fb

sobota, 23 marca 2019

Emocje i drzewa ...co mają wspólnego ?

Emocje i zaufanie ...i relacje ...

Czy emocje są w życiu ważne ?

Czy to prawda, że kobiety są bardziej emocjonalne od mężczyzn ?

Myślałeś o tym kiedyś ?

Jakie emocje wzbudza w Tobie to zdjęcie ?

Porusza coś ? Czy jednak zupełnie nie ?


Kiedy je zdrobiłam zupełnie nie zobaczyłam co jest na nim.
Po prostu robiłam Selphie drzewom w puszczy ...blisko domu ...a kiedy w domu obejrzałam zdjęcia znalazłam piękne serce.
Wzruszyłam się ogromnie. Taki przezkaz od puszczy, którą kocham tak bardzo.
Od zawsze...kocham las...i drzewa...i czuję je wyjątkowo bardzo...
Tym razem  i las pokazał mi że mnie kocha ...choć ja kocham bezwarunkowo.

Kilka dni temu jak zawsze wędrując po lesie ...i łapiąc chwilki w fotografii, myślałam o relacji jaką chciałabym stworzyć...o gotowaości ...o tym że wreszcie czuję się kompletna itd. ...zrobiłam kilka zdjęć i to :

biały koń ...jednorożec ...hmmm...kocham konie...a najważniejsze jest zdobyć ich zaufanie, ale do tego trzeba ufać sobie ...i mnóstwo emocji przyszło ...ach i tu nie chodzi o rycerza na białym koniu ...ale w sumie rycerskość jest piękna....śmiałam się cały wieczór ...i obserwowałam emocje...jeszcze sie uśmiecham ...tak ...cudne emocje wzbudza u mnie to zdjęcie , szczególnie że Księgi Akaszy coś tam w tym temacie ostatnio odkryły przede mną...
Puszcza ma zawsze tyle podpowiedzi dla mnie ...

I jeszcze jedno zdjęcie ... które poruszyło mnie ostatnio :

Nie jest moje ...znalazłam je w Internecie ...jednak poruszło taką tkliwość we mnie ...tyle cudownych mięciutkich i puchatych emocji ... Prawda, że wyraża tak wiele ?

a Te ? zrobiłam je w zeszłym roku w miejscu mocy :

Bramy Niebios... tak je nazwałam ...cudowne...

Uważność i emocje ...  ...emocje pozwalają nam widzieć i odczuwać więcej ...i więcej ...

i czuć ...
Kiedyś myślałam, że coś jest ze mną nie tak ...bo przytulam od zawsze drzewa...i czuję ich energię ...i nie znałam nikogo kto też tak robi ...
Kiedy poznałam wielu mi podobnych ...zupełnie inaczej poczułam ...i wiem, że to piękne tak odczuwać ...
Czasem właśnie po to mamy Kogoś spotkać ...by zobaczyć...czasem nasze odbicie ...a kiedy indziej totalne przeciwieństwo nas...lecz jeśli porusza...to też nasza część ...

To sobie tak idę przez życie  ...i patrzę ...

Przyglądam się ludziom ...bez oczekiwań ...z miłością ...z radością i spokojem...
Wszystko zależy od sytuacji ...

Odrzuciłam już dawno wszystkie maski ...
Mam ten komfort i mogę być sobą ...

i zachwycam się filigranowymi zawilcami i przylaszczkami



i przyglądam niebu ...
czasem oddycham z Matką Ziemią ...pośród tego wszystkiego ...
uwielbiam sie tak uziemiać ...nie tylko chodzić boso ...ale i po prostu poleżeć na łące ...lub mchu ...powąchać Ziemię ...wziąć ja w dłonie ...sadzić...siać ...kopać i dbać...i patrzeć jak wzrasta ...
a potem cieszyć się tym co urosło ...i smakować...i te zapachy ....w kuchni ..zioła...mmmmm.....


truskawki uwielbiam ...i już hoduję w moim ogródku ...małym ...
będą cieszyć lato całe...




drzewa mają taką cudowną energię ...uczmy się od nich ...łagodności , delikatności, siły i mocy ... i wielu innych ...bo to wszystko mamy na wyciągnięcie dłoni ... i tyyyyyyyle zdrowia ...

kiedyś moje emocje były jak kolce akacji ...
dzisiaj są jak delikatne listki brzozy ...

praca duchowa tak wiele daje...i uczy pokory ...

od dwóch dni nie moge mówić ... po tygodniu choroby zaniemówiłam ...szepczę...
cisza leczy Duszę...
widać ta cisza była potrzebna...dzisiaj odkryłam po co ...

to pewnie jutro przemówię...
Kobiety sa bardziej emocjonalne od mężczyzn i to jest piękne.
Choc znam wielu cudnych wrażliwych Mężczyzn również.
To tylko kwestia świadomości i otwarcia na drugiego człowieka.  I najbardziej na siebie ...

Ziemia jest cudownym miejscem...tyle możemy się tutaj uczyć i doświadczać...będąc doskonałością dla siebie i akceptując siebie ...
Teraz życie jest piękne...

i niech się dzieje...

najlepsze zawsze przed nami ...






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.