do wykorzystania Voucherów)
W celu dokonania rejestracji należy wypełnić załączony formularz zgłoszeniowy, przesłać na nasz
adres i dokonać płatności. W tytule przelewu należy wpisać: Opłata Rejestracyjna- BLOG LAURY,
imię i nazwisko
Po zaksięgowaniu wpłaty, pakiet powitalny zostanie wysłany do Państwa listem poleconym.
Rejestracji można dokonać również telefonicznie.
Z poważaniem,
Dział Obsługi Klienta i Rezerwacji
Agnieszka Lankiewicz
tel. 75 610 30 75tel. 600 370 375

abonament jest dostępny tylko i wyłącznie dla stałych czytelników
 Bloga oraz, ze akcja trwa tylko do 15.06. (Vouchery nie są dostępne na wolnym rynku jest to produkt tylko dla firm chyba, że w krótkich
wspólnych akcjach promocyjnych - tak jak w tym przypadku) Voucher jest na caly rok do wykorzystania wielokrotnie



FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY
REJESTRACJA W DARMOWENOCLEGI.PL
Proszę o zarejestrowanie mnie w bazie stałych klientów i przesłanie na poniższy adres pakietu powitalnego
zawierającego dwa Vouchery na darmowe noclegi.
Imię
Nazwisko
Adres
Nr telefonu/ email
Data urodzenia ( dzień- miesiąc-rok)
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Opłata rejestracyjna 190 zł
DARMA-TUR
Bank: Bank Zachodni WBK SA
Numer rachunku: 67 1090 2705 0000 0001 1794 5504
_________________________________________________________________________________



Kochani, to dla Was mega fajna atrakcja :-)

Pomagam komuś i za to mam dla Was vochery, które dokładam do książek, kiedy Ktoś ich więcej zamawia :-) to bardzo miłe sprawiać Wam radość....tylko moje vouchery są jednorazowe....a te o których napisałam są na cały ROK ...więc warto...


Pomyślcie o wakacjach...rezerwujcie już  miejsca....
Są rozmaite , od pensjonatów po hotele 4 gwiazdkowe.
Jest w czym wybierać :-)

a może dom pośrodku lasu...

a może moje ukochane góry ....

i Połoniny w oddali.....


pomyślcie o wakacjach...już dzisiaj ....zapraszam....

jeżdżę po Polsce z moją książką....i ciągle nie mogę się nadziwić....

jakie piękne mamy krajobrazy....jaką cudną przyrodę....


i ile miejsc magicznych.....




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.