fb

poniedziałek, 3 sierpnia 2015

dla Kobiet głównie..choć....może wcale nie....

Zastanawiałam się, czy Wam o tym opowiedzieć....ale uznałam dzisiaj, że powinnam ....

Pewnego dnia zostałam zaproszona na tajemniczy zabieg.
Osoba, która to prowadziła, miała na imię Aleksandra i ufałam Jej...a to już osobna historia. 
Zaprosiła mnie na zabieg i aż wstyd się przyznać, dwa razy to przekładałam. W końcu jednak...udało się. A teraz co to było :

W gabinecie pachniało jak na przepięknej łące gdzieś w Pieninach, kiedy storczyki zakwitną. 
A i storczyki były wszędzie....
Położyłam się na łóżku w gabinecie i zostałam przykryta kocem. 
Na głowę czepek ...hmmm....to się będzie działo - pomyślałam.

Aleksandra poprosiła abym zamknęła oczy i ....

To było jak sen....

Nadmienię tylko, że wielu osobom robiłam w życiu masaż ...ale to był masaż ciała...albo stóp...i dokładałam do tego dawkę energii. Ale tak ode mnie. 
A to co Ola zrobiła z moją twarzą to było coś niesamowitego.

W jakiej kolejności to się działo, to już mało istotne...ale wirowały zapachy w powietrzu...Ona mnie czymś smarowała...potem moja twarz delikatnie mrowiła, potem znowu delikatnie odpływałam podczas masażu. 
Migały mi kolorowe światełka...co chwilkę widziałam co innego...
Ona czymś dotykała mojej twarzy, uciskała delikatnie ...i  wmasowywała coraz to kolejne specyfiki. 
Nie wiem kiedy odpłynęłam w niebycie....było odprężająco, delikatnie i ulotnie...i te zapachy...obłędne.
Mogę to spokojnie porównać do niezłego odjazdu...wiem co miałam po znieczuleniach kiedy rodziłam dzieci.
To co się działo...kiedy się całkowicie poddałam temu...było wspaniałe. 
Teraz wiem, że wyrównywały się moje poziomy energii w czakrach.
Co to są czakry ? 
To najbardziej energetyczne miejsca w organizmie. Każda odpowiada za inne odczucia i emocje i inne narządy ciała. 
7 kolorów ....i miałam prysznic energetyczny....

Dzisiaj się dowiedziałam co który kolor oznacza. 
I który na co pomaga i co wyrównuje...
i o tym opowiem przy okazji,,,ale jeszcze o tym wspaniałym zabiegu chcę Wam opowiedzieć. 
Otóż przy delikatnej muzyce ...otoczona zapachami..naturalnym aromatami i odczuwając wspaniały masaż ..światłoterapię i wyrównanie przy pomocy specjalnych kamieni ....miałam godzinę wspaniałego czasu dla siebie...odprężenie i uporządkowanie myśli. 

Dzisiaj się dowiedziałam co mnie spotkało...
A teraz co było dalej...

Po całym zabiegu ...miałam buzię jak pupa niemowlaka...wybaczcie porównanie...
a oczy błyszczały mi jakbym była na randce...

w nocy miałam sen...cudowny i kolorowy ....jak to doznanie...
i kolejny dzień był piękny i wyjątkowy....

Wtedy podjęłam decyzje o odchudzaniu....i zrobiłam kolejny krok...idę we właściwym kierunku...

i powiem tak :

było odlotowo
było jak na  łajbie na oceanie podczas 6 w skali Bouforta  co najmniej
Było jak na wesołym miasteczku
albo na motocyklu latem

...

i możecie to porównać do czego chcecie
dla każdego to inne doznanie

ale było cudownie, wyjątkowo i mega dobrze....

żal było kiedy skończyła Ola robić zabieg...

miałaś tak kiedyś u kosmetyczki ???

Bo ja nigdy ...

podobno robią tak tylko w najlepszych SPA  ....sprawdzę kiedyś ....

a Ty jeśli chciałabyś tego doświadczyć....

Pisz do mnie na priv..dam kontakt :-)

Aleksandra ...to wspaniała Kobieta i Medycyna Wschodu to Jej Konik.
Te kosmetyki przywiozła z Hiszpanii i Austrii i ma na nie wyłączność na Polskę. 

Jeśli będziesz chciała je poznać napisz..na priv : koralikblue@gmail.com

dam kontakt :-)


ja jutro jadę znowu do krainy marzeń..na zabieg...

ach ... bo...to jeszcze działa na wiele rzeczy....nie tylko na umysł i ciało...

ale o to zapytaj Olę :-) 




a to kolory i gdzie się znajdują....

w którym miejscu naszego ciała...

w życiu nie przeżyłam niczego takiego...a jak jeszcze usłyszałam, że wszystko jest naturalne i stężenie tych olejków jest tak ogromne, że działa przy pierwszym zabiegu i to znacznie i wchłania się przez skórę...w zachwycie mało tam nie zemdlałam...i wszystko dla mnie :-)

Jakie to cudowne być kobietą :-) 

i móc dbać o siebie....

Czy wiesz , że każdy kolor wpływa na co innego ????








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.