fb

wtorek, 11 czerwca 2024

Ciebie też może to spotkać

 Po ostatnich rozmowach z ... czas na działanie.

Informuję Mieszkańców  Hajnówki o tym, że pewien Człowiek, który nazywa siebie Strażnikiem  Miasta 

tej i podobnej treści pisma rozesłał po wielu Instytucjach : 




Każdego...podkreślam to KAŻDEGO Z WAS może to spotkać !!!!!

Odpowiedzi są na BIP STAROSTWA ale nie tylko.

Mam też z Urzędu Miasta  i innych Instytucji. 

Prowadzisz firmę w Hajnówce  ...uważaj...

Miałam już wiele kontroli z różnych Instytucji...

Nie stwierdzono żadnych nieprawidłowości.  

Od kilku dni wiem, że informacje które uzyskał rozeszły się lotem błyskawicy...

Mam też dowód w postaci zeznań świadka w Sądzie. 

Uważajcie proszę ...

pies gryzie kiedy jest wściekły 


wiecie co wilki robią z psami ? 

jestem odważna 


dosyć już !!!


Laurka 

ps. co na to Stanisław Anioł ??? ten Tchórz Hajnowski ukrywający się pod fejkowym kontem ???? 

Wyleziesz ze swojej nory ????

Spojrzysz mi w oczy ?? 







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.