fb

poniedziałek, 15 stycznia 2024

"Róbta co chceta "

 Piękny świąteczny czas za nami ...

obfitował w spotkania rodzinne i inne ...choćby w puszczy z cudowną przyrodą...

Tutaj żubr nie ubierze się w wilczą skórę...


ani jeleń nie będzie lisem ...

Tutaj każdy jest sobą i zna swoje miejsce ...

Tutaj są zasady i reguły, których się nie łamie ...bo to Puszcza ... cudowny las pierwotny ...a nie Internet ...gdzie oprócz ogromu wiedzy jest mnóstwo śmieci i farbowanych lisów...

Puszcza jest cudownym SPOTKANIEM PRAWDY...

 ...dlatego wolę puszczę od ludzi ...


A ludzie ...cóż...kilka tygodni odpoczynku od Hajnowskiej EKIPY ...I cóż się można dowiedzieć w poniedziałek  o poranku? 

był czas świąteczny...

a NIENAWIŚĆ  W SERCACH TYCH LUDZI ...PODNIOSŁA SIĘ DO KWADRATU ...

NIENAWIŚĆ...GŁUPOTA ...I DEGRANGOLADA ...

śmiałam się jak dziecko czytając wpisy i komentarze ...

Panią RADNĄ to bije w nienawiści Pani była kandydatka na  Dyrektora MOPS-u . 

Gorycz przegranej wylewa się beczkowozami szamba ...jakie umieszcza ...względem wszystkich...

każdy konkurs ...Ona jest wyrocznią ...

I nawet jeśli nie kandydowała to dowalić...bo przecież po co ludzie mieliby żyć spokojnie tutaj... ? 

Dyrektor Przedszkola  to za mało...

Dyrektor  Mopsu  także...

Teraz Dyrektor  SDS-u ...

a kogoż tam chciała swojego zatrudnić  ? 

a może sama miała ochotę ? 

Nigdzie nie chcą ...no cóż ...

Pani Radna,  moja ulubiona jej wtóruje i kurcze ...jakże Ona to potrafi robić...

odwracać kota ogonem...


a to nie łatwe jak iść na dwóch łapach ...

nie znam jej dzieci ...nie chcę poznać...a podobno zaatakowałam... ech 

to tak jak z fałszywymi kontami ...

no nieźle się tam bawicie ...

zakładacie konta ...piszecie chcąc naśladować mój styl pisania i potem sami odpowiadacie  sobie i piszecie o sobie ... 😀 

no i konta z trzema kropkami są moje  ???? 

uśmiecham się o poranku ... bo kim trzeba być by to robić  ? 

no i potem te komentarze ...byle komentować ...

no no ...

no cóż...jeśli człowiek, który pobił Sąsiada naśmiewa się z pobytu na policji... do mnie pisze groźby ...a mimo postawionych zarzutów dalej jest dla Was WYROCZNIĄ ...to " róbta co chceta" ...idźcie za Nim ...( Jurek w innym kontekście oczywiście używał tego zdania  😀  ) 

jeśli wybieracie na Radną kogoś, kto od wielu lat donosi na mieszkańców  Hajnówki  ...to " róbta co chceta" 

jeśli słuchacie kogoś, kto najpierw snuje teorie spiskowe przeciw Władzom,  potem je atakuje ...a następnie kandyduje ...no to " róbta co chceta"  

jeśli atakujecie Dyrektor Przedszkola a posyłacie tam swoje dzieci to " róbta co chceta" 

jeśli atakujecie Dyrektor  SDS  a bardzo szybko możecie tam trafić niektórzy...I kto z Was atakujących ma tyle serca i cierpliwosci by pochylić się nad tymi ludźmi... to " róbta co chceta" 

dobrze że Pani " przegrana" nie jest dyrektorem nigdzie ...bo z tym co pokazuje w komentarzach powinna pójść po pomoc do psychologa lub psychiatry...a przenigdy zarządzać ludźmi...I pochylać się nad krzywdą ludzką ... ( Syn jej do mnie pisał ...o psychiatre pytał ) 

do takich instytucji powinny być testy psychologiczne podstawą ...

żaden pracownik socjalny, który  wtóruje bandzie zgorzkniałych pełnych nienawiści ludzi, nie powinien pracować w MOPS 

..to instytucja gdzie  EMPATIA powinna być sprawdzana na samym początku...

to oczywiście  moje zdanie do którego mam prawo ...

Stanisław Anioł ( Tchórz który się ukrywa za fałszywym profilem ) wtóruje sam sobie ...

pisze o nienawiści ludzi do mnie ... bo chciałby by mnie to spotkało...

jakże to UBOGI człowiek Troll...

Jeśli ktoś mnie nienawidzi, nie znając mnie ...oceniając po wpisach chorych ludzi ...to i ja poznawać go nie chcę ...

jeśli ktoś mnie zna ...a mimo tego wtóruje tej EKIPIE...to jaki ma cel ??? co chce osiągnąć  ? 

pomyślcie...

mam wielu wspaniałych przyjaciół...prawdziwych i oni nie zmienią opinii o mnie bo na jakiejś stronie, na której tylko nienawiść  i hejt  jest...ktoś napisze o mnie kalumnie...lub założy kilka fałszywych kont i sam sobie wtóruje...

moi Przyjaciele  są  i będą ...

Człowiek ma wybór ....

I każdego dnia może się zmienić...pomyślcie o tym ...

Jak pokazują ostatnio media...sprawiedliwość dopadła już niektórych...I innych dopadnie ...to pewne ...

czas kiedy można było niszczyć uczciwych ludzi ...okradać nas wszystkich...już się kończy...

I w Hajnówce  wiele się zmieni...

wczoraj Ktoś z moich Przyjaciół  zapytał czy to prawda, że będę kandydować na Wójta w Narewce ...

W Narewce jest wspaniały WÓJT i oby był jak najdłużej...bo wiele dla mieszkańców  zrobił...

I niech dostrzegą to a nie niektórzy plują po kątach ...nie wystarczą im koneksje z władza  ? upss ...już nie ma tej władzy...I co teraz ?

Komendant  policji nowy ...

Wojewoda nowy ...

Ministrowie nowi ...

I wierzę że idą zmiany ....

Ale skąd te plotki ?  Komu i na czym zależy  ? 

ach ta Narewka ...tyle zdjęć umieszczam i promuję ...ale to dla mieszkańców....bezinteresownie...

Czy Wy nic nie robicie po prostu  ...?

Bo tak to wygląda...na pewnym spotkaniu w Hajnówce  wręczyłam kwiaty występującym...za piekne wiersze czytane ...

I już w szatni usłyszałam stojąc po płaszcz ...że pewnie to kampania wyborcza ...

ech ludzie ...biedni ... szkoda mi Was ...plotkarzy i snujących domysły...


W Hajnówce  zmieni się wiele...

Czekam na KANDYDATA  na którego będę głosować...bo na razie nikt taki się nie przedstawił...ale wybory jeszcze się nie zaczęły...

dostałam życzenia do skrzynki ...

I ogromne banery z życzeniami widzę...

To na pewno kandydaci ....a rok temu tego nie robili ...a Radnymi byli ..." oj szkoda" ...jak mówił Pawlak ...w Samych Swoich 

Nadal uważam, że czas by się skończyło bezprawie tutaj ... 

a tym co to robią  nikt nie stawia czoła ...

znalazłam taki wpis dzisiaj u kogoś...

myślę że mocny ...





w pełni się z nim zgadzam ...

I...złu trzeba się przeciwstawiać ...

Czas wszystko  weryfikuje ...

I w Sądach też się zmienia ...I w policji...I we Władzach...

miejmy nadzieję że wróci spokój i poczucie bezpieczeństwa...tak potrzebne każdemu człowiekowi...nie tylko w Hajnówce 


nadal dostrzegam wyjątkowość  Hajnówki  przez pryzmat puszczy ...

Mieszka tu wielu dobrych ludzi ...tylko wystraszeni tą garstką ...siedzą cicho...

czas by coś zrobili ...

czas by Ktoś Dobry i uczciwy pomyślał by zostać BURMISTRZEM...czekam na takiego KANDYDATA 

dobro i tak wygrywa ...zawsze ...

nawet jeśli oplute i podeptane...pozostanie dobrem...

ja widzę wiele dobra dla Mieszkańców...które płynie z Urzędu Miasta 

a nie myli się ten co nic nie robi ...

i gdyby człowiek  wiedzial, że sie przewroci to by nie wstawal ...

Burmistrz robi to co Jego zdaniem jest sluszne ...i ma takie prawo ...bo jest Człowiekiem i Burmistrzem ...

Też nie ze wszystkim  sie zgadzam ...ale mam rownież prawo ...to nie znaczy że bede opluwać Człowieka...

a tutaj w Hajnówce  ostracyzm i pietnowanie to norma ...niestety ...

widzę to na każdym kroku ...

robią to male dzieci w szkołach ...bo ...

bo wyniosły to z domu ...


tylko jak nauczyłeś...to i Ciebie  może spotkać ...nawet od nich ...

uważajmy czego uczymy swoim przykladem ...



Laurka  ( Wasza Zielonka, Ósemeczka, Zielony sweterek itd . ... bieliznę też lubię zieloną  i pościel mam zieloną bo lubię ...więc dziękuję za tyle serdeczności bo tak to odbieram 😀   ) 


chciałam kupić sobie czerwony sweterek ale skoro tak lubicie to w tej jednej kwestii Was posłucham  😀 zostanę przy puszczańskich kolorach ...

KOCHAM ŻYCIE I KOCHAM LUDZI ...TAKIMI JACY SĄ ...ale pilnuję granic ...


ps. Postronny pisze list o poczcie i atakuje pracowników, a to listy do Jego Sąsiadów ginęły wielokrotnie. Dom jest dwurodzinny.  hmmm...

ciekawe kto dbał by Sąsiedzi  nie wiedzieli o procesie o przysłowiową żarówkę...czy innych ...

I nic nie napisał o tym jak mi grozili ...z Żoną ...

boją się filmów które posiadam ... dlaczego tak się boją ? 

I o zarzutach ... nic nie napisał...a deklarował, że to co niewygodne Jemu też będzie na tej stronie ...

to w psychologii ma swoją nazwę...takie zachowanie ...ale pozostawię to tym co będą badali ...






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.