fb

sobota, 4 kwietnia 2015

Akceptacja .... Nick Vujicic ...marzenia ....

Obiecałam Wam nowy wpis....a cięgle krzątam się to w kuchni..to przy kwiatkach....

Dzisiaj krótko :-) i lecę dalej....

obiecuję w te wolne dni się poprawić ;-)

dzisiaj temat przewodni : AKCEPTACJA


czyli co ?

czyli jak ?

czyli w związku z czym ?

itd.....

Akceptacja sytuacji....pracuję nad tym ostatnio dosyć mocno.

Czasami jest tak , że o czymś bardzo marzymy. Chcielibyśmy pojechać na jakiś koncert i z jakichś powodów jest to nie możliwe. Różnie to bywa. To zaakceptujmy sytuację, bo po co się męczyć ?

Albo chcielibyśmy pojechać na wymarzone wakacje ....no to trzeba zrobić wszystko aby to było możliwe....czasami wystarczy powiedzieć o tym...i samo się dzieje ...

Ja po psikusie na Prima Aprilis , gdzie napisałam na FB , że przeprowadzam się do Szwajcarii dostałam kilka propozycji wyjazdów zagranicznych z dziećmi i w Polsce również ....tylko podróż a wszystko inne jest ....no więc warto powiedzieć ??? Zawsze ....Choćby tylko na tarasie Wszechświatowi....On usłyszy nawet Twoje myśli....

A na przykład chcielibyście jeździć wymarzonym samochodem...wczoraj taki cud spotkał mojego przyjaciela....marzył i dostał super ofertę kupna auta o jakim marzył, bo mój sąsiad wyjeżdża za granicę i pilnie i w dobrej cenie je sprzeda. Czy gdybym wiele razy nie słyszała o jego marzeniu wiedziałabym żeby spotkać go z moim sąsiadem ?

Marzymy czasem o dobrej pracy, a jej nie szukamy. Sama nie przyjdzie. Ale jak szczerze sobie odpowiemy jaka ma być....co chcemy robić....a to już połowa sukcesu, bo wiemy czego szukamy....

a jak szukamy ....to się znajdzie....

czy jednak ten czas , kiedy jej jeszcze nie mamy należy marnować ? Nie ...trzeba żyć najpiękniej jak potrafimy....




Co ja chcę dzisiaj Tobie powiedzieć ?

Że nie zawsze wszystko jest tak ...jak byśmy chcieli.

Są sprawy, które możemy i powinniśmy załatwić....ale są też takie na które nie mamy wpływu....

Na przykład pogoda. Dzisiaj jest piękna pogoda, a nad morzem pada śnieg ....ale czy przez to mamy się smucić ????  Zawsze to jakaś pogoda ;-) tylko nie zawsze nam odpowiada....

ale jak się pogodzimy, jak zaakceptujemy ....to kiedy wyjdzie słońce....będzie prawdziwa radość...

tak jak u mnie dzisiaj....otwierałam rolety...a tu niespodzianka....słoneczko za oknem....

Pewnie , że miło będzie pójść po chlebek....ale gdyby padało tez by nie było źle....przecież 2 lata temu w święta lepiliśmy zająca ze śniegu....i czy te Święta były złe ?

Tylko od nas zależy jak do tego podejdziemy.

Ja też się wczoraj z czymś pogodziłam...bo na pewne sprawy i ludzi ...nie mam wpływu i to nawet dobrze....tak powinno być....zaakceptowałam czyjeś decyzje i żyję dalej....skoro nie mam na nie wpływu....

zawsze pozostaje nadzieja....tej jest zawsze dużo we mnie....:-)

widzisz...może czasem chciałoby się inaczej...ale nie zawsze można ....

Ludzie, którzy stracili jakąś część ciała, podobno są najbardziej tolerancyjni....bo wiedzą że pewnych rzeczy nie przeskoczą...a mimo tego żyją dalej...i to że nie mogą robić tego wszystkiego co my robimy....w żaden sposób ich nie ogranicza....Oni tak samo chcą być szczęśliwi i kochać i marzą tak jak my ....

To my sami siebie ograniczamy płotami, murami mentalnymi......niepotrzebnie....

Tylko po co ???

Pytam po co ?????

Czy nie lepiej być szczęśliwym i spokojnie żyć i się uśmiechać ????

Czy nie lepiej prosić o swoje marzenia i zaufać tam na górze ???

Obojętnie w co wierzysz lub nie ....pozostaje Wszechświat....który nie zaprzeczysz , że istnieje i całkiem zmyślnie jest poukładany .....

Zaufaj....tak jak ja zaufałam....w sprawach na które nie mam wpływu.....

Te które mogę sama załatwić...załatwiam....

Tylko czy tak do końca sama ???

No to miłych rozmyślań....


W kwietniu 30 w Poznaniu będzie Nick Vujicic.....pomyśl, gdybyś nie miał rąk ani nóg ???

O czym najbardziej byś marzył ???

A ten Wielki Człowiek tyle daje innym nadziei i wiary i optymizmu ....

Mimo wszystko nie postawił sobie murów....ma rodzinę wspaniałą, piękną Żonę i Synka....i stara się tak wiele dać innym ludziom....




a co Ty robisz dla innych ???

Masz dwie ręce i dwie nogi....i wszystko czego dusza zapragnie....

Co dobrego zrobiłeś ostatnio dla innych..... ???????


Ja o sobie Wam nie napiszę....bo to już ten etap, kiedy miło jest nie mówić a wiedzieć tylko.....

ale choćby książką pomogłam wielu osobom zmienić myślenie...znaleźć w sobie siłę...bo skoro ja mogę to Ty także możesz....taki mam od Was Feedback.....

Czytacie mnie...bierzecie przykład....i za to dziękuję....bo to największa dla mnie nagroda ....


Lecę kończyć przygotowania świąteczne....

Pomyśl , przy krojeniu sałatki :

Komu dzisiaj zrobię miłą niespodziankę ?
Może przyjaciół odwiedzę ? ( ja dzisiaj tak zrobię :-) )
Może powiem komuś, jak bardzo jest dla mnie ważny , jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś , to zrób to...dzisiaj pewna Ania to zrobiła rankiem...i już pisała o tym do mnie....a bała się 2 lata....

Może pobawisz się z własnymi dziećmi w malowanie jajek.... ( to niezła zabawa, i nie pomyślą o Tobie źle , uwierz...nikt nie pomyśli, to piękna tradycja )
Może pójdziesz do sąsiadki z kawałkiem babki na kawę...bo mieszka sama....będzie jej miło....
Może uśmiechniesz się do ludzi, których spotkasz po drodze do sklepu....

a może po prostu zadbasz o siebie bardziej niż zwykle....jakaś kąpiel z olejkiem i świeczkami...

zrób coś dla innych i dla siebie ....


To piękna sprawa pomagać....

i zaakceptuj to ....na co nie Masz wpływu....

ja od lat spędzam święta sama z dziećmi...i to zaakceptowałam....

Nie jeżdżę do rodziny...bo skoro cały rok nią nie jest ...to po co ?

życzę Im jak najlepiej....wybaczyłam wszystko....ale wolę taki stan jak jest....to mój wybór....


też sporo zmieniłam w sobie aby tak było....

więc i Ty możesz....nie obwiniaj się ...wybacz wszystkim i sobie i


BĄDŹ SZCZĘŚLIWY ....SZCZĘŚLIWA....

bo cudowny czas przed nami.....


i To Ty sam możesz sprawić , że taki będzie ....


cudownych chwil....i wielu miłych spotkań ....


to lecę :-)

paaaaaaa........



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.