fb

czwartek, 18 stycznia 2024

WAŻNA INFORMACJA

 Ważna informacja jest taka, że Osoby które chcą mnie czytać na jakiś czas zapraszam do mnie na Facebook : 

https://www.facebook.com/laura.mzurawska

Oczywiście posty są od dzisiaj tylko dla Znajomych więc trzeba się przedstawić i po weryfikacji będę dodawać lub nie ...moja tablica i moje zasady ... 

Nie zależy mi na zasięgach , a tutaj mam ogromne i nie znikną ...wrócę tu do publikacji, kiedy poczuję że chcę ...

teraz czuję, że oddając  swoje sprawy w ręce PRAWA ...robię dobrze ...

i nie chcę dawać energii STALKEROM ...

bo czekam teraz na ZWROT ... jaki zobaczycie ...

dla moich Przyjaciół  zza granicy obiecane zdjęcia też będą na Facebooku  i gdzie indziej ...wiecie gdzie ...


Tyle dzisiaj ...

Życzę spokoju i miłości dobrym ludziom ....

Tym drugim życzę by  wszystko  wróciło do Nich ...

I tego że wróci jestem pewna  😀 

Dla moich zagranicznych Przyjaciół  informuję, że na Facebooku  też posty są tłumaczone na obce języki...więc dacie radę...

I piękny spokój mam ...

Laurka  ❤️

ps. 1

 przestałam pomagać też Dyrektor Przedszkola, już jakiś czas temu i życzę oczywiście  prawdy i sprawiedliwych wyroków.  Pomagałam  Kobiecie w trudnej sytuacji, nie oceniam czynów. Patrząc na to co mnie tu spotyka ...Ta grupa ludzi potrafi niszczyć i zastraszać i uporczywie nękać, więc od tego jest Sąd by sprawdził co jest prawdą. Po wyroku z KURATORIUM miały pewne rzeczy się wydarzyć. Ich brak spowodował moją utratę zaufania i dlatego zrezygnowałam z pomagania tej Pani. W sumie to ma sztab prawników i rodzinę i nadal pracuje i komplet dzieci w przedszkolu, więc nie potrzebuje już mojej pomocy. Ma widać też zaufanie społeczne.  Resztę oceni Sąd.  

ps. 2 

Sprawa poszkodowanych i od wielu lat nękanych Sasiadów, nadal w toku i mimo tego że Sąsiad pisze tu i tam ...działamy i wszystko  jest na dobrej drodze ... Prokurator pracuje więc nie przeszkadzamy ...ale pomagamy inaczej. 

Co robimy i jak ...będzie na Facebooku.  

Wielu dobrych ludzi jest z nami. 

ps. 3 

a co do pozwu zbiorowego to śmiałam się jak dziecko ...wydajcie pieniądze na leczenie ...tam ktoś pisał adres szpitala ...


ps. obserwujcie media ogólnopolskie...idą zmiany ...wszędzie...



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.