fb

niedziela, 20 maja 2018

ODPOWEDZIALNOŚĆ I ZMIANY ...duchowość bez tajemnic ...samoświadomość

Zmiany ...zmiany ... zmiany ...

i tak każdego dnia ...
jedyne co jest pewne to to że będą ...

przyzwyczaiłam się do tego ...

dzisiaj będzie o porządkach i zazdrości ...i duchowości mojej ...której uczę ...

Najczęściej zadawane pytania przez Was :

Od czego zacząć ?
Jak zobaczyć potrzeby i jak wprowadzić zmiany ?
Jak długo to potrwa ?
Czy dam radę ?

Uczę świadomego życia. Nie jestem wróżką, czarwonicą ani nikim takim. Rozmawiam z Bogiem, ale to może każdy tylko nie każdy robi. Jeśli potrafisz znaleźć czas dla siebie...pobyć w ciszy ...posłuchać ...zapytać ...być wdzięcznym ...to nie trzeba nic więcej ...żadnych cudownych umiejętności ...

Świadome Życie ...Duchowość ...to dobre, uczciwe życie ...wspierające innych ...dbające o siebie w tym wszystkim , to miłość i wdzięczność, to radość i spokój ...to pokora i cierpliwość i pokój ...

to proste i nieskomplikowane ...

Jak zacząć ?


Od porządków ...
tych w sobie i tych na zewnątrz ...
te w sobie są najważniejsze ...
Kiedy je zrobisz ...na zewnatrz będzie się działo ...
Już nie będzie bałaganu w szafie , komodzie, strychu czy w garażu ...
Już nie będzie zużytych opakowań w łazience  i dookoła pełno tzw. " przydasi" .

Kiedy świadomie podejdziesz do tematu ...zaczniesz sprzatać od razu ...
Kolejność jest nie istotna ...u każdego jest inaczej ...
Kiedy sprzatasz swoją przestrzeń dzieją się rzeczy niesamowite. 
Czytam listy od Was ...odkrywacie tak wiele w sobie ...po prostu sprzatając dom ...czyli swoją przestrzeń ...

I tutaj moja podpowiedź :

Nie staraj się od razu posprzatać wszystkiego ...chyba że mieszkasz w jednym pokoju ...choć i tutaj też jest potrzebny czas. Sprzataj uważnie i obserwuj co się zadzieje ...

rozpocznij od najmniejszego pomieszczenia w Twoim domu ...może to być łazienka...skrytka...korytarzyk ...

pozbądź się wszystkiego co nie potrzebne, nie naprawione, i wszelkich " przydasi"
umyj szafki i poukładaj wszystko od nowa...inaczej ...
obserwuj co się w Tobie zadzieje...

każdego dnia kolejne pomieszczenie ...czasem jak masz mało czasu ...to chociaż jedna szafka w kuchni ...jedna półka...
kiedy nie zaplanujesz zbyt wiele a uda Ci się , to będziesz zadowolony ...kiedy zaplanujesz dużo a nie zdążysz...obojętnie z jakiego powodu, goście, praca, film, to będziesz smutny i zły na siebie ...

zobacz ...jak często dajesz sobie zadania...jak planujesz swoje życie ???

podobnie bardzo planujesz wszystko inne...

kiedy sprzątasz bez planu ...bez planu wydajesz...

skąd wiem ? 
zawsze piszę o sobie ...sprawdziłam ...i to działa...

każdego dnia coś posprzątaj ...nie zostawiaj wszystkiego na jeden dzień ...bo to nie o to chodzi...

porządki na zewnątrz to porządki w Tobie...

poznaję wielu ludzi ...bywam u nich w domach ...

niektórzy mają piękną przestrzeń ...mało drobiazgów...
inni kochają bibeloty ...
jeszcze inni kochają i zbierają obrazy i książki ...
i nie zawsze je czytają ...i tak bywa...
bywają też tacy, co mają dom jak z bajki ...piękny ogród ...przycięte rośliny ...widać jak bardzo Ktoś dba o to ....tylo to jest na zewnątrz ...

z drugiej strony domu chaos...strych zawalony , garaż ...nie idzie wejść ...do czego innego służy ...

i zobacz ...gdzie tak masz w swoim życiu ???

Gdzie przywaliłeś energię śmieciami , przydasiami, pasjami nie zrealizowanymi, bo jeszcze kiedyś to zrobię i sięgnę wyżyn ????

ile masz w domu herbatek odchudzających ??? 
jaki sprzęt ? bieżnia, rower, siłownia , sanuna ???? korzystasz ???? czy tylko stoi ???
a Ty ciagle marzysz ...i łudzisz się że samo się wydarzy ???

najważniejsze jest ROZPOZNANIE 


Jak zobaczysz co sobie robisz ...to tak jak u lekarza ...wiadomo na co pacjent choruje ...

potem leczenie...

i najważniejsza informacja :

MASZ WSZYSTKO W SOBIE 

Kiedy zaczniesz sprzątać swoją przestrzeń ...bądź uważny ...obserwuj ...dużo będzie się działo z Tobą ....

tutaj czasami potrzebny jest przewodnik...jakiś czas ...
też jednak nie wszyscy go potrzebują...

Kiedy zaczniesz rozmawiać z Szefem, obojętnie jak Go nazywasz : Stwórcą, Bogiem, Duchem Świętym, Wyższym Ja, Źródłem ...czy jeszcze inaczej ...kiedy zaczniesz słuchać a nie tylko mówić ...choć prosić i dziękować zawsze trzeba ...
to usłyszysz ...

tak samo jak kiedy chcesz wiedzieć Kto jest Kim dla Ciebie ...zapytaj ...i poczekaj na odpowiedź ...

możesz czytać w chmurach...albo spotykać zwierzęta w lesie, albo znajdziesz odpowiedź w przyrodzie wokół albo w ptaszku który na balkon przyleciał ...

Tylko bądź uważny ...

kiedy gonisz, wtedy też uciekasz ...i nie zobaczysz i nie usłyszysz nic ...
to jak słuchać Walca Czajkowskiego kiedy pędzisz w metrze ...zatrzymaj się ...odpocznij ...posłuchaj ...
...
...
to tylko mały skrawek...będę pisać więcej ...o duchowości bez tajemnic...
bo jak ktoś Ci mówi , że wie...a nie powie ...to nie wie ...
jesli to jest dla Ciebie to Ty masz to rozpoznać i zobaczyć ...

i teraz o ZAZDROŚCI 

Czym się różni plotka od faktu ???

Plotka jest wtedy, kiedy ktoś mi powiedział że coś tam, a ja jeszcze coś swojego do tego dołożę i puszczam dalej ...ze swoim przekazem...oceną...
Fakt jest wtedy, kiedy sama widziałam i wiem. 

Jest różnica ...

co ma to wspólnego z zazdrością ?
wiele...

w ostatnich dniach podczas Targów sporo doświadczyłam ...więc fakty ...

poznaję człowieka...jest na stoisku więc pewnie twórca ...nic nie mówi o tym co robi, tylko o tym jak go inni ludzie oszukują i jak są złodziejami, jak proponowali mu kupno statuetki a On Bohater odmówił ...
pytam Go po co mi o tym mówi ...nie umie odpowiedzieć ...
pytam go o tówrczość ...odpowiada potem ...
zadziwony jest że ja nie chcę tego słuchać ...że ide dalej ...
kiedy wracam on dalej to samo ...
pokazuje mi okładki swoich płyt i znowu ten sam temat jakiegoś człowieka...

mówię mu : mogę Ci pomóc ...

nie usłyszał ...

to idę dalej ...
spotykam inną osobę, skromną, cichą , obserwuję Ją od 2 dni ...pytam o twórczość...wyciąga dwie swoje ksiązki, pisze dedykację i opowiada o nich ...daje przepis jak je czytać ...w jakiej kolejności ...opowiada z pasją ...
i te książki przeczytam ...z miłością ...

miałam mieć wykład ...nic nie jest zorganizowane, chaos, wiedziałam że tak będzie w niektórych aspektach ...przyszła znajoma, poszłyśmy na obiad i to był bardzo miło spędzony czas, ...podczas nakładania obiadu poznałam człowieka, rozmowa...zjadł z nami , wiem z czym się boryka, dałam do siebie kontakt, odezwie się...
nie ma wykładu, bo nie ma sali ...
za to sa zdjęcia co chwilę ...odmawiam, zdziwienie...tak odmiawiam...mówię wystarczy ...stanowczo i ....tak jak kiedyś nie umiałam ...to była moja praca ...ogromna wdzięczność za to że mogłam zobaczyć ...potrafię...czyli wszystko jest tak jak ma być ...
potarfię nie obrażając nikogo ...
obserwuje dalej ...
telewizja, media...
 już nie zależy mi na tym ...
widze komu zależy ...z jakich powodów ...
spokój ...

nie mam oczekiwań ...

i tak samo we wszystkim ...

kiedy w relacji pozbędziesz się oczekiwań zostaje czysta miłość ...bezwarunkowa...można tak kochać...

bo miłość to dawanie ...zależy od języka relacji ...moim jest czas i pomoc...przestałam kupować ...przestałam dawać prezenty ...odebrałam lekcje ...

słowa ...piszę też o tym co czuję ...czasami sa to obrazy, zdjęcia piękna które dostrzegam ...
i czułość ...daję ją sobie i dzieciom ...czasami i innym ludziom, choćby Ich przytulając...bo w ten sposób daję sobie również ...

Popatrz ...ile razy jakich języków relacji używasz ?

  • czas
  • pomoc
  • prezenty
  • słowa
  • czułość 
czy nie jest tak, że kiedy opowiadasz o kimś opowiadasz o sobie ???
i kiedy tak jest ?
bo oczywiście , że nie zawsze...

Za każdym razem kiedy schodzisz świadomie w niskie wibracje, czyli smutek, ból, cierpienie, poczucie winy, niskie poczucie wartości, sobie odbierasz...

Odbierasz sobie miłość, wdzięczność, radość i spokój ...

To po co to robisz ???

Kiedy coś Cię irytuje w innych , to zobacz ile tego w Tobie ...
Gdzie jest ten balans, harmonia, równowaga ???
Jak daleko od tego Jesteś ???

3 lata znam Kogoś...różne fazy miała ta znajomość. Były tygodnie ciszy i dni radości i wspólnej zabawy, były rozmowy i ucinane odkładaniem telefonu.... monologi ...były ataki i łzy ...było wiele... dzisiaj jest spokój i pokój ...umiemy rozmawiać ze sobą ...zwyczajnie...zrozumieć...nie upieramy się przy swoim...jedno i drugie szuka kompromisu..ale też i nie zawsze...czasami przyznajemy sobie rację...a czasem przyznajemy się do błędów ...

przyszedł w moim życiu czas, kiedy przestałam uciekać ...obwiniać, szukać kto mnie oszukał, krzyczeć i czuć bezsilność ...

czuję bezwarunkową miłość ...

do siebie 
i do ludzi ...

ten stan trudno opisać jak jest cudowny ...ale to możliwe...

i udało mi się przy tym uziemiać siebie...nie fruwać ...
materia jest bardzo potrzebna, więc i o nią dbam...

Każdego dnia biorę odpowiedzialność za swoje życie. 

Nie powiem Ci jak długo to będzie u Ciebie ...u każdego jest inaczej ...każdy z nas jest inny.

Kiedy jednak zrozumiesz, że nie sam cel jest najważniejszy a droga do niego to każdy dzień bedzie cudowny ...bo to kolejny dzień zmiany

Każda zmiana to kolejne odkrycie ...to przygoda, to dobre życie ...

KAŻDEGO DNIA LEPSZA NIŻ WCZORAJ ...

to możliwe ...

spróbuj ...
świadome życie to piękna droga ...

Duchowość to odkrywanie siebie i doskonalenie...każdego dnia ...

Wczoraj spontanicznie pomogłam Komuś...w tym samym momencie dostałam propozycję wystąpienia w Wiedniu ...
taka OBFITOŚĆ na każdym kroku ...i wymiana ...

Piękna kreacja myśli ...
Inni powiedzą KARMA ...

nie ma to znaczenia jak to nazwiesz 

DOBRO WRACA ...bezinteresowne dobro ...

Życzę dzisiaj Tobie ...wielu zmian...i pięknych transformacji ...

i bądź gotowy ...


do zmiany ...


każdego dnia więcej miłości ...wypełniam siebie po koniuszki palców ...cudowny czas ...












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.