fb

niedziela, 19 maja 2024

piękny i dobry czas ...maj

 maj ...

miesiąc ogromnej ilości kwiatów ...

ziół pachnących w ogrodach i w puszczy ...

to też miesiąc miłości...w sensie relacji ...

tej romantycznej ...

taki szczególny ...

tak przynajmniej twierdzili nasi Wielcy Poeci ...


a jak to jest z nami ludźmi  ? 

jak wiele miłości dajemy sobie ? 

I jak wiele dajemy innym ? 

I czy możemy dać cokolwiek skoro sami siebie nie kochamy ? 

warto to wiedzieć...

Mistrzowie ZEN mają taką cudną przypowieść  ...o naczynku ...

jak jest puste to co możemy z niego nalać ? 

właśnie...


minął dobry i spokojny weekend...

mam cudownych Przyjaciół...

to wiele ...

zioła się suszą ...





udało mi się zamknąć zapachy w słoiczkach : 

fiołki, bzy, czeremchy, mniszka, a nawet miętę...



udało mi się też odpocząć...bo pracowity tydzień mam przed sobą. Jeden artykuł gotowy ...jeszcze 3 zamówione...jutro od rana działam...

I mój nowy projekt...też dużo czasu mi zabiera ...więc każda chwila kiedy mogę oderwać myśli...jest cenna ...





























w puszczy jak zawsze cudownie ...

te drogi ...

I jaskółki...

I ważki ...


rzeki ...I drzewa dostojne ...

I nic i nikt tego nie zmieni ...

choćby najbardziej  się starał ...

bo w puszczy jest wszystko  co kocham ...

Ludzie którzy mnie nie znają opowiadają o mnie a Ci którzy mnie znają ...patrzą z boku biernie...

nie obchodzi mnie to ...

bo mam siebie ...

tak bardzo ...

Jestem MIŁOŚCIĄ  ...

a rozumieją to i czują moi Przyjaciele...

reszta nie musi ...

nie zależy mi na tym ...

Jutro rusza kurs ...

Prowadzę go z Piękną Duszą ...

I frekwencję mamy sporą ...

bo ludzie mądrzy ciągle się uczą ...

I czytają książki....

a durnie wyśmiewają ...

I krytykują nie czytając....

cóż zrobić...każdy ma wybór ...

Laurka 


ps.  już niebawem zobaczycie mnie tu i tam ...na konferencjach ... na dużym ekranie ...

są ludzie którzy przeczytali moje książki i są nimi zachwyceni ...

I do Nich pojadę ...a nawet polecę...

bo życie jest piękne ...

I zapraszam  do Puszczy...zakocham Was w tej energii ...spokoju i miłości...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.