fb

sobota, 7 marca 2015

O czym jest moja książka ?

Pytasz mnie : o czym jest Twoja książka Laura ?

Książka jest o mnie.
Książka jest o dziewczynce ...dziewczynie ...kobiecie ...mamie ...żonie ...kobiecie przedsiębiorczej ....o mnie. ...

O każdej z tych ról w jednej osobie.

Tytuł mówi wiele : NIE MA TAKIEGO BAGNA Z KTÓREGO NIE DA SIĘ WYJŚĆ

bo kiedy tylko chcesz to wyjdziesz !

Jak się poddasz albo zaczniesz szamotać ....to przegrasz ....wciągnie Cię ....
ale kiedy zmienisz myślenie. ...co jestem najbardziej trudne ... to wygrasz. ....

Więc książka nie jest receptą na wszystkie Twoje problemy. ....ale pokazuje moją drogę i to jak doszłam po wielu trudach i niepowodzeniach tu gdzie jestem ...

Myślisz pewnie TERAZ tutaj czyli gdzie ???
 I jak myślisz że to jest szczyt ....to Jesteś w wielkim błędzie !
Jestem w drodze ....jestem w procesie ... jestem ciągle w trakcie zmiany  ....i to jest piękne :)

Cały czas bardzo intensywnie nad sobą pracuję  ale wiem dokąd zmierzam i czego pragnę  ....a to już bardzo dużo ....

Zapytał mnie Ktoś wczoraj :
Laura, co takiego się stało że  postanowiłaś
wszystko zmienić ?
Postawiłaś na Samorozwój ....
Ktoś Ci pomógł ?
W sądzie wygrałaś ?
Spadek dostałaś ?
A może Masz bogatego sponsora ?

...

Tylko jedno się zgadza ...tylko jedno.
Sponsorów nie mam i nigdy nie miałam ....honor by mi nie pozwolił ....wolałam po nocach towar w Tesco wykładać niż ....ech. ...
Owszem czasem pomogli mi przyjaciele i do dzisiaj pomagają. ...moja sytuacja nadal nie jest komfortowa ....ale nie użalam się tylko staram zarobić ....i tak wiąże koniec z końcem. ...
Spadku nie dostałam i się nie spodziewam i nie chcę ....moje dzieci mają co jeść i w czym chodzić i spać i uczyć się też mają gdzie. ...a to ze żyjemy skromnie procentuje , bo uczą się żyć oszczędnie i zakupy robią z rozwagą i umieją myśleć o innych.  Z najstarszym Synem mi się to nie udało. ...bo kiedy dorastał miał wszystko ....teraz widzę że to nie było dobre ....ale wszedł do zamożnej rodziny i teraz Tam jest jego dom ...ja nie rozpaczam ...za pieniądze nikt miłość i nie kupi ....życie go z tego rozliczy a ja życzę mu jak najlepiej ....

W sądzie wygrałam ??? Taaaaaaaaaaak
Czy w Polsce mamy sąd ???
Hmm ... adwokat kiedyś mi powiedział : Laura zejdź na ziemię ! Nie ma sprawiedliwości ! Są Sądy !
I to prawda ....
W końcu nie bez powodu powstaje coraz więcej Stowarzyszeń ludzi poszkodowanych przez różne instytucje ....w tym i sądy ....
Choćby NIEPOKONANI
A nawet jak mam tytuł wykonawczy na moich byłych współpracowników ....to są jak mgła nawet dla Urzędu skarbowego. ....to o czym to świadczy ???
A ja nie mogę .... ja mam dzieci ...gdzieś muszą chodzić do szkoły i jeszcze muszę wykazywać że zarabiam ....i robić to tak sprytnie ...żeby komornik tego nie znalazł ....dopóki nie wygram wreszcie w sądzie i nie odzyskam czci ....Którą mi zabrano bezprawnie ...
sfałszowana faktura ....wyrok z tej faktury ....podobno zapłaciłam gotówką ....ale i tak każą mi płacić ....
to chory ustrój ....
ale się nie poddaję choć już nie spalam na tym ....
jak wiele we mnie  ....w człowieku złamano ....jak wiele razy Cię kopią ...już kiedy  ktoś  się zbliża ...Ty się boisz !
Zmierzyłam się kilkukrotnie z komornikami
.. od wielu lat nie mam konta w banku ....nie mogę się normalnie zatrudnić ....ale nadal żyję i się nie poddaję.
Zdziwisz się ...bo nie jestem w tym wcale taka wyjątkowa ! Ponad połowa ludzi w Polsce tak ma.
Na jakiej podstawie to wysnułam ?
Zrobiłam kiedyś badanie rynku ....i pamiętasz ? Obsługiwałam wielu klientów ...z wieloma się przyjaźniłam ... wiem więc z czym się zmagali.

Pierwsza wiedziałam kiedy źle się działo w firmie ....

 NO WIĘC KTOŚ MI POMÓGŁ ....
TAK ...to prawda ....
pomógł mi Ktoś zmienić myślenie ....zajrzeć w głąb siebie i zobaczyć co poprawić ....to wyrzucić ....co zostawić.
Tylko ja sama chciałam tej zmiany !
I ja nad nią pracuję !

Owszem ....teraz Ktoś pomaga mi w wydaniu książki ....Poprosiłam Wszechświat o pomoc ....i dostałam i oprócz biznesowego układu związanego z wydaniem książki ....jest to Osoba która pomaga ze szczerego dobrego serca ....choć bardzo to serce skrywa ....i jestem Jej bardzo wdzięczna bo przy całej mojej ulotności pisarskiej i eteryczności poetyckiej ... Ona trzyma mnie na ziemi i uczy od nowa tego co kiedyś robiłam ....ale nie robiłam dobrze ....pozwalałam sobie wchodzić na głowę ....uczy mnie jak mieć twardą dupe w biznesie ....
i dobrze ....i dziękuję  i jestem wdzięczna za to :)

Więc przestań jęczeć , że masz długi ! Że Ci w życiu nie wyszło ! Że się rozwiodłeś / rozwiodłaś !
Nie Ty jedna do cholery !
Nic w tym wyjątkowego !
Nie rób z siebie ofiary !

Wyjdź z tego bagna do którego sam się wpędziłeś !
Nie zawdzięczasz tego nikomu ....tylko sobie !
Przestań obwiniać przeszłość !

MASZ WYBÓR !!!

ZAWSZE MASZ WYBÓR !

wyznacz swoje cele i je realizuj a nie ciągle oglądasz się za siebie !

I o tym jest moja książka ....o tym jak ja to robię ...
nie poddaję się w niczym !
Idę z podniesioną głową !
Pomagam innym ....ale tym co szukają pomocy ...tych co ciągle głowa do tyłu .... zostawiam ....nie są gotowi jeszcze ....niektórzy nigdy nie będą ....
i już nie robię tego dla dzieci ....one mają swoje życie ....
Robię to tylko dla siebie ....ale jeśli dzięki temu im będzie lżej ..łatwiej ...będziemy mogli lepiej żyć ....tym bardziej się ucieszę ....

i na koniec jeszcze jedna myśl : być czy mieć ???

A dlaczego by nie jedno i drugie ???? Po co CZY ???

ZASTANÓW się ....
jak mówi Harv Ecker : " Jak mówisz że nie ważne jest mieć .....to znaczy że masz gołą dupe "

Ja chcę być ale i mieć ....bo pieniądze dają spokój i bezpieczeństwo o którym tak bardzo marzę ...

To tyle moich rozmyślań w pociągu ....
jadę do Stolicy na Festiwal Szczęścia i potem szkolenie u mojego Mistrza i poznam 2 kolejne ważne osoby w moim życiu :
Piotra C. I Jakuba B. a jak dostanę od Niech zgodę to Wam o tym napiszę.
No i dzisiejsza noc ....ostatnie poprawki w mojej książce :) ....jakże się cieszę na to. ...
Zapraszam do bloga 100  ....tam jest wszystko jak możecie zamawiać wysyłkę :)

Jeśli Chcesz komuś pomóc albo sobie ....to powinieneś to przeczytać ....

moja książka ....nie boję się tego napisać ....zmienia życie .....
a kiedy zaczniesz myśleć inaczej ....kiedy zapali się ta iskierka ....to pisz do mnie :)
Będę umieszczać tutaj Wasze historie ....i tak pomożesz komuś innemu ....

piękne prawda ?

To czekam na zamówienia i listy od Was :)

Koralikblue@gmail.com
Pozdrawiam

Laura ....szczęśliwy człowiek ....mimo obolałego tyłka ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.