fb

wtorek, 11 października 2016

Anielski Zlot , ANIOŁY SĄ WŚRÓD NAS , wdzięczność największy rodzaj MIŁOŚCI ...i mocno jak zwykle...

Im bardziej widzisz ciemność i mur, tym bardziej to dla Ciebie ...
Im bardziej widzisz światłość i czujesz szczęście , tym bardziej bądź z nami ...

dlaczego ????

Lubisz to pytanie ???

ja już nie lubię ...

bardziej moje jest po co ???

Kiedy stoisz przy murze przyjdź, bo dostaniesz realną pomoc i być może poznasz Kogoś, lub usłyszysz jedno zdanie, które Cię obudzi i zainspiruje do zmiany ...
To że zmiany bolą, bo trzeba znowu stać się uczniem, wiem dobrze ...ale są dobre...i sprawiają, że wzrastamy ...

Kiedy jesteś już na dobrej drodze to przyjdź także, bo będą wspaniali Ludzie z całej Polski, których znam i których polecam, są to dobre ANIOŁY ...w ludzkiej postaci ...

Skąd pomysł ???

W zeszłym roku, kiedy miałam wyjechać do Anglii na stałe, rozdałam moje anioły.Miałam ich 96 sztuk. Jeden został, potem okazało się że dwa...resztę oddałam ...chciałam mieć jak najmniej do przewożenia...

i ....wróciły ...wróciło ich znacznie więcej ...i każdego dnia pojawiają się nowe...

Potem wydarzyło się coś wtedy bardzo trudnego dla mnie i zostałam w Polsce... 
Nie chcę już o tym pisać...za to napisze o Aniołach ...

Wcześniej była myśl, że w czerwcu pojadę do Anglii...pojechałam rok później ...i zupełnie skądinąd przyszła propozycja. 
A Anioły ....słyszały tyle razy o moich marzeniach, pragnieniach ...i ...zaczęły działać...

 ....

i zaczęły się dziać wspaniałe rzeczy ...

Pierwszego dnia po dniu , kiedy moje serce pękło na 1000 kawałków dostałam przesyłkę, to był poniedziałek, a w niej ten oto obraz : 

Dostałam od Małgosi i Łukasza Krasoniów ...
usiadłam i płakałam ...
ciężko mi było uwierzyć ...że tak być może ...
nie miałam siły na nic...tylko łzy leciały ...
stał obok mnie malutki Człowiek i prosił : " nie płacz mamusiu, oni wrócą, wszystko się ułoży, zobaczysz ja będę Cię kochał za wszystkich ..."
wstawałam dla Niego ...byłam jak robot ...
tydzień później pojechałam na MMI zaproszona przez Łukasza Milewskiego z moją książką...
pomogli przyjaciele ją wydać : Agnieszka, Marcin, Mariusz ...dziękuje i jestem wdzięczna ...
z wielkim trudem opanowywałam łzy i rozmawiałam z ludźmi ...

Podeszło wtedy tak wielu Ludzi ...poznawałam ich kolejno ...

W pewnym momencie podszedł Adam ...spojrzał w oczy i tak staliśmy ...
wiedziałam , że skądś się znamy ...i nie chodziło o to, że poznaliśmy się trochę wcześniej na fb ...
Porozmawialiśmy ...
To było to samo miejsce w którym poznałam w 2013 roku podczas NAC-a Pawła Jana Mroza, mojego nauczyciela. 
Teraz jak to piszę to właśnie zdałam sobie sprawę że w tym miejscu Paweł miał swoje stoisko i reklamował wtedy swoją przyszłą książkę o Przebudzonej Karierze i szkolenie o tym tytule, a rok później u niego podczas Szkolenia pod tym właśnie tytułem odkryłam, że jestem pisarzem...i zaprojektowałam swoje życie...
za co jestem i zawsze będę bardzo wdzięczna ...

Adam zaprosił mnie na szkolenie które organizował ze swoją Żoną Jolą w listopadzie ...
zgodziłam się i tak to się zaczęło ...

Później Anioły dawały mi wiele razy znać o sobie ...
Chce jednak Ci napisać o najbardziej istotnych sprawach ...

Podczas tego szkolenia poznałam wielu cudownych Ludzi, moją bratnią duszę Kasię Adamczyk SISTER, i pokochałam Jolę ...Anioła...delikatności, subtelności i puchu ...Miłość i dobroć...
Ileż razy ugładzała moje potrzaskane serce ...ileż razy tuliła i głaskała po głowie ...

Mogłam z nimi pobyć więcej, bo przed i po szkoleniu nocowałam u Nich ...
ANIOŁY...

i zaczęła się znowu moja głęboka praca ...

Na tym szkoleniu poznałam też Cezariusza i był potem moim pięknym lustrem, Aniołem który mi pokazywał wszystko co było do zmiany ...a ja ...umiałam już patrzeć i zauważać...dziękuję i Jemu i jestem wdzięczna za każdą rozmowę i każde spotkanie...wiele się nauczyłam ...choć były to też trudne lekcje dla mnie...

Później Wewnętrzne Dziecko 1 i 2 ...za każdym razem toczyłam walkę ze sobą ...żeby pojechać ...od około 2 tygodni przed szkoleniem ja już byłam w procesie ...i tyle się działo ...

13 kwietnia spadł mi szlaban na głowę ...
i szłam do światła ...
ocknęłam się na OIOM potem w Tomografie ...i dalej szłam sobie ...
i nie czułam , że chcę wracać ...
potem się temu dziwiłam bardzo ...lecz  i to zrozumiałam ...

2.05 kolejny wypadek ...

Jechaliśmy do Skierniewic do 600 pięknych Kobiet ...
Miałam ze sobą nową Książkę ROZMOWY Z GUZIKIEM ...książkę którą oddałam do druku w nocy przed uderzeniem szlabanem...

Książki uratowały nam życie ...tak powiedział policjant kiedy zobaczył co mamy w bagażniku i co zamortyzowało uderzenie ...

Jednak uratowały nas Anioły ...

za pierwszym razem kiedy szłam w tunelu czułam, że Ktoś mnie trzyma za rękę ...pomyślałam, że to mój Anioł Stróż, chciałam Go zobaczyć...bo dłoń konkretna a ja zawsze myślałam, że jest kobietą ...i ocknęłam się na OIOM trzymając za rękę Pana Pielęgniarza ...podobno nie chciałam puścić i chciałam mu te tatuaże wycałować , hihi ...nie pamiętam tego ...ale wróciłam....

za drugim razem widziałam kątem oka kiedy uderzyło w nas auto zjeżdżające z wiaduktu, jak Guziczek mój zawisł w powietrzu ...mimo, że był w pasach ...to tak jakby go Ktoś trzymał z dala od okna, drzwi i fotela z przodu ...i delikatnie położył na siedzenie... miał tylko od pasa znak na biodrze i śliwkę na tyle głowy od zapięcia pasów ...

Ja znowu szpital i oberwałam w głowę ...obrzęk mózgu drugi raz ....

zadzwoniłam do Adama ...a On zapytał: po co to sobie robisz ????? co Ci to daje ?????


płakałam ...zrozumiałam wszystko ...

Zmiany są bolesne, a ja sama sobie to wszystko robiłam ...

zaczęłam małymi krokami i tutaj porządkować swoje życie ...tu gdzie są wzorce i przekonania ...w podświadomości ...robiłam to już wcześniej ...u Pawła ...teraz zaczęłam robić to bardzo solidnie ...codzienne medytacje i inne rytuały ...
zaczęłam zapisywać sny i wydarzenia z dnia...
i być uważna ...
ten weekend i szkolenie z Relacji w Związkach ...i piękne odkrycie siebie i cudownego świata mężczyzn... wrażliwych i delikatnych ... 
Już wiem, że to moja droga ...nauczanie innych ...i kroczę nią od zawsze...tylko teraz uczę DOBREGO ŻYCIA  ...
Mam narzędzia, doświadczenie i ogromną empatię i realnie pomagam ludziom ...

na mojej drodze pojawiły się też inne Anioły ...

O nich piszę Wam na bieżąco np. Piotr Cieszewski i Jego autentyzm i etyka ...to takie moje ...i ogromna charyzma ...
Elżbieta Dąbrowska z jogą śmiechu ...też podnosiła moje skrzydła, kiedy przeszedł ktoś po nich ...
Halinka Socha i Anielska Poczta...zawsze kiedy miałam ochotę porozmawiać ...to pytałam Halinkę : a co na to Anioły ?
Pięknym Aniołem jest Alinka Łuszczak ...cudowna Pozytywna KOBIETA ...
Podobnie poznałam dwa Cudne Anioły Basię i Agnieszkę z Fundacji Tętniące Życiem ....
Aniołem jest Agnieszka, która spełniła jedno z moich marzeń i zaprosiła mnie z dziećmi do UK .
Beatka Marciniak , kiedy zajęła się moim Synkiem po wypadku. 
Dagmara i Norbi Jędrzejewscy ...cudowne Anioły i Przyjaciele mojego domu.
Małgosia Sosińska , cudowna, wspaniała  i piękna dusza ...
Edytka Rolek ...znamy się krótko, ale jakby od zawsze...

i moje dwa śpiewające Anioły Madzia Szymańska i Iwona Manista-Kutryś. 
Grażynka Dejewska ...Anioł z rudą czupryną....a dobry jaki ....
Ania Dorsz i Marzenka Gajewska z Włocławka, tak bardzo wspierały i zadbały o nas....
I Ewunia a Agrofarmy i Paulinka Kuźma...cudowna ciepła Kobieta o pięknym sercu ...
I Sylwia Grzesiem Sister z Plebanki...
I moi Przyjaciele z Poznania : Michalinka, Maciek, Kamila , Honoratka ...Artur, gdyby nie Wy ...tak wiele razy podnosiliście moje skrzydła, kiedy nie umiałam wstać...a co dopiero latać...

I było Was znacznie więcej ...Maja i Kaju, Kasia, i wielu dobrych ludzi ...

Kiedy w te wakacje nie mieliśmy domu  przez 2 miesiące ...zawsze mieliśmy gdzie spać i co zjeść...
Tylu pięknych serdecznych ludzi spotkaliśmy na swojej drodze... Anioły ...
Moja Ewunia Cybulska ...Ukochana Sister i Ciocia Guzika ...

Monika i Maciek, Grzegorz, ...Was znam tak krótko, a jakbym znała od zawsze...i cieszę się tak bardzo, że kroczymy tą samą drogą ... że możemy sobie pomagać...bo to działa w dwie strony ...
uwielbiam przebywać z Wami ...i widzieć jak pięknie rozkwitacie...

Agnieszka z Hajnówki i Jej cudny Mąż Mirek ...inspiracja moja do pracy z więźniami  ...dziękuję ...

Dziewczyny z Bielska-Białej, Radzichowy, Żywca i Wieprza ...wspaniałe organizatorki ...dziękuję...
i mój kochany Śląsk ...i tam moje serce jest często ...Zosia, Kasia, Madzia, Adaś, Agnieszka, Mario, Alojzy, Michał, Marzenka, Kinia,Regi, Piotr, Iza, Iwonka ...i inni ....
i Agnieszka Bojda ...cudowna Kobieta ...mamy wspólny kawałek drogi ...choć osobno ją przeszłyśmy, bo los spotyka ludzi, aby coś zauważyli, czegoś się nauczyli ....
i Konrad z Łodzi ...piękna dusza...tak pomocny we wszystkim...i Bogusia z Karinką i dziewczyny z Rochny ...

Alinki obie cudne ... i Basia z Bydgoszczy...i Ania z Pawłem  i Monia Wit ...

I za wszystkich, dzięki którym zdobyłam trudne doświadczenia ...dziękuję i jestem wdzięczna szczególnie ...bo wiele mnie nauczyli...wybaczyłam wszystko i wszystkim...
i od tego dnia kiedy to zrobiłam...żyję inaczej ...

Marzę , aby stanąć na nogi finansowo  ...zamówienie poszło ...Wszechświat usłyszał...to tylko kwestia czasu ...
zmieniłam wszystko ...nawet zamieszkałam pod Warszawą , aby uporządkować swoje życie  i zrobić upadłość konsumencką ...i zacząć żyć normalnie ....

Teraz mam cudownych Przyjaciół obok ...i jestem spokojna i bezpieczna o naszą przyszłość ...nie zawsze tak było ...

Ten zlot ...to spotkanie dla Was ...żebyście mogli Ich poznać ...wspaniałych LUDZI ANIOŁÓW ...
W jednym miejscu ...zjadą się, aby kolejnym osobom pomóc ...
Będą też Aniołki Rękodzielnicy ...będzie można zakupić wspaniałe prezenty ...tylko patrzeć jak znowu będą święta ...ja już w 6 miastach zakontraktowałam WIELKIE PIERNICZENIE ....


i czekam na kolejne ....zgłoszenia...mam jeszcze 3 wolne terminy ...

Jak trudno jest żyć od 5 lat będąc na marginesem społecznym, bez swojego konta w banku, bez możliwości pracy gdziekolwiek...itd...nie macie pojęcia ...przynajmniej większość z Was ...
Ja jednak się nie użalam...nie narzekam...
Przeszłość jest tylko po to aby wyciągnąć wiedzę i nie popełniać tych samych błędów ...
Przyszłość planuję..choć los i tak robi swoje abgrejty ( wybaczcie piszę tak jak się mówi, wiecie o co chodzi ) ...
a ja żyję TU I TERAZ ... najpiękniej jak potrafię ...

Maciek  Ł. nauczył mnie , że trzeba prosić...Inny Anioł, że dziękować i być wdzięcznym...Adam że zmieniać i naprawiać...jestem UCZNIEM BARDZO POJĘTNYM ....
Zawsze byłam prymusem w szkole...

Wdzięczność to najwyższa forma miłości ...

Kocham Ludzi Aniołów ...
i Kocham siebie wreszcie tak bardzo ...i to nie narcyzm, nie z EGO ...

Ja Laura jestem Piękną Duszą...Cudownym Kwiatem i zasługuję na wszystko co najpiękniejsze i to wszystko idzie do mnie ...

Mam plan...ZLOT ANIOŁÓW co kwartał ...w Warszawie ...tu mieszkam...
a co miesiąc inne miasto odwiedzę...

Zbieram uczniów i nauczycieli do mojej wymarzonej Uczelni , którą zbuduję :

SZKOŁA DOBREGO ŻYCIA ... a być może połączę siły z UNIWERSYTETEM SZCZĘŚLIWOŚCI i zrobimy  coś wspaniałego dla Ludzi ...

Jestem Nauczycielem Dobrego Życia  ...z doświadczeniem ...hihi

i chcę Wam coś pokazać ....


tak moje oczy błyszczą, kiedy jestem w trakcie szkolenia ...i ten blask...jest coraz częściej ...

Jestem szczęśliwym Człowiekiem...

i jestem zakochana w życiu ...
i nie potrzebuję mężczyzny do tego ... tylko sama potrafię... a jak kiedyś spotkam te Oczy, co mnie pokochają taką jaka jestem...to będę miała podwójne skrzydła ...bo swoje mam cudne...zobaczycie na Zlocie Aniołów.... zresztą pokazuję je codziennie na fb...

No to popłynęłam ...jak zwykle...

Jestem w cudnej energii ...i potrafię ją długo w sobie zatrzymać...a kiedy potrzebuję wrócić....

Mam piękną relację ze sobą...
i tego uczę Ludzi...

zapraszam na ANIELSKI ZLOT ...

Jeśli chcesz być szczęśliwym człowiekiem ...i dbać o siebie i innych ...

Będzie magicznie i poetycznie ...będą Anielscy Poeci ...

sami zobaczycie....

ps. dziękuję i jestem wdzięczna za każdego człowiek na mojej drodze, nawet za Panią w metrze, bo krótka rozmowa i ...już przeczytała moją książkę i chce zmienić swoje  życie ...więc można ...

Ty też możesz ...

wybór należy do Ciebie ...


https://www.facebook.com/events/219529558461815/

zakup biletów : http://aniolysawsrodnas.evenea.pl/







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.