fb

niedziela, 1 października 2023

W PUSZCZY JEST WSZYSTKO CO KOCHAM...


puszczańskie łąki pełne diamentów o poranku ...
wywołują tkliwość nieporuszoną niczym ...
koronkowe myśli szukające uniesień...
nieograniczone spełnieniem  ...
w świetle ...












 ależ się dzieje ...

wysłałam moje fotografie na Międzynarodowe Konkursy ...bo zapewne tam usłyszę wiele pięknych słów...a kto wie ...może i Ktoś je zauważy i doceni ? 

"TUTAJ TO NIEMOŻLIWE ...tutaj Ludzie mają inną wrażliwość "...

powiedział Ktoś mi bliski ...

czy na pewno ? 

ja tak nie myślę...znam tu wielu wrażliwych ludzi...

choć faktycznie tego co tutaj zrobiłam dla społeczności i tego kim jestem ...nie doceniono ...

był już ten dzień kiedy i to puściłam...I nie zależy mi już na tym ...

w końcu mieszkam tu dla spokoju i puszczy...

Jednak byłam ostatnio na szkoleniu ...świetnym...

Szkolenie było z Influencerką Basią Schmydt...

Padło podczas szkolenia zdanie : 

" Wasi Klienci nie są tutaj ...tylko w Polsce... I dalej "

pracuje to we mnie już kilka dni ...

I nastąpił  przełom  ... 

powzięłam kroki ku " nowemu projektowi " ...

oj dzieje się ...

Wszechświat  wielokrotnie mi pokazywał, żeby skupić się na sobie i  Kobietach ...

i dzieje się...

UZNANIE tak potrzebne by żyć w harmonii ...sama sobie daję ...biorąc udział w konkursach ...z radością i miłością...

Ludziom podobają się moje fotografie ...

zamawiają obrazy z nimi ...

kupują moje książki...

przyjeżdżają  do puszczy i wędrują ze mną ...

czując moją energię i energię puszczy ...

tak uzdrawiają siebie ...

lasoterapia wiemy jakie cuda działa...

ale dzikość puszczy ...wiekowość...

ogromne drzewa ANTENY ...

to wszystko  podniesie każdego...

KTO TYLKO CHCE ...

KTO SIĘ OTWORZY NA TO ...

pomagam w tym ...


Zobaczcie: 


drzewo cudowne ...I ma kilkaset lat ...

to mój UZDROWICIEL ...

tu każdy znajduje swojego ...

W PUSZCZY JEST WSZYSTKO  CO KOCHAM ...

dla Tych z Was ...

co cierpią ...

co niszczą innych ludzi, więc też cierpią ...

co niszczą nasze Miasteczko,  więc też cierpią ...

co nie mają celu w życiu,  więc też cierpią ...

co u innych widzą drzazgę w oku a u siebie belki nie widzą, więc też cierpią...

co są po rozwodzie, wiec cierpią ...

co mają problemy z rodziną, więc też cierpią ...

co nie lubią swojej pracy, więc też cierpią ...

itd. 


...

współczucie posyłam  ...I dużo miłości...

idźcie do PUSZCZY ...

w ciszy ...

posłuchajcie siebie i drzew ...

wiele Wam podpowiedzą ...

wszystko  możemy zmienić ...dopóki żyjemy...

a to moje odczuwanie ...tak bardzo jestem szczęśliwa w puszczy...


to leśne wróżki...

ja w puszczy czuję się jak dziecko i cieszę wszystkim ...

każdym źdźbłem ...

porostem ...

grzybem ...

drzewem ...

I zwierzęciem...


bo to jest prawdziwe SZCZĘŚCIE 

zapraszam  na wspólne wędrówki  ❤️


Laurka ❤️


ps.  w puszczy jest wszystko...

zwierzęta mocy ...

cudowna energia...

źródła z wodą uzdrawiającą...

I PRASTARA ENERGIA MATKI ZIEMI. 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.