fb

czwartek, 13 czerwca 2024

MOJE KSIĄŻKI ...czego dotyczą

 Kochani 

powstaje moja strona i sklep internetowy...

Coraz więcej każdego dnia dostaję zapytań o moje książki, więc pozwólcie że tutaj w jednym miejscu opiszę o czym są. 



NIE MA TAKIEGO BAGNA Z KTÓREGO NIE DA SIĘ WYJŚĆ 



to moja autobiografia...książka o korporacji i wyjściu z niej ...o dobrym życiu i trudnych bagnach i o tym jak z nich wychodziłam...o upadłości konsumenckiej i o tym jak  pomogłam dotąd 209 osobom uwolnić się od długów ...o tym jak zmieniałam swoje życie i sprawiłam że jest dobre i szczęśliwe...o relacjach...o tym jak pokonałam chorobę i po śmierci klinicznej zaczęłam nowe życie...o zmianach ...I prowadzeniu ...I o moich Przodkach ...o tym jaki mieli wpływ na to wszystko  co było...Ta książka pomogła wielu ludziom zrozumieć czym jest szczęście I podnieść się, bo siłę można brać też z czyichś doświadczeń... w 2015 roku była premiera pierwszej wersji tej książki...życie napisało ciąg dalszy ...ma teraz dużo więcej treści i ciąg dalszy historii ...

55zł  wersja papierowa 22zł e-book 

JEJ WIERSZE 



to zbiór moich poezji z różnych okresów w źyciu i też dotyczących różnych aspektów ...tutaj czytelnik może wielokrotnie poczuć głębię uczuć i emocji ...Moi Przyjaciele stwierdzili że poprzez tą książkę zobaczyli siebie ...hmmm... 

44zł wersja papierowa 22zł e-book

ROZMOWY Z GUZIKIEM 



to książka o relacjach ...połowa to moje rozmowy z Synkiem od 3-13 lat ...trudne i czasem zabawne ...o trudnych tematach takich jak śmierć i rozwód i strata ...ale też i talentach i pasjach i rozwoju osobistym ...druga połowa to języki relacji i jak je rozpoznać u innych i siebie i co to zmienia w nas ...lub może zmienić ...

44zł wersja papierowa 22zł e-book

ROZMOWY DUSZY 



to rozmowy z Intuicją ...Bogiem ...Energią ...

wiele informacji pomagających zrozumieć życie i nas samych ...to trochę jak podpowiedzi ...które są w nas 

44zl wersja papierowa 22zł e-book

PORZĄDKI ŻYCIA 



to podręcznik do pracy nad sobą ...często warto mieć komplet z poprzednią książką  ...są w tej książce kursy pomagające zajrzeć w siebie ...uporządkować swoje życie i różne jego aspekty ...Tą książkę pisało życie podczas mojej pracy z ludźmi...którzy sami do mnie przyszli ...

44zł wersja papierowa 22zł e-book

KONIE MOJA MIŁOŚĆ 



to album fotograficzny o koniach ...

22zł dostępny tylko w wersji e-book 


PUSZCZA MOJA MIŁOŚĆ 



album o puszczy ...moje fotografie ...i miejsca które tutaj polecam ...piękna pamiątka z Podlasia 

55zł wersja papierowa 22zł e-book


KUCHNIA Z DUSZĄ 



to książka kucharska ...potrawy i ciasta i inne specjały na przeziębienie...na wzmocnienie ...

Podlaskie przysmaki ...

książka napisana z miłością...

55zł wersja papierowa 22zł e-book


Na jesieni kolejne dwie się ukażą. 

Dla Osób chcących kupić komplet e-booków :

moja propozycja to zamiast  178zł  zapłać 122zł i komplet wysyłam tego samego dnia 

z wersji pisanej  mam 7 tytułów ...bez książki o koniach ...

koszt to : 341 zł ...za 7 sztuk 

jeśli wysyłka to pokrywam koszt wysyłki 

jeśli  odbiór osobisty to 321 zł za komplet 

Oczywiście dedykację i autograf  w każdej książce wedle życzenia ...

zapraszam 

Laura Żurawska 

e-mail: laura.zurawska@wp.pl 

tel. 721114114 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.