fb

poniedziałek, 10 sierpnia 2015

Bądź orłem swojego życia....poczuj szczęście :-)

każdy ma swoją historię ....
ilu ludzi ...tyle historii ...
jedna poruszają ...inne są smutne...jeszcze inne są śmieszne albo tragiczne ....i takie tez są ....

uwielbiam rozmawiać z ludźmi ....
potrafię i lubię ich słuchać....
choć to była dla mnie kiedyś, bardzo trudna sztuka....

teraz uwielbiam godzinami słuchać....

gdybym potrafiła to wcześniej...moje życie byłoby inne...a tak nie zauważyłam i nie wiedziałam wiele razy jak bardzo ktoś blisko potrzebował pomocy ...czasem nawet zwykłego posłuchania ....
Nie wiedziałam, że ludzie z którymi współpracowałam ...lepiej żeby nigdy na mojej drodze nie stanęli....a ja, był czas kiedy uważałam ich za przyjaciół nawet ....ech gdybym tylko słuchać umiała...a nie tylko mówić...

wybaczcie taka refleksję...ale przyszła...

i bardzo dobrze ...że wreszcie...

dzisiaj kilka godzin rozmawiałam z człowiekiem, który uważa że osiągnął pełnię szczęścia, bo ma kilka domów , auta , i sporo zer na koncie ...
Zdziwiony był, kiedy po dłuższej rozmowie powiedziałam :

- wiesz Adam...nie chciałabym się z Tobą zamienić...
-dlaczego ? Zobacz mam żonę młodsza o 20 lat, 3 dzieci z dwóch małżeństw, mam wszystko, jeżdżę na wakacje, gdzie chce i kiedy chcę ....dobrze wyglądam, jestem zdrowy ...mam 4 wnuków....mam wszystko...
- tak ? a kiedy z własną żoną byliście na spacerze ? Kiedy ją po prostu przytuliłeś ? Kiedy wypiliście piwo na ławce w lesie ? I kiedy rozmawialiście co jest dla Was ważne ? Kiedy ostatni raz zaglądałeś  w jej oczy ? Pamiętasz jakie są piękne ?
- oj dawno ...ale ona tego tez nie robi...
- hmmm...a co to jest szczęście dla Ciebie ? Pomiń to wszystko co masz i osiągnąłeś ?
- hmmm...nie wiem...
- a gdybyś dzisiaj leżał chory ? nagle ...Kto przy Tobie będzie ? Masz przyjaciół ?
- chyba nikt z nich..zazdroszczą mi tego co mam...pewnie byłaby żona...dzieci
- ale pewny nie jesteś ? prawda ?
- to pomyśl dlaczego tak jest ...
- Czy kiedy myślisz o swoim życiu czujesz radość ?  Czy coś jednak chciałbyś zmienić ?
Co by to było ? A gdybyś dzisiaj miał żyć jeden rok na bezludnej wyspie i mógł zabrać ze sobą 4 osoby ....kto by to był ? I czy myślisz , że One chciały by być tam z Tobą ?
- nigdy tak nie myślałem....
- a czy lubisz jak Ci żona zrobi kolacje ? Poda herbatę...przytuli ? I czy robisz to samo ?
- Tego nie ma....ona ma swoja pracę i swoje życie..ja tak samo....

widzicie ? jak historia ????
są razem bo...maja dziecko...bo co ludzie powiedzą , bo majątek...on jest dumny a ona korzysta ...

szczęście ...????  Nie wiedzą co nim jest tak naprawdę ...

A Ty wiesz ????

Ostatnio Ktoś powiedział:

każdy ma jakąś historię ....tylko co z tego ?

tak...

" mądry człowiek korzysta z własnego doświadczenia, a mądrzejszy korzysta z doświadczenia innych "

a ile razy nie korzystasz z tego co Cię spotkało ???
Ile razy popełniasz te same błędy ?

a ile razy korzystasz z doświadczenia innych ludzi ?

Ciągle myślisz że z Tobą nie będzie tak samo ?

Być może....

Dlaczego wiele kobiet uwielbia czytać romanse ???
Bo chciałyby przeżyć piękny romans, piękną miłość ....
Niektóre nawet starają się postępować jak w książce, którą przeczytały ...tylko....tylko to nie te same osoby...ani Ty ani On...więc ???
potem jest tak , że oczekiwania rozmijają się z rzeczywistością....i jesteś zwiedziona, ...a dlaczego po prostu nie pozwolisz temu się toczyć...? rozwinąć ....dlaczego nie pozbędziesz się stereotypów i oczekiwań ....i nie zaczniesz żyć szczęśliwie....?

Dlaczego jeśli chcesz coś w swoim życiu zmienić , to tego nie zrobisz ? Przestań się bać :-)

Oczywiście przestrzegam Panie przed uwodzeniem mężczyzn...bo to nie nasza rola...więc zostawmy to mężczyznom... ( ufff miałam w weekend kilka przykładów takich zabiegów, no cóż jestem w Ciechocinku )
A Panów przestrzegam przed oczekiwaniem, że samo się zadzieje i Ona mnie znajdzie i uszczęśliwi ....
no nie...niech wróci to co męskie...

Podobnie w związku ....dbajmy o siebie...pieniądze są potrzebne...ale wystarczą zwykłe ludzkie gesty...pomyśl, kiedy przytuliłeś swoją drugą połówkę ? Pomyśl, kiedy powiedziałeś coś miłego ?
Kiedy pomyślałeś/ pomyślałaś co lubi Twój Partner  ?  Co by Mu / Jej sprawiło radość ?

Czy pieniędzmi załatwiasz wszystko ?

wybaczcie taką refleksję dzisiaj....
to wynik porannej rozmowy....

a dzieci ???

czy nie oczekują tylko od Ciebie ???
Czy nie są roszczeniowe ?

Będziemy mili i grzeczni...ale....

Przed ale...nie ma nic...

tak jak w polityce : damy, zrobimy, będzie lepiej, ale....zagłosujcie na nas....

Głosujemy ...i przed ale nie ma nic....

dlaczego nie może być :

Kochamy ludzi i chcemy dla was jak najlepiej.
Pokaż przykłady jak to robisz ?
Pokaż to swoim życiem ....jak jesteś bezinteresowny ?

Byłam dwa dni temu na koncercie bardzo znanej postaci....poruszona byłam tym, że dziewczyna, która jest niewidoma , a śpiewała tak pięknie...łzy mi spływały po policzkach...otóż ta dziewczyna nie była na koniec zaproszona na finał na scenie ...myślałam, że może źle się poczuła ...nie...spotkałam ją po koncercie...na scenie Pani Mecenas, która występuje w programie bardzo znanym w Polsce z tego, że pomagają ludziom, wyszła kiedy zapowiedziano tą młoda wokalistkę ...opowiadała jak bardzo zadbała o Nią ekipa programu i ona...jak wspaniały ma głos itd....inne postacie z tutejszych władz były i wszyscy sobie łącznie z dyrektorem programowym ocieplali wizerunek tym, że zaprosili na scenę osobę niepełnosprawną....choć ona zasłużyła sobie tym nie z litości, bo ma wspaniały głos....
ale na scenie na finał nie została zaproszona i wyczytana ...to jak to wygląda ?
Ów dyrektor i muzyk....stracił w moich oczach wszystko....

Mnie nie można kupić...i zamierzam pomóc tej dziewczynie...

Wystąpi jeszcze na nie jednej scenie...ale osoby, które ją tam zaproszą będą ją szanować...bo zasługuje na to...bo ma talent...

Zwróć uwagę !

Jak traktujesz ludzi ???

Tak jak traktujesz innych...taki Jesteś ....

Albo wielki albo malutki....bo tak mierzę miarę człowieka...

i sama tak staram się żyć...

też kiedyś popełniałam błędy ...ech...ale wybaczyłam sobie i innym...naprawiam co się da naprawić i to mój przepis na szczęście ....

możesz być dobrym człowiekiem....
możesz siebie uszczęśliwić ....i uszczęśliwiać innych ....tylko pomagaj...kiedy już sobie pomożesz...

kolejność jest bardzo ważna....


dzisiaj pracuję na powietrzu....patrzę sobie na plac budowy...

i potrafię się tym cieszyć i być wdzięczna ....za wszystko....

i znaleźć w tym wszystkim radość....

i nawet sprawiłam dzisiaj radość kilku osobom...

były zaskoczone....

to miłe...

staraj się, aby każdy Twój dzień był wyjątkowy....i dobry ....

nie zamykaj się w pudełku schematów ...nie uciekaj w pracę...szczególnie Panowie...ale i Paniom się to zdarza ( sama tak kiedyś robiłam ) ....zadbaj o siebie i zadbaj o innych....

a wtedy wszystko co piękne spotka Ciebie ....


ja to wiem :)

i Wam życzę  :-)



Bądź orłem....swojego życia...lataj wysoko...orły to wspaniałe ptaki....

i takie dostojne...

i niczego się nie boją :-) albo prawie niczego :-)

i nie żyją samotnie....wyjdź do ludzi....

i kiedy uda Ci się poczuć szczęście ...będziesz czuł się jak orzeł....na bezkresnym niebie....

bez ograniczeń.....


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.