fb

piątek, 22 sierpnia 2014

http://na-kawe.net .......zarejestrowałam się...i już :-)

Ostatnio dzieje się coś niesamowitego w moim życiu...
co tylko pomyślę...się dzieje....
muszę pilnować swoich myśli :-) hi hi

bo jak sobie tylko pomyślałam, że chciałabym wydać książkę...ale może wcale nie ta pierwszą, tylko ta druga o dzieciach i zmianie i wstawaniu...podnoszeniu skrzydeł...to się dzieje...książka trafiła do sczytania do najlepszego w Polsce Wydawnictwa...

a kilka dni temu myślę sobie: co tu zrobić, aby poznawać jeszcze więcej ludzi w moim mieście ?
A może kiedyś i te Oczy Spotkać ?  Choć nie jest to samym moim celem...to kiedyś...będzie....i to dla mnie :-)
Jak mówi Louis L Hay : " afirmacje są drogą do celu "

i kilka dni temu widzę, że mam dodany serwis " umów się na kawę i nie tylko.."

i gdyby nie blog...mój własny ...nie zapytałabym o możliwość go pokazywania...kolejnym ludziom...

ale numer ....

no to się dzisiaj zapisałam....a jutro umówię na kawę :-) a co !

mam zamiar poznać nowych ludzi, podzielających moje pasje....sporo takich znam...będę polecać Im ten serwis...i zobaczymy...może jakieś FORUM stworzymy ???

przejrzysty i czytelny serwis...a co więcej..napiszę jak się przekonam :-)


polecam :-)

i zapraszam na kawę :-)

w takiej oto cudnej filiżance :-)
bo jak ma być przyjemnie to niech będzie urokliwie....

a że nie odkładam niczego na specjalne okazje...

to zapraszam dzisiaj :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.