fb

środa, 14 sierpnia 2024

Takie tam przemyślenia przy kawie ...

 Pojawiła  się myśl :

jest trzecia droga ...

mmm...wibracje poszybowały...

pewnie pojawią się kolejne ...


LUDZIE ...

albo nas wspierają ...

albo obmawiają ...

są i tacy co tylko obserwują z boku ...bez komentarzy ...


DZIAŁANIA ...

ambitnie inspirujemy innych ...

niektórzy krytykują wszystko  co robią inni ...

są i tacy co tylko obserwują z boku ...


EFEKTY ...

jedni z nas osiągają wiele ...

inni wykonują pracę odtwórczą ...

są i tacy  co będą oceniać jednych i drugich a sami nic nie zmieniają w swoim życiu...

i są obserwatorzy ...w spokoju pracują ...robią to co jest ich pasją i to sprawia że zawsze są szczęśliwi...ja tak mam ...choć pozwalam sobie czasem coś skrobnąć dla Was 😀






W tym roku już nie helikoptery zza granicy a nasi politycy położyli turystykę na Podlasiu ...

po akcji w mediach i wydanych ogromnych pieniądzach...coś drgnęło...ale trudno to nazwać przełomem ... 

Kogo reklamowały media ?  Tu kolesiostwo i polecenia przez Tych co "są stąd" ...więc "nawałocz"  nie musi mieć reklamy i nie będzie...

i mogłabym się tym martwić i przejąć...

tylko po co ? 

co by to zmieniło? 

można by tylko popaść w jakąś depresję a to nie moje ...

wymyśliłam więc sposób jak pomóc sobie ...

i zadziałało  ...

mój kalendarzyk zapisany ...I to bardzo ...

a i Tym co przyjeżdżają polecam sprawdzone miejsca i ludzi ...I na zakupy zabieram po miód i inne specjały...

MOJA TRZECIA DROGA nie ma nic wspólnego z polityką...

po zeszłorocznych przygodach z kandydowaniem na Posła i po tym jak trochę poznałam politykę bliżej...

NIE CHCĘ MIEĆ NIC WSPÓLNEGO Z TYMI LUDŹMI 

polityka to szambo ...a ja wybieram łąkę pełną kwiatów ...I puszczę pełną zwierząt i grzybami pachnącą ...

WYBRAŁAM SPOKÓJ I BYCIE OBSERWATOREM 

Ci co mnie atakowali przekonali się sromotnie jak potrafię się obronić i ile kosztuje pomawianie mnie ...

na szczęście w Polsce mamy od tego prawo ...

Ci co nazywają mnie pseudoprzewodnikiem  😀 

nie mają pojęcia o czym mówią bo przecież nigdy nie byli ze mną  na szlaku ...

(a zawód Przewodnika jest wolny od 2014 roku)

za to są np. pseudobiznesmenami bo firma na konkubinę ...

albo pseudozielarzami bo zioła kupują w dużych workach w Chechach a u nas rozważają i sprzedają na Allegro ...nie tak jak nasza rodzima firma Runo zatrudniająca zbieraczy ziół i mająca zioła z puszczy ...

to że firma jest tutaj nie zawsze oznacza, że to nasze produkty ...uważajmy zatem ...

albo inni pseudo ...

oj mogę pisać i pisać...

tylko po co ???? 

czy nie lepiej skupić się na prawdziwych Ludziach Sukcesu ??? 

W Hajnówce  wiele się zmienia. 

Mamy naszą rodzimą z Bielska Podlaskiego Sieć sklepów Archelan, moje ulubione sklepy po Mango z Żabiej Górki ...gdzie kupicie wszystkie produkty lokalne i są oznaczone w sklepie zielonymi cenami z żubrem ...

Mam nadzieję, że Archelan i tu gdzie mieszkam stanie bo monopolowy to za mało...brakuje miejsca gdzie można zrobić zakupy ...

Mamy w Hajnówce pyszne pizzerie, bo przecież kebaby już na każdym kroku ...

Mamy  restauracje i kawiarnie ...z dobrym ciastem i pyszną kawą i naszymi regionalnymi przysmakami z prawdziwej śmietany z OSM HAJNÓWKA  a nie Biedronki ( brawo Emma i Marcinki Pana Borowika) ...polecam Mozaikę jako najlepszą restaurację ( pysznie, piękne miejsce, czyściutko i obsługa przemiła i ceny przystępne ... ( to oczywiście moja ocena ...wiadomo że inni mogą pomyśleć inaczej bo rodzina itd.  bliższa koszula ciału) 

Miasto się rozwija ...krok po kroku...

Tym co tylko biją pianę coraz mniej osób wtóruje ...ludzie widzą ...

a i wiem, że w końcu Osoby Atakowane postawiły granice i wreszcie PRAWO BĘDZIE PRAWEM ...I już jest ...

Przez te prawie 7 lat jak tu mieszkam ...zmieniło się bardzo wiele ...

Duża w tym zasługa Ludzi, którzy DZIAŁAJĄ ...

TWORZĄ ...załatwiają środki ...

Nasze miasteczko pięknieje...

Skwerki coraz ładniejsze...

I Centrum się zmienia ...


Obmawiają i krytykują Ci co sami nic nie robią  ...pamiętajcie o tym ...

zapytajcie ich : CO dobrego zrobili dla Hajnówki I regionu ??? 

I słuchajcie tego co odpowiedzą ...

Będą im przyklaskiwać tylko klakierzy ...podobni do nich ...którzy sami o sobie źle myślą i o innych również...

Warto obserwować z boku ...

tyle widać...

Warto też oglądać Rady Miasta ...

gdzie 

PUNKT WIDZENIA ZALEŻY OD PUNKTU SIEDZENIA 

hmm...

a Komisje  Skarg i Wniosków tylko jeden Postronny okupuje ...cóż za bezradność wobec załatwienia spraw w urzędzie wychodzi, że aż musi wszystko  tam nosić...

Ciekawe ...

a może tu o co innego chodzi jeszcze ? 

dobrze popatrzcie ...

:) 


Laurka ❤️

ps. Stanisław Anioł okazał się Tchórzem...boi się ujawnić...ale ptaszki mówią że ...



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.