fb

sobota, 25 listopada 2023

WWO i TROLE

 Dzisiejszy post Was zaskoczy. 

Uśmiecham się jeszcze od wczoraj...

po 3 dniach ciemności...bo musiałam zejść do MORDORU ( dla tych co nie czytają książek nie jest mój Blog ...więc piszę dla inteligentnych Ludzi i Ci choćby w Google  znajdą czym jest


 MORDOR ) 

musiałam i chciałam...bo ...

MOJE ŻYCIE JEST NAJWAŻNIEJSZE 

I MOJE GRANICE 

a żeby o nie dbać trzeba wiedzieć ....

kilka miesięcy nie odwiedzałam ciemnych zakątków...bo byłam sobie w świetle...bo tak lubię najbardziej...

zrobiłam wiele dobrego ...ale nie będę się tym chwalić...bo nie czuję takiej potrzeby ...

nagrodą dla mnie jest RADOŚĆ W OCZACH TYCH, DLA KTÓRYCH JESTEM ...to wystarczy ...

I nadszedł ten dzień ...

kiedy " znalazłam kupę na progu mojego domu " I " moje dziecko ta kupa również poruszyła " 

poczułam: DOSYĆ !!!!!!!!!!

CZAS WZIĄĆ SPRAWY W SWOJE RĘCE! 

BO TO NIC, ŻE I INNI SASIEDZI TE KUPY ZNAJDUJĄ, SĄ NIMI WRĘCZ OBRZUCANI ...

ale mówią cyt. " z g@wnem się bił nie będę " 

hmm...

ale jeśli na każdym kroku i wszędzie jest pełno g@wna rozrzucanego ????

I rzuca się nim w niewinnych ludzi ? 

to kto powinien zadbać by zostało posprzątane????

WSZYSCY 

wszyscy GOSPODARZE I MIESZKAŃCY 

a więc ja zabrałam się za sprzątanie...

zrobiłam kilkaset zdjęć w MORDORZE ...

aby pokazać te kupy ...

I...

musiałam pobyć w tym szambie ...

a dla wrażliwego Człowieka to tym bardziej  trudne ...


Czego się nie robi jednak by POSPRZĄTAĆ ? 

czasem trzeba zanurzyć rękę w klozecie ..

by umyć i usunąć wszystko...


taaak ...

kończę dzisiaj te porządki...

robię to w rękawiczkach...bo dbam o swoje dłonie...służą do wielu pięknych rzeczy ...


Wczorajszy dzień i wieczór ...napełniły mnie optymizmem ...

mamy w Hajnówce i okolicach...niesamowitą MŁODZIEŻ ...kreatywną i myślącą...I mającą niesamowite pomysły...

usiadłam o poranku z filiżanką kawy 

... I...pomyślałam chwilkę...

znowu śniegu napadało...

pojechałabym na żubry ...popstrykać ...

I pewnie tak się stanie ...

a teraz temat, który też w ostatnich dniach się pojawił: WWO 




może masz takie Osoby blisko ? 


To wspaniali ludzie...poznaję tutaj takich ...

WWO mają w sobie tyle EMPATII ...I często są niezrozumiani ...

często odrzucani ...

niszczeni ...

a to PERŁY WŚRÓD KAMIENI ...

rozejrzyjcie się...

warto używać empatii ...

Człowiek bez niej jest PSYCHOPATĄ. 

to podstawowa definicja...

Każdy z nas może być wrażliwy ...choć wysoko wrażliwi ludzie często tacy się rodzą lub stają po trudnych przeżyciach ...

Każdy dzień może być pierwszym kiedy zmienisz myślenie i zaczniesz żyć inaczej ...

to Twój wybór...

I pamiętajmy o tym, by pomyśleć... zanim kogoś obrzucimy g@wnem ...

może być WWO ...

może mieć inne problemy ...na przykład choroba ...I możesz go nawet zabić ... 

naśmiewanie się z czyjegoś wyglądu,  siwych włosów, jasnej cery...to k@restwo ...

tak ...mocno piszę ...

(też mogłabym napisać  o tym co tu widzę u niektorych ...

ale nie bede im dawać swojej energii ...szkoda jej dla byle kogo ...)

może przechodzić przez ciężki czas ( rozwód, choroba, utrata kogoś bliskiego, nieszczęśliwa miłość  ...) I zareaguje  mocniej...

o to by myśleć o innych nie trzeba prosić WWO ...I wielu innych Ludzi ...

a Psychopaci I tak będą drwić i niszczyć ...

I myśleć tylko o sobie ...

cóż życie ...

pilnujmy jednak swoich granic ...

a kiedy Ktoś je łamie ...oddajmy ...

ja tak robię... jestem człowiekiem  ...nie Aniołem...



Laurka  <3 


a żeby zakończyć optymistycznie ...

to : nauczmy się

 stawiać granice 

I dbać o siebie ...

wtedy nawet jak będą mówić że nosisz majtki w jednorożce ...będzie to po Tobie spływać...


jestem Osobą Publiczną i naruszono moje DOBRA OSOBISTE ...DO TEGO NĘKANIE ...

sa paragrafy odpowiednie ...

nie jestem tutaj urodzona ...nie mam zamiaru pozwalać na piętnowanie i ostracyzm...nikomu 

bo mam zbudowane poczucie własnej  wartości...

a resztę niech załatwiają odpowiedni do tego ludzie ...

Słudzy....I Trole Zła...wszystko  zostanie ujawnione ...

I cytat : " Za każdym dobrym i współczującym człowiekiem stoi jego złamane serce. Osoba, która wiele w swoim życiu przeszła, wie z czym się wiąże ból i dlatego robi dla innych wszystko, aby nie musieli przez to przechodzić i czuć się w taki sam sposób. 

 

Tylko człowiek głupi i niedojrzały krzywdzi innych i nie ma przy tym żadnej refleksji. Na szczęście istnieje coś takiego jak karma, która jest cierpliwa i nigdy nie gubi swojego adresata. 

 

 - Kobus "  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.