fb

piątek, 19 kwietnia 2024

PRAWDA MA MOC

 Zawsze ...bo kiedy ujawniamy prawdę stajemy w swojej mocy ...

Moje życie było i jest pasmem doświadczeń ...różnych ...

Wszystkie były  potrzebne ...

Choć wiele było trudnych ...

Było też wiele pięknych ...



Mieszkając w Poznaniu  wydawałoby się że byłam anonimowa...nie byłam...mimo że to duże miasto ...

Prowadząc kilka firm ...kiedyś moja asystentka policzyła że w dwóch telefonach miałam ponad 9500 kontaktów ...

wtedy pierwszy raz zdałam sobie sprawę jak wielu ludzi w poznałam ...

poprosiłam wtedy by podzieliła mi kontakty na Rodzinę i Przyjaciół ...oraz biznes ...

hmmm....

Piękne to były czasy ...

Poznawałam  wspaniałych Ludzi ...

Znanych i bogatych z pierwszej 100 Forbsa ...

z niektórymi do dzisiaj utrzymuję kontakty bo znajomość biznesowa czasem przerodziła się w Przyjaźń...tak bywa ...

Nie tęsknię  za tamtymi czasami mimo tego ...bo to co odnalazlam w Puszczy jest tak wyjątkowe, że  wkrótce przeczytacie o tym w mojej nowej książce...

W Poznaniu  zostały niektóre moje Dzieci i całkiem spore grono Przyjaciół  ...którzy i tutaj mnie odwiedzają ...

Kiedy wpadam tam na kilka dni ...spotykamy się choć na chwilkę ...by porozmawiać i przytulić się do siebie...

to bardzo miłe ...

I dobrze że są telefony i wideorozmowy ...bo kontakt jest niezbędny...

Później mieszkałam w Jabłonnie ... 

Te dwa lata zaowocowały i tam gronem Przyjaciół i  pięknymi relacjami ...

Od 6 lat mieszkam tutaj ...w Hajnówce  ...

Od pierwszych dni spotkało mnie tutaj wiele przykrości ...

Od ludzi których znałam...

i od tych których poznawałam dopiero ...

wtedy ktoś powiedział: 

" kiedy tu przyjeżdżasz to Cię kochają 

kiedy tu zamieszkasz  to Cię znieważają" 

pomyślałam wtedy że biedny człowiek...zgorzkniały ...to powiedział ...

potem było 6 lat ...I...

przyznaję Mu rację 

pierwsze dni tutaj były zupełnie inne niż te kiedy tutaj przyjeżdżałam...

zostalam sama z moim Synkiem...

w obcym miejscu...

pocieszała mnie myśl :  że przecież Puszcza za oknem ...I wszystko  się ułoży...

I będę miała spokój i czyste powietrze i moje dziecko blisko do szkoły ... I nie w dużym mieście ...

poznawałam ludzi ...

wydawali się na początku mili i życzliwi ...

sporo kobiet chciało mnie poznać bliżej...

było takie małżeństwo które zaprosiło mnie na kolację...znaliśmy się z Facebooka ...

a tam okazalo sie że byl Ich kolega dziennikarz ...bylam zarzucona pytaniami o tym co myslę o puszczy ... i zaatakowana przez Gospodynię słowami cyt." Ty jesteś niebezpieczna....sprawdziliśmy Cię ...masz zasięgi "

po kilku minutach zamówiłam taxi i wyszłam...

potem pomagałam w pewnym miejscu robic warsztaty ...ludzie wydawali sie mili i życzliwi ...

pewnego dnia okazało się że jestem dlatego że komuś skończyły się pomysły ...

usłyszalam to od kogoś z rodziny ...

odpuściłam ...

założyłam wtedy 28 Kół Gospodyń Wiejskich...przecież lubię pomagać ...

robiłam warsztaty....jeden raz były płatne i to w Polsce warsztaty z pieczenia Domków z Piernika kosztowały 100 zł od rodziny ...tutaj 25 zł i jeszcze oszukano mnie  ...przyszła tylko część koła...reszta następnego dnia  miała warsztaty z tymi co były u mnie ...

zdruzgotana byłam ...

usłyszałam że tylko dla jednej mającej wiele dzieci były warsztaty beze mnie ...

nie była to prawda...

dowiedziałam się jak bardzo roszczeniowi są ludzie, bo kiedy mają warsztaty np. z robienia kiełbasy...produkty wszystko  bezpłatne z projektu i jeszcze do domu każdy  siatkę zabrał ...

to czy płatne warsztaty tu przejdą  ? 

robiłam bezpłatnie...

załatwiałam też pieniądze...z projektów...pisałam je ... 

nawet na zakończenie projektu mnie nie zaproszono ...

po jakimś czasie dowiedziałam się komu to zawdzięczam...

wybuchła pandemia i w naturalny sposób zakończyłam pomoc Gospodyniom z Podlasia...bo gdzie indziej nadal jestem zapraszana ... 

I do mnie przyjeżdżają...

Skupiłam się na firmie i warsztatach ...pracy głównie z kobietami choć coraz częściej pojawiają się Panowie ...

Wydałam książki...

8 tytułów...

o tym przeczytacie w mojej kolejnej książce jesienią ...

To tutaj zakochana w tej cudownej przyrodzie zaczęłam fotografować...

mój pierwszy aparat kupiłam w 2020 roku ...

pstrykam 4 lata ...

mam ogromną ilość zdjęć na kilku dyskach ...

tutaj moja Dusza znalazła spokój ...

tutaj mam swoje ukochane miejsca ...

mam je wszędzie gdzie mieszkałam...

to tutaj wróciłam do Siebie ...

do mojego DOMU we mnie ...

dzisiaj z perspektywy czasu widzę ...że ostatnie lata kiedy poznawałam politykę tutaj i ludzi w niej ...były ciężkie...

jednak mimo, że jeszcze w Sądzie 3 sprawy się toczą ...wiem że prawda zwycięża...zawsze ...

że burzydupy ...pieniacze ...kłamcy ...tchórze pod fałszywymi profilami...już zaczęli odbierać swoją karmę ...choćby w tym że ich potencjalni Klienci nie chcą korzystać z Ich usług...towarów ...itd. 

wszystko  wraca 

donosicielki Radne ( które to były wiedzą ...reszta nie musi , a może się dowie bo ptaszki ćwierkają że ktoś szykuje coś dla Nich   ...nie zostały wybrane na kolejną kadencję ...hmmm... ciekawe ...) znikają z pola politycznego...

Ich współpraca...mimo że z innych ugrupowań politycznych ...pokazała nam wiele ...

co do Kandydatów  na Burmistrza  ...

jest tylko jeden Kandydat, który zadba o miasto ...

nie ufam komuś kto używa stary telefon i jest przeciwny 5G ...Itd. 

dzisiaj tylko o tych co odpadli: 

Kto Wam dał władzę i prawo przekazywać głosy na innych ??? 

Czy Ludzie w Hajnówce  nie mają WOLNEJ WOLI ???

Tym się różnimy od zwierząt!!!!

Każdy ma prawo sam wybrać !!

Czy to że na Was Ktoś zagłosował uprawnia Was do mówienia Mieszkańcom na kogo mają głosować w niedzielę ????

manipulujecie  !!!!

co to o Was mówi  ????

przedtem rywalizacja i inne programy wyborcze a teraz z wyborców robicie bezwolne istoty ????

szok

Umiejcie z honorem podziękować za głosy i odejść do swoich spraw...trzeba wiedzieć kiedy ze sceny zejść...

Mieszkańcy to nie  bezmyślne postacie ...a ludzie myślący i sami niech zdecydują !

Jeśli Ich Kandydat nie przeszedł...mają prawo wybrać między tymi , którzy zostali ...

I UWAŻAJCIE  NA TO CO PISZĄ NIEKTÓRZY 

bo czy POSTRONNY JEST POSTRONNY CZY STRONNICZY ??? 

skoro usuwa komentarze ludzi piszących prawdę o jednym Kandydacie ...

a o innym byle tylko atak i to fejkowymi kontami ...słabe to ...

zresztą czy można wierzyć komuś kto ...


o tym już niebawem ...

dzisiaj o ludziach w Hajnówce 

taaak...mam tu wielu cudownych Przyjaciół....

I tak jak Podlasie pokazują media jednostronnie ...niestety niekorzystnie ...to tu naprawdę  jest wielu wspaniałych Ludzi...

 z czegoś to wynika ..

 niestety ...

TAKICH JAKICH MAMY REPREZENTANTÓW 

TAK NAS WIDZĄ 

czas to zmienić ...

Czas by reprezentowali nas ludzie gwarantujący rozwój, bezpieczeństwo, wykształceni, zdrowi, umiejący się porozumieć z każdym...

Ludzie Honoru...

Ludzie którzy mają u boku piękną wspierającą Rodzinę od zawsze...

Którzy zadbają o nas kiedy może być potrzeba ...mieszkamy przy granicy ...

Którzy w Polsce pokażą nas z właściwej strony ...


Był czas że myślałam by stąd wyjechać...bo kilka Osób bardzo mnie atakowało ...

Dzisiaj wiem,  że kocham Puszczę i to moje Miasto Hajnówka ...I te kilka Osób powinno się wstydzić tego co robiło...I robi nadal ...

A ja tutaj mam Przyjaciół i tu chcę żyć ! i mam prawo !

jeszcze usłyszycie o mnie ...

nie liczę że Ktoś będzie dumny ...nie tutaj ...

nigdzie nie słyszałam by miejscowi niszczyli człowieka, który chcial dla Nich tak wiele zrobić.. 

I zrobił.. tyle ile pozwolili ...

I przestał...

taaak...piętnowanie i ostracyzm...

tak tu niektórzy...nieliczni .. a jednak .. traktują ludzi   ....

sami nie mający wiele do zaoferowania ...

Kocham Puszczę I Żubry...

Mam tu wiele miejsc cudownych...


Miejscowi rzadko chodzą do puszczy...albo wcale ...

życie 

Ich wybór ...

tylko niech nie ważą się oceniać mojej pracy ...bo to ja zciagam tutaj ludzi ...pokazuje Podlasie ...

zazdrość  to droga do nikąd...podpowiadam 

I pozdrawiam 


Laurka 


ps. nikt nie podjął wyzwania ...wiedziałam że tak będzie...tchórze za klawiaturą schowani ...Anioły manipulacji i stronniczy kłamcy ...

tak to działa tutaj : 

na złość babci odmrożę dobie uszy ...

byle by komuś się nie udało...

nie ważne kto będzie decydował o nas wszystkich...


naruszyli 2 tygodnie temu ciszę wyborczą ...

policja w Hajnówce słynie z tego, że  tylko mandaty umie wręczać kierowcom ...

więc teraz inaczej to załatwię jeśli Ktoś ponownie sobie pozwoli ...naruszyć ciszę wyborczą ...







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.