fb

sobota, 23 kwietnia 2016

Książki które wywarły wpływ na moje życie …. "PSYCHOLOGIA SUKCESU "

Książki które wywarły wpływ na moje życie ….

Hmmm
Spodziewasz się pewnie tytułów i autorów …a to malutka niespodzianka …nie będzie ich …
Mogłabym napisać, że 3 lata temu na plaży przeczytałam „Sekret”  i na karteczkach zapisałam swoje marzenia po raz pierwszy …
To prawda …lecz takich sytuacji jest bardzo wiele w moim życiu i każdy z nas taką przeżył…z tą lub inną książką .
Mogę też napisać jak wiele w moim życiu zmieniła moja własna pierwsza książka i jak bardzo się zmieniłam …i jakie piękne listy dostaję od Was. Piszecie o mniejszych bagnach i wstawaniu , o nowej energii i chęci do życia …o pięknej drodze…
Dziękuję za to. Moja książka „ NIE MA TAKIEGO BAGNA Z KTÓREGO NIE DA SIĘ WYJŚĆ” była napisana i wydana z jedną intencją : pomóc choć jednej osobie, pokazać drogę, zainspirować do zmiany … i efekty przeszły moje nawet najśmielsze oczekiwania… a teraz chce ja wydać największe wydawnictwo na Świecie … w kilku językach … bo moja autobiografia to świadectwo zmiany …i odszukania siebie …uważności i dążenia do równowagi w życiu we wszystkich jego aspektach : zdrowiu, emocjach, intelekcie i duchowości o której tak często zapominamy.  Książka dla autora tez zmienia wiele w jego życiu.
W jeden rok 72 wystąpienia publiczne i mój blog czytany na całym świecie …tysiące wiadomości, tak wielu ludzi poznałam, odszukałam siebie i  mogę pomagać i pomagam …w taki sposób jak zawsze marzyłam …to piękna droga …do moich marzeń …a Everestów mam wiele …
Za kilka dni kolejna książka i w tym roku kolejne …jeszcze 3 planuję.
Chcę Ci dzisiaj uzmysłowić coś jeszcze bardziej ważnego w związku z tematem mojego artykułu …
Czy Jesteś gotowy na tą wiedzę ???
Czy szukasz zmiany w życiu ???
Czy Wiesz, że zmiany będą, kiedy je zaczniesz od siebie ???
Zgłębiłam teorię Steva Jobsa dotyczącą tak dużego pożądania marki Apple na Świecie …ale to też była jego filozofia życia.
Tylko od wewnątrz możemy zmieniać rzeczywistość wokół nas…słowem czynniki wewnętrzne mają największy wpływ na czynniki zewnętrzne.
Ja to po swojemu tłumaczę :
Jeśli coś wypływa z serca …rozlewa się zawsze piękną falą na zewnątrz …
Dlatego Jobs sprawił, że marka Apple jest tak bardzo pożądana, bo …bo umiał obudzić potrzebę serca …pragnienie …
Jobs miał odwagę iść wszystkim na przekór. Prosił, abyśmy „ mieli odwagę kierować się sercem i intuicją”
Mówił też, że „ nie interesuje go bycie najbogatszym człowiekiem na cmentarzu” , ale chce mieć poczucie, że zrobił coś wspaniałego…
A Ty ? Ile razy gonisz za pieniędzmi ? sukcesem ? władzą ???
A gdzie Ty w tym wszystkim Jesteś ???
Czy to Twoja potrzeba serca ?
Umiesz o to zapytać ?
I znasz odpowiedź ?
Czego w życiu pragnę najbardziej ???
I Ile jest mnie we mnie ???
KSIĄŻKI KTÓRE WYWARŁY WPŁYW NA MOJE ŻYCIE …HMMMM
Uśmiecham się do siebie …bo za chwilę Ty będziesz się śmiał na głos :
Dla mnie to te książki, które przeczytałam i …stały na półce …niektóre nawet kilkadziesiąt lat …kilkanaście …a nawet jeden dzień …
I …już połowy ich nie mam…i za chwilę zostanie tylko kilka….
Dlaczego ?
Taaak …bo kiedy robisz porządki w sobie…to nie chcesz , aby cokolwiek Cię ograniczało …cokolwiek zatrzymywało energię …i kiedy wiesz, że porządki sprawiają, że robisz miejsce na nowe …to …to czujesz ogromną radość…bo …najlepsze jest właśnie przed Toba…
W zeszłym roku wydałam moje Anioły …96 sztuk…
Ponad połowa już wróciła…są coraz piękniejsze…a jakich pięknych Aniołów poznaję live …cudowni Ludzie…
Kilka tygodni temu postanowiłam, że wyprzedam i rozdam moją bibliotekę. Nie tylko z powodu przeprowadzki, ale też było kilka innych powodów, a jeden z nich to taki, ze ja ich kolejny raz nie będę czytać, a nawet jeśli będę chciała, to znajdę … więc … ruszyłam ogromną energię …
Moja podświadomość trochę ze mną walczyła…z niektórymi ciężko mi było się rozstać …inne bez problemu oddałam, a były też takie do których zajrzałam przeczytać jedno zdanie …to dla mnie …i poleciały do Ludzi …w świat …
Energia ruszyła …i nawet jeśli nie rozumiesz co to jest energia, to opowiem co się wydarzyło w ciągu kilku dni …
Telefon, pomoc komuś, propozycja…i dzisiaj …na półkach stoją pudełka z kamieniami, wstążkami, drucikami, narzędziami …koralikami … bo …
Bo pewna Piękna Kobieta podarowała mi swój cały warsztat, żebym : „ żebym miała pracę na ten czas, zanim moje sprawy wyprostuję i żebym robiła to co kocham”, bo tak poczuła…
A ja marzyłam od 2 lat o robieniu biżuterii, bo z samych książek nie ma wiele, a wykłady tak często występuję Pro Bono …dla Ludzi …bo chcę pomagać i się dzielić …tym co wiem …i wiem, widzę, że to ma sens.
Dziękuję i jestem wdzięczna Temu Aniołowi w moim życiu, kolejnemu który sprawił, że mogę rozwijać swoje pasje …bo praca kiedy jest pasją, jest ogromną radością i przyjemnością …i mogę pisać …bo dam radę to pogodzić. Więc będą kolejne książki …

Książki które w ostatnim czasie wywarły ogromny wpływ na moje życie …to te które wyjechały z mojego domu …i …ciekawe co los pięknego mi jeszcze szykuje kiedy wyjadą prawie wszystkie ???
Hmmm…
Pozbyłam się tez obrazów, porcelany i innych przedmiotów, które tak lubiłam …to tylko przedmioty …
Otaczam się kwiatami ….i Pięknymi Ludźmi.
I pisze kolejne książki, które zmienią życie wielu ludzi…
Czuję tą ogromna odpowiedzialność …więc moje słowa wypływają z serca …połączenie serca i umysłu …
I kocham Alberta Einsteina …bo Jego teoria o energii nawet tutaj się sprawdza…jak wiele innych choćby ta, że „nie ma zła, jest brak dobra” …tak jak „nie ma ciemności, jest brak światła”, „ nie ma zimna, jest brak ciepła” …
Widzisz …to tylko Ty Sam odpowiadasz za to jak widzisz pewne rzeczy …i jaki one mają wpływ na Ciebie …
Czytaj książki i stosuj…nie odkładaj na półkę …
Czytaj i przekazuj innym…ja wiele książek rozdałam , moich również …
Bo jeśli jedno zdanie zostanie w Twojej głowie i będzie tą iskierką, inspiracją, która rozpali płomień …to pięknie …


Dziękuję, że Jesteś …mój Czytelniku J


zapraszam do Psychologii Sukcesu :

https://www.facebook.com/psychologiasukcesu.madgraf/?fref=ts

tam można przeczytać ten i wiele innych cudnych artykułów ....

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.